Hallo meiden, Ik ben sinds Mei 2010 gestopt met de pil. Eerste cyclus duurde 31 dagen, de tweede duurde 26 dagen. Zit nu inmiddels op dat 35 van de derde cyclus. Heb afgelopen dinsdag (op dag 31) een negatieve clear blue test (digitaal) gehad. Ik heb geeeeeen idee wanneer mijn NOD is geweest en de menstruatie blijft uit. Wel heb ik de hele tijd af en toe kramp in onderbuik en rug. Van de week 's ochtends een keer duizelig geweest. Kan het zijn dat ik toch zwanger ben? Het testen heb ik met avond urine gedaan. Heeft het zin morgenochtend nog eens te testen, op dag 36, met ochtendurine?
ochtendurine is altijd geconcentreerde dan avondurine. Misschien handig om eerst met een goedkopere test te testen. Want anders is het ook zonde van je geld elke keer die digitale. Je kan die kruidvat 2 v5 nemen. die zijn erg goed hoor meis. kan je daarna altijd nog die digitale nemen mocht deze positief uitslaan. Maar kan zijn dat je nu gewoon ff een langere cyclus hebt. Soms is er geen touw aan vast te knopen. Maar tuurlijk hoop ik voor jou dat je een positieve test in handen zult hebben.
je bent pas in mei gestopt met de pil. het hoeft niet dat je meteen een nette cyclus hebt het kan wel wezen dat je de ene keer 28 hebt en de keer erna 40. dus zou nog rustig afwachten.
Hey ben zelf in april gestopt met de pil en mijn cyclus is zooooo lang en onregelmatig, ik denk dat het misschien bij jou ook het geval is.. Krampen in de onderbuik herken ik wel.. Anyway misschien over een week of wat nog eens testen indien je niet ongi wordt en net wat al werd gezegd, koop gewoon een goedkopere test. Hier ben ik nog steeds in afwachting van mn ongi pfff zit alweer op dag 44 van mijn cyclus Succes! Groet, Mariska
Ja meis, je bent pas net gestopt met de pil, en ik herken het helemaal,,, had de 1e ronde een cyclus van 30, en toen ik de 2e ronde na 40dagen nog niet ongi was een testje gedaan, negatief, en 3 dagen later werd ik ongi., bij mij is het: 30-43-32-42-30-??? Dus geen touw aan vast te knopen, mij geeft het rust om een ovutest te gebruiken, en mijn vruchtbaar slijm te herkennen, zo weet ik wannneer ongeveer mij eisprong is, en kan ik met een gerust hart wachten op de ongi, want bijna 2weken langere cyclus dan de ronde ervoor zorgt voor véél spanning!! Succes met zwanger worden!! XXX
Hoi, Je kan zo wie zo beter testen met ochtendurine omdat dat meer geconcentreerd is. Maar ik sluit me aan bij mijn boven buurvrouw. Ik ben in maart gestopt en tot nu toe 34 - 31 - 49 gehad. Dus ook geen regelmaat (ik was al onregelmatig voor ik de pil ging slikken). Ik ben nu deze ronde voor het eerst begonnen met ovulatietesten in de hoop dat ik dan meer rust heb. Dan weet ik ongeveer wanneer mijn menstruatie eraan zit te komen. Want vorige ronde heb ik mezelf helemaal gek gemaakt. Ik dacht een cyclus rond 31 a 34 dagen te hebben, dus heb ik mezelf 2 weken lang gek gemaakt. Mijn ei voel ik niet. Ik dacht rond de 35 dagen van alles te voelen wat leek op zwangerschap (achteraf wellicht mijn ei geweest). 3 testen gedaan maar alle 3 negatief. Als je stopt met de pil, dan kan het zeker 4 maanden duren voor de regelmaat terug is (bij mij zal dat niet gebeuren). Dus kijk het nog een paar dagen aan en test dan in de ochtend.