Zwanger van Implanon ?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Daantje26, 7 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje26

Daantje26 Actief lid

7 apr 2014
    191
    0
    16
    Hoi dames,

Op dit moment heb ik 7 maanden een staafje ( implanon ) in mijn bovenarm. Ben na het plaatsen geen moment ongesteld meer geweest.
    Maar... Twee weken geleden kreeg ik krampen in de onderbuik en had ik licht bloedverlies. Dit hield ongeveer 1 dag aan. Ik zocht er niets achter maar heb nu toch wel mijn twijfels. Me nagels groeien ineens als een speer ( had nooit een randje op de nagels ) ben al drie dagen achter elkaar duizelig, waarvan vanochtend ook overgeven. Veel plassen, en zweet veel. ( net 27,9 graden ) .

Omdat ik niet meer ongesteld ben geweest heb ik geen idee wanneer ik een test kan doen. Kan iemand mij hier meer uitleg over geven ? :(
    Wat denken jullie ?

2. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.157
    2.542
    113
    Als je twijfelt zou ik gewoon een test doen... Mocht je last hebben van symptomen van zwangerschap zal het ook in een test al uit komen denk ik.... Maar volgens mij kun je ook gewoon last hebben gehad van een doorbraak bloeding... Heb ik tijdens het doorslikken van de Pil ook wel eens gehad! Succes

3. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Als die bloeding een innestelingsbloeding is geweest kun je na 2 weken testen. Dus.. nu ;)

4. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    ik hoop dat je 37,9 hebt ;)

ik zou ook een testje eraan wagen. maar doorbraakbloeding kan het ook zijn geweest zoals je hier boven leest.

5. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.961
    3.973
    113
    Moest even lachen om je titel, je raakt natuurlijk niet zwanger van de implanon zelf..:p

Maar ik zou gewoon even een test doen als je zekerheid wilt!

6. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Denk gewoon een doorbraakbloeding maar gooi er eens een test tegenaan :)

Deel Deze Pagina