Na 15 rondes proberen zijn we eindelijk zwanger geworden in ronde 16! Ik had het eigenlijk niet meer verwacht, we hadden al afgesproken dat dit onze laatste ronde proberen zou zijn voordat we naar de huisarts zouden gaan. En nu dit wonder! Het is ons toch gelukt! Meestal krijg ik ongeveer een week voor mijn nod bruinverlies, en nu was er niets te zien. Dit geeft stiekem hoop. Verder voelde ik flinke steken rond mijn baarmoeder. Donderdag waren ze zo erg dat ik toch wel moest glimlachen Gister snel een testje gedaan en weer in bed gekropen om het oordeel af te wachten. Ik durfde niet te gaan kijken. Na zo'n 8 minuten toch maar de stap gewaagd en ja hoor een streepje! Ik riep vanuit de badkamer naar mijn man, je wordt papa! Hij geloofde het niet. Ik hem de test laten zien en ja hoor er staat toch echt een tweede streepje. Nuchter als hij is: heb je nog een test van een ander merk, want misschien is het wel vals positief. Ik nog een test doen, trillend van de spanning en ja hoor die werd ook positief! Van de week nog een digitale van CB doen, dan is het helemaal echt Hier een foto van de test: Bekijk bijlage 27102
Hey lieve Zwitsal, Had het op GM ook al gedaan...maar hier nog maar eens...van harte meis met dit prachtige nieuws!