zwaar getild met elf weken

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Rubi, 10 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rubi

Rubi Actief lid

16 aug 2012
    369
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve verloskundigen,

Ik ben nu elf weken zwanger en tot nu toe gaat het allemaal erg goed. Alleen ben ik de zolder aan het opruimen omdat we een extra kinderkamer nodig hebben en normaal laat ik mijn man altijd de zware deze tillen maar omdat hij werken was en ik toch even door wilde, heb ik zelf drie flink zware dozen vol boeken verplaatst.

Het voelde niet pijnlijk terwijl ik het deed maar nu heb ik twee uur later toch een beetje een gevoelige buik. Maak me nu toch wel druk dat er vanbinnen iets fout kan zijn gegaan. Is het heel erg gevaarlijk voor de baby dat ik die dozen getild heb? Of kan het voor dit termijn nog niet heel veel kwaad, of is het vooral slecht voor mijn eigen lichaam nu?

Ben nu niet meer van plan zo zwaar te tillen hoor, maar hoop dat die drie dozen schade kunnen hebben gedaan.

Alvast bedankt!

2. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedenavond,

Maak je geen zorgen hoor! Waarschijnlijk heb je door het tillen vooral je spieren in je buik gebruikt en heeft er wat extra rek gestaan op je banden. Dit kan geen kwaad, maar dit geeft toch wel wat spierpijn, waardoor je buik gevoelig kan zijn. Volgende keer de dozen toch maar door iemand anders laten tillen. Succes!

Groetjes Monique

3. Rubi

Rubi Actief lid

16 aug 2012
    369
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel Monique! Laat het zware werk idd maar aan manlief over ;)

Deel Deze Pagina