Hallo, Ik wil eigenlijk alleen m'n verhaal kwijt, en ervaringen delen met andere meiden.. Ik heb altijd een cyclus van zo'n 33 dagen, manlief en ik hebben kinderwens, zijn 4 jaar bezig, onder behandeling va n gynaecoloog. We zitten nu in een rustperiode. Afgelopen donderdag had ik ineens waterig bruinverlies (CD 13) vrijdag veel meer, het liep er echt zo uit... Nog nooit eerder gehad.. Toch even de HA gebeld, ik moest even langskomen voor de zekerheid. Was niets bijzonders, kon een tussentijdse bloeding zijn, ik moest het noteren in mijn agenda en als het weer voor zou komen moest ik terugkomen. Ik heb ook last in mijn onderrug, wat ik normaal ook wel heb tijdens menstruatie. Vanaf gisteren toch maar een tampon gaan gebruiken, het is toch best wel wat, nu ook met klein beetje bloed erbij. Ben benieuwd of dit nog invloed heeft op verder cyclus... Zijn er meer dames die dit hebben gehad? Vind het zo vervelend!!
Kan iets goeds betekenen maar kan ook niks betekenen, maar dat weet je waarschijnlijk pas op je nod... Bij mij is helaas tot 2x toe bruinverlies uitgelopen op gewone menstruatie. Maar er zijn ook positieve verhalen over vrouwen die toch zwanger waren na bruinverlies. Succes!