Ikzelf was zó benieuwd hoe ons kindje eruit zag, dat ik vandaag een 3d echo geboekt had. Eigenwijs kindje! Pas aan het einde wilde het goed draaien haha! Prachtige foto's uiteindelijk uit verkregen. Helemaal niet bezig met het geslacht of zo, tot ik de foto's zag dacht ik: als dit niet is wat ik denk dat het is als ik beval over 10weken, sta ik echt raar te kijken hoor. Ik vind het zo duidelijk lijken op 1 geslacht ?! Wat vinden jullie ? Ik zeg nog niet wat ik er in zie , in dat koppie op de foto ♡ Wil jullie mening niet beïnvloeden En vraag 2 Tot in hoeverre zegt het uiterlijk iets over het geslacht? Voor mijn gevoel is het helemaal duidelijk nu HAHA. Zou echt heel raar kijken als ze straks zeggen na de bevalling dat het niet is waar het op leek met deze foto's Dus. En hebben jullie foto's van jullie baby waar je het geslacht van wist? Vond je dat duidelijk een jongen of duidelijk meisje (laat gerust de foto's zien; denk altijd na dat er privé informatie op kan staan knip dat er even af als je dat niet wilt delen!!) Ik weet dat mijn naam o.i.d. misschien te lezen is, maar dat geeft niet voor mij
Ik vind het - puur naar het gezicht gekeken - bij jonge baby’s altijd onmogelijk om te zeggen of het een jongen of meisje is. Aan de hand van deze foto’s zou ik dus ook niets kunnen zeggen, sorry Een eigen voorbeeld: mijn twee kinderen leken tot ze een maand of 3 waren als twee druppels water op elkaar, terwijl de een een jongen en de ander een meisje is
Zegt echt helemaal niets, maar als ik moet kiezen zeg ik jongen. Hier broer en zus zelfde baby gezichtje!
Ben ik echt de enige die hier echt niet direct een jongen in ziet?! Ik zie bij baby’s nooit duidelijk een jongens- of meisjeskoppie.
Ik was helemaal niet aan het proberen een geslacht er in te zien. Maar Ik de foto's zag dacht ik echt, dat is écht een jongens koppie (en nee ik zie de papa er niet in dus daar komt het niet vandaan) Ik zie bij geen enkele 3d van iemand het geslacht er in Zelfs niet als ze het erbij zeggen dat het een 3d van hun zoontje of dochter is... Hier bij deze foto's had ik gelijk zoiets van; jongen! Terwijl ik echt een blanco voorgevoel had . Geen jongen geen meisje (dromen zeggen wel 100% ALLEMAAL jongen) Ben echt benieuwd of het een jochie is♡ Ik zou echt zo raar staan te kijken als ze bij de geboorte roepen " gefeliciteerd het is een ... meisje?! " Maar wat dit knappe kindje ook is, geliefd is het sowieso ♡ Was helemaal niet op zoek naar een geslacht herkennen maar zag de foto's en dacht gelijk ; da's een jongen!