hallo lieve meiden, het gaat helaas niet goed, ik denk echt dat het mis is........heel de nacht en dag door buikkrampen die steeds meer ook mijn rug intrekken, en sinds vanmorgen (alvast sorry voor de details) een beetje rood bloed en verder ook steeds met afvegen een beetje bloed. Heb de VK al gebeld, moet blijven liggen en afwachten. Veel meer zal ik toch niet kunnen doen
Wat naar meis...bah Ik hoop zo voor jou dat het toch goed gaat. Wat zegt de VK zelf dan...volgens mij is zeurende pijn in de buik normaal wat ik hebgelezen....maar daarentegen is een beetje bloedverlies ook niet goed..pffff wat erg....maar heb ook wel weer gelezen dat een beetje niet erg is, kan ook te maken hebben met goeddoorbloede baarmoeder... Laat maar ff weten hoe het verder afloopt...als je wilt natuurlijk?
Wow wat een verhalen, zo word je toch maar weer met je neus op de feiten gedrukt dat het niet voor iedereen vanzelf sprekend is, en wij ondanks dat het niet gepland is onze handjes dicht mogen knijpen dat het lukt. Ik wens jullie alle het allerbeste en hoop dat het allemaal goed gaat komen.
Spannens niesje...ik hoop zo voor jou dat het allemaal goed is en dat het een echt plakbeebje is.... My fingres are crossed!!!! Succes morgen!!
Lieve meiden, ik kan hier toch niet slapen dus ga ik maar even vertellen wat er is gebeurd.....ik lig in het AZM en ben gisteren 's avonds nog met spoed geopereerd. Ik had een buitenbaarmoederlijke zwangerschap Vandaar die helse pijnen de hele week al! Ben op dit moment alleen maar blij dat de pijn over is, verwerking zal nog moeten komen denk ik...vooral omdat ze mijn linker eileider niet konden sparen Op dit moment irriteer ik me alleen enorm dat ze me met 3 oude vrouwtjes op een kamer hebben gelegd. De buuf direct naast mij zaagt hele bossen omver....schuin tegenover is niet zo heel snugger, dat ding waar haar infuus inzit piepte maar ze begon op haar buuf te schelden! Maar dat is ook echt een asociale tante!!!! Die zit de hele nacht aan de wandel met haar infuus, gaat om't half uur piesen en dan niet even rustig doen, nee hoor. Gaat de batterij van haar infuus piepen en dan gaat ze op haar dooie gemak op onderzoek uit...zet rustig gaar brilletje op om te kijken, duwt op vanalles en besluit na ruim 5 min toch maar eens te bellen voor hulp. Daarna licht aan en gaat ze doodleuk koekjes eten, klopt haar kussen even goed uit en dat om 4 uur 's nachts! IK WIL SLAPEN MENS!!!!! sorry, ik moest het even kwijt. Zal nog maar eens proberen te slapen
sterkte en succes, met die oudjes! zo lang ze maar geen eiren gaan prakken dan ga je echt dood van de geur.. grapje beterschap
Aahhh, wat naar niesje...veel sterkte gewenst en ik hoop dat je nu gewoon lekker thuis bent en in je eigen bed kan liggen met goede verzorging van je mannetje.
Dag lieve meiden, ik wil jullie bedanken voor jullie steun en lieve woorden de laatste dagen!! Ik zal het topic gaan sluiten (als dat kan) ...ik kan denk ik beter ergens anders mijn verdriet van mij af gaan schrijven. Ik hoop voor iedereen natuurlijk alleen maar het beste en hoop echt zo zeer dat we mekaar allemaal weer heel snel "spreken" als we allemaal over super nieuws kunnen berichten!! *dikke knuf*
Eerst dit verlies verwerken.. Eerst weer wat aansterken.. Eerst de tranen laten vloeien.. Eerst weer een beetje opbloeien.. Eerst weer even de kracht herwinnen.. Voor we weer opnieuw kunnen beginnen..♥