Onlangs van cup B bij cup E aangekomen Vandaag bij Livera een mooie goede meegroei BH gekocht. Bij de kassa was ie 34,95 slik! Ik voelde me achteraf wel nogal dom, aangezien ik nog maar 3 maandjes moet, best veel poen voor mij althans. Waar hebben ze goedkopere meegroei BH's, en ook fijne en niet te dure borstvoedings BH's? Weet iemand dat? Alvast bedankt
Bij de hema euro 9,95 (dacht ik). Ook voedingsbh's hebben ze daar volgens mij! Zijn niet de meest sexy bh's, maarja wel goedkoper! Kijk even bij hema online (volgens mij staan ze daar ook op)
Ik heb die meegroeibh's later nog wel aan gehad hoor, 's nachts toen ik nog BV gaf omdat ik uit de andere voedingsbh's tijdens het slapen steeds de zoogcompressen verloor met als gevolg lekkage....fijn! De meegroeibh's hielden alles beter op z'n plek tijdens het slapen.
Hoi Ik heb er ook 3 van de hema. Soms hangen m`n borsten wel een beetje, maar verder vind ik ze fijn. je mag ze toch wel ruilen? Pas je ze gewoon thuis. had ik ook met die van de hunkemoller zwart met witte stippen.. nou zat echt nergens na! vreselijk wat een model.. snel maar weer terug gebracht! groetjess
bij de livera hebben ze ook een goedkopere, niet sexy enzo maar zit wel lekker! daarvan kun je 2 kopen voor de prijs die je nu hebt
ik heb pas voedingsbh's bij de v&d gehaald, van hun eigen merk, iets van liv ofzo... waren hier nog afgeprijsd ook naar 7 euro!
Voedingsbh's kun je beter pas in de 8ste maand aanschaffen en dan nog een maat groter als dat je op dat moment hebt.... aangezien je borsten nog tot maand 8 kunnen doorgroeien en de periode tijdens de voeding ook aardig kunnen opzwellen.... zou dus niet TE vroeg voedingsbeha's kopen...! Heb nu trouwens ook meegroeibh's van de HEMA..! en voor als ik ergens naar toe moet een "gewone"grotere bh... want tja onder sommige truitjes een zo'n voedingsbh toch niet zo mooi!
Bij de Hema krijg je tot na een maand je geld terug. Dus heel dat schap leegkopen en rustig thuis passen!
Ik heb ook die van de livera en ik ben er erg tevreden over. ze waren inderdaad niet zo duur, ik geloof 18 euro. zijn inderdaad niet sexy, maar he je kan niet alles hebben he Ze zitten lekker en stevig. Die van de hema heb ik ook maar ik vind hem zelf niet zo lekker dragen. Inderdaad je borsten gaan er wat in hangen en de bandjes zijn nogal kort. Ik heb ze op de grootste stand staan maar nog gaan ze hangen. ik ben dan ook wel behoorlijk lang, misschien dat dat er iets mee te maken heeft.
Ik heb er een van de H&M gekocht in de online shop, en die zit echt heel lekker. http://shop.hm.com/nl/?action=viewshopp ... M_MAM_UND2
Ik heb ook die meegroei-BH uit de Hunkemoller en, ook al ziet het niet uit, hij zit wel lekker vind ik. Nu moet ik zeggen dat ik normaal gezien al een C of D-cup heb en nu nog een maatje meer, maar andere BH's zitten me echt niet goed. Heb wel even de drempel moeten overwinnen, want vind het echt moeilijk om die lelijke gedrochten aan te doen... maarja, het hoort erbij zeker?