Onzeker zwanger

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Sampie12, 27 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sampie12

Sampie12 Lid

6 dec 2012
    94
    0
    0
    Administratief Medewerkster
    Noord-Brabant
    Ik wil even heel graag mijn verhaal kwijt en ik denk dat ik het nu tegenwoordig in dit forum kan doen!
    Sinds oktober 2012 ben ik gestopt met de pil, natuurlijk i.v.m. een kinderwens. Nu heb ik heel erg last gehad van het ontpillen en ben ik op 1 februari voor de eerste keer 'echt' ongesteld geworden.
    Hierna tot op heden niet meer ongesteld geworden. Voor de zekerheid heb ik vorige week een afspraak gemaakt met de ha en op haar verzoek heb ik maandag bloed laten prikken om te kijken naar m'n schildklieren of dergelijke en een 'je weet het natuurlijk maar nooit' test op zwangerschap.
    Nu heb ik vanmiddag naar de assistente gebeld of de uitslag al bekend was en vertelde ze me dat die er was, ik geen bloedarmoede had of dergelijke maar dat ik wel hoogst waarschijnlijk zwanger ben!
    Ik kan het nog niet geloven en heb met haar een afspraak gemaakt voor volgende week donderdag voor een echo. Ik houd in m'n achterhoofd dat het natuurlijk nog niet zo hoeft te zijn en ik hoop het dan volgende week met de echo zeker te weten!
    Ik vind het zo spannend en ik denk dat deze dagen nog langer gaan duren dan de dagen die ik heb zitten wachten op m'n ongi!

2. mama van daan

mama van daan Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Ik ben opticien-brillenmaker en mama
    Limburg(Belgiƫ)
    Alvast een dikke proficiat en begin dan maar aan het idee te wennen zou ik zeggen!
    Als het bloed zegt zwanger zal het wss zo zijn.
    Geniet ervan

3. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Spannend hoor! Een voorzichtige gefeliciteerd dan :)

4. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

Spannend! Bloed test geeft niet zomaar positief dus ik zeg gefeliciteerd!

5. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd!!

6. Sampie12

Sampie12 Lid

6 dec 2012
    94
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dank jullie wel allemaal het allemaal zo spannend en nieuw!
    Ik kan ook niet wachten tot de echo dat ik het gewoon zeker weet! Ik zit te twijfelen om er een zwangerschapstest bij te gaan halen, maar mijn vriend vond dit niet nodig. Dus dan toch nog maar even geduld hebben!

7. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd!! duim voor een goede echo!

8. Diass

Diass Bekend lid

13 jun 2012
    602
    0
    0
    Gefeliciteerd!!

9. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Oh wat spannend zeg! Een test voor in je fotoboek is toch altijd wel leuk, die van het Kruidvat kosten maar 5 euro voor 2 testen.

10. mmmmmm

mmmmmm Actief lid

5 feb 2011
    126
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd! Succes met je echo!

11. Sampie12

Sampie12 Lid

6 dec 2012
    94
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dank jullie wel dames! Heb toch maar even een digitale van cb gedaan en die gaf al +3 weken aan!

Deel Deze Pagina