Al dagen dat ik van verschillende kanten te horen kreeg dat ik weleens zwanger zou kunnen zijn naar aanleiding van mijn temperatuur kaartje. En toch wou ik er ondanks alle kwaaltjes niet aan toegeven. Ik zat in een ontkennings fase ofzo. Eigenlijk zou ik Zondag pas testen maar, omdat mijn temp toch echt wel hoog bleef en ik alleen maar sterkere symptomen kreeg zoals misselijkheid, verschrikkelijke honger en het wegblijven van mijn ongie, heb vanochtend toch maar een ENKELE test gekocht om mezelf het tegendeel te bewijzen. En daar zat ik dan op de wc en alle moed bij elkaar geraapt want wat nu als ik mezelf en mijn lichaam voor de gek houd? Nadat ik er volgens de gebruiksaanwijzing 10 seconden overheen geplast had legde ik de test voor me op mijn knieen en begin te tellen. 1...2...3...4... 5... en daar komt de kleurstof...6.... 7...8... en ik zie een horizontaal lijntje verschijnen.. 9.... 10... en daar komt een vertikaal lijntje voor de controlestreep... 11... 12... en ik sta al op het punt om de test in de vuilnisbak te gooien want ik wil GEEN negatieve test zien... 13... 14... EN DAN?!... verschijnt er ineens een roze vertikaal lijntje die een + vormt met de horizontale die als eerste verscheen! En terwijl de seconden voorbij gaan zie ik het plusje duidelijker en duidelijker worden. Na 1 minuut zat ik nog te staren en bleef mezelf maar wijsmaken dat het een schaduw lijntje was! Hier de foto van de test na 2 minuten ofzo. Ik moest me haasten want zat op een openbaar toilet en er waren andere mensen die stonden te trappelen. Bekijk bijlage 201956