Eerder deze week nog een onderwerp geplaatst dat ik het raar vond na 9 dagen na eisprong al ongesteld te worden. Dat was afgelopen zaterdag, gister realiseerde ik me ineens dat het niet door zette.... stuurde mijn zus een sms en die zei doe maar eens een test, was nog helemaal niet in me opgekomen! Stuurde nog terug dat ze er niks van moest verwachten want voelde me toch niet zwanger. Test gedaan en er eigenlijk niet meer aan gedacht, na 5 minuten pakte ik 'm op en was eigenlijk al teleurgesteld voor ik het las.... maar tot mijn verbazing stond er gewoon ZWANGER!! kan het nu nog niet geloven. Ik was er echt van overtuigd niet zwanger te zijn. Vanmorgen nog 2 tests gedaan voor de zekerheid en ze zijn allebei positief! Ik zit nu op een hele grote roze wolk Dacht gister echt die test is kapot en klopt niet..... ben er nu nog van ondersteboven. Zie hieronder de foto, de middelste is van de kruidvat 2 voor 5 euro en je ziet het rechtse streepje niet duidelijk op de foto, de onderste is natuurlijk niet te missen! Groetjes een gelukkige Suus Bekijk bijlage 55643
Bedankt dames! Het begint een beetje tot me door te dringen nu! Wil het het liefst van de daken schreeuwen maar realiseer me ook dat het nog maar heel pril is. Maakte me nogal zorgen over dat de kans groot is dat het fout af loopt maar heb besloten dat ik me vanaf vandaag daar niet meer druk om ga maken! En als het wel zo is dan heb ik het toch niet in de hand, ga er van genieten nu Nogmaals bedankt voor jullie lieve berichtjes en voor alle dames (en heren) die nog bezig zijn, ga voor jullie duimen!! Groetjes Suus
Van harte gefeliciteerd Suus!!! Geniet er van! En niet teveel over druk maken dat het fout kan gaan, niet teveel aan denken. Echt super voor jullie!
@suus, hier ook zo. vorige week zaterdag was mijn NOD en een vroege test was nega. dus had eigenlijk weinig hoop dat die nog positief zou worden. en ineens was die daar, een heel licht streepje. uiteindelijk drie test gedaan en ook de cb digitaal, en binnen een minuut stond het er...Zwanger. ik kan het nu nog stees niet geloven. in de familie weten veel mensen wel dat we een kind verwachten alleen op mijn werk wil ik 3 mndn wachten, maar dat is erg moeilijk. heb nu nog 2 mndn te gaan. morgenvroeg ga ik de verloskundige bellen om een eerste afspraak te maken. spannend....!!
@carlo1987, ten eerste ook gefeliciteerd! Stond jij ook zo perplex toen je door had zwanger te zijn? Ik dacht ook vorige week zaterdag ongesteld te worden, heb verder geen test gedaan toen. Zie trouwens dat je uit Nijmegen komt, ik uit Wijchen, ook toevallig! Gr Suus
Hi @suusje83 en @carlo1987 gefeliciteerd beseffen jullie het al een beetje? Vandaag heb ik getest en.. Zwanger!!! Ik besef het geloof ik nog niet helemaal, bizar gevoel, maar ontzettend blij. Nu hopen dat alles goed verloopt. Uitgerekend op 12 november 2010. Wanneer zijn jullie uitgerekend? Grtz Travelgirl
Heeee Travelgirl zoals ik het heb uitgerekend ben ik ook op 12-11-2010 uitgerekend wat grappig zeg!!!! ik weet het vanaf gister echt zo spannend!!!