Hoi, Na 11 maanden teleurstelling en diagnose PCO willen mijn vriend en ik een super vakantie gaan boeken om op adem te komen. Nu willen we graag naar Zuid Amerika vertrekken maar ondertussen ook blijven klussen. Kan het kwaad om met een evt. prille zwangerschap op aktieve vakantie te gaan? We willen veel wandelen, bezichtigen ed. Ook zal het eten anders zijn en de hoogte. Zijn dit onderwerpen om even te stoppen met klussen en serieus door te gaan na de vakantie? Wat inentingen betreft: ik zorg dat ik die komende week ga halen.
Hoihoi, Maak er een supervakantie van maar maak er geen bewuste klusvakantie van. Je mag gerust door gaan maar doe het alleen voor de fun! zodat je echt vakantie hebt! Geen probleem hoor! soms juist op momenten dat je er niet intensief mee bezig bent lukt het! Je mag er ook eeen lekker actieve vakantie van maken! Groetjes imke, FIjne vakantie
Hoi Imke, Bedankt voor je snelle reactie! Het is ook echt als ontspanning bedoelt, maar ik vroeg me af of een aktieve reis en hoogteverschillen/andere voeding ed. invloed zou hebben als ik van te voren (bv. volgende maand) zwanger zou zijn. Wie weet wat zo'n reis doet Groetjes