Zou het even afwachten meid, hcg kan inderdaad schommelen in het begin. Met welk merk test je, en heb je daarvoor wat meer gedronken. Daar kan ook verschil in komen. Kun je misschien een fotootje plaatsen met beide testen? Zou nogmaals (blijven) testen, en dan aan het eind van de week met een cb. Ik ga heel hard duimen dat alles goed mag blijven gaan!
lief dankjewel. Misschien gister avond iets meer gedronken, dat kan... Hier mijn rijtje.. wel slechte foto. Bovenste van gister ochtend onderste van vanochtend. Ook andere foto bovenste van gister ochtend en onderste van vanochtend..... zijn kruidvat testen.. ik vind de action en de romed die ik heb allebei niet duidelijk genoeg.
Ik zie inderdaad wat je bedoelt, al zijn de foto's wat wazig. Je kunt of afwachten of het ziekenhuis bellen, wat jouw gevoel aangeeft. Zelf persoonlijk zou ik wachten met bellen, totdat de test wat duidelijker wordt. Blijven ze licht dan kun je ze gaan bellen. Maar dit moet je natuurlijk zelf beslissen he. Dus nogmaals, volg je gevoel. Geef de moed nog niet op, succes!
Haha herkenbaar. Maar verandering in symptomen zegt helemaal niets he, ik hoop dat dit je kan geruststellen. De ene keer kun je van alles opmerken/voelen, en de andere keer weer helemaal niets. Dit kan dus ook schommelen, en hoort er allemaal bij.
Idd dankjewel Ik test morgen ochtend pas weer denk ik. Nu testen heeft toch geen zin. Ik maak mezelf helemaal gek, ik kan morgen pas vergelijken met de test van gisteren. Nu proberen niet te stressen, moeilijk maarja.....
Lief hoor, ik ben nu ook wat rustiger Toch even deze foto laten zien (vriend heeft nieuwe mobiel en maakt super foto's haha) Bovenste van gister en onderste (een van de zoveel) van vandaag..........
Ik zou wachten tot je test wat donkerder is. Heb vandaag ook getest 12 dagen na eisprong met een action test maar die is wel een stuk duidelijker. Of anders gewoon aandringen op een bloedtest
Gefeliciteerd Is per persoon verschillend hoe snel hcg stijgt, wanneer innesteling is geweest etc. Mijn eisprong kan ook dag 25 geweest zijn ipv dag 19/20 omdat ik toen menstruatiekramp had. Maar dat kan ook een innesteling geweest zijn.
helaas, (vroege) miskraam nummer 3 is een feit Streepje op de test van vanochtend is bijna niet meer te zien. Ik ben zo teleurgesteld Eindelijk was ik weer zwanger! Geen IVF!!! En nu toch Ik baal zo ontzettend dat mijn lichaam niet doet waar t voor gemaakt is
Wat ontzettend naar voor je. Heel veel sterkte meid, en heel erg veel succes met de verdere stappen naar IVF.