Mei 2011 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Yvon81, 23 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yvon81

Yvon81 Actief lid

22 apr 2009
    406
    0
    0
    Oirschot
    De eerste mama's van mei 2011 zijn bekend!!
    Iemand zin om gezellig mee te kletsen tot aan onze bevalling!

Zal me even voorstellen,
    Ik ben Yvonne 29 jaar en in verwachting van ons 2e kindje.
    Ons zoontje is nu 2 jaar. Heb vorige week al positief getest met de CB met indicator en vandaag nogmaals met KV test!!

2. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ik kom me hier ook melden heb gisteren positief getest met cb digi zonder indicator hihi en met kv..

Ik ben 23 jaar heb een dochter van bijna 2 en het is dus mijn 2de
    Lijkt ne gezellig hier nee te kletsen

3. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    We zijn even ver hihi

4. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Stil hier jammer

5. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Jaaaa nog een mei-mama!!! :D Gisteren positief getest met kruidvat en vanmorgen een CB met indicator. We zijn zwanger!!!!

Ik ben 23 jaar en zwanger van ons eerste kindje!

6. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Waar blijven al die mei-mama's? :p

7. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Hier nog een mei mama!
    Sinds vorige week donderdagavond weten we dat ik zwanger ben :D
    Gisteravond nog een test gedaan (omdat het leuk is en uit ongeloof), maar de streep knalde eraf!
    Ik ben 28 en dit wordt onze eerste kleine :)

Lijkt me heel gezellig om alle ervaringen met jullie te delen.
    Hebben jullie al een afspraak gemaakt bij de VK? Onze eerste afspraak is pas 06-10 ivm onze vakantie. Ja nog maar 2 weken werken en dan gaan we naar Amerika! Wat heb ik daar zin in.
    Al is het alleen maar om niet steeds m'n mond te hoeven houden over de zwangerschap en in de verleiding te komen om het te vertellen ;)

8. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ foofer, gefeliciteerd! Wat spannend zeg, ook zwanger van je eerste :) Leuk dat die streep er gisteren zo af knalde! Wat gaaf zeg dat jullie op vakantie gaan naar Amerika! Kan me voorstellen dat je daar ontzettend naar uit kijkt! Inderdaad wel heel handig dat het daar niet uitmaakt of je je verspreekt haha. Hoe lang willen jullie het geheim houden?
    Ik heb gisteren gelijk het ziekenhuis gebeld haha en mag 20 september voor de eerste echo komen. En dat vind ik nog zo lang duren!

9. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Hoi allemaal leuke nu is het niet stil meer hihihi en we schelen ook zo weinig met zwangerschap hahahaahahaha
    Gezellig
    Ik ben 23 en wordt me 2 e kindje

10. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Wij hebben het afgelopen weekend aan de ouders/broers/zussen verteld. Dat was echt een geweldig moment!!
    Aangezien wij op vakantie gaan wilde ik het voor hun niet langer geheim houden, anders zouden ze het pas te weten komen als ik al 10,5 week ben. En het voelt verder allemaal goed dus waarom niet he ;)
    En jullie? Hebben jullie het al verteld aan iemand?

P.S.: Ik ben aan het werk dus zal niet heel veel kunnen posten overdag, ben meer 's avonds actief :)

11. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ flowertje, inderdaad leuk dat we niet zoveel schelen. Maar er zullen straks vast ook eind-mei-mama's bij gaan komen :)

@ foofer, bij mij weten alleen 2 vriendinnen het. Verder wil ik het sowieso geheim houden tot na de eerste echo (ben dan 7w5d) en als het lukt misschien wel tot 12 weken, om zeker te weten dat je die kritische periode in ieder geval door bent.

12. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ik heb je ook al verteld ben niet goed ik liegen tegen me ouders kan ik gewoon niet hihi

Heb jullie al kwaaltjes??

13. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    @Nen87 Als ik het goed tel hebben jullie er 18 rondes over gedaan? Wat gaaf dat het nu gelukt is!!! Wat moet dat een heerlijk gevoel geven.

14. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    @Flowertje jazeker! Ben elke dag wel wat misselijk en af en toe ongi buikpijn. Heerlijk om dat allemaal te voelen!

haha ik kan ook totaal niet liegen en zeker niet als ik zo happy ben :D

15. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Hebbn jullie ook zo gevoelige baarmoeder?
    Als ik nies doet het pijn en heb best vaak ongesteldheid buikpijn zal dat goed zijn heb echt steekjes rechts en links en midden maak me beetje zorgen

16. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ foofer, we hebben er 15 rondes mee gedaan. Laatste ronde was met menopur en pregnyl en dat gaf eindelijk resultaat :) Die 3 rondes tussen haakjes waren even voor mezelf. Mijn partner zat toen in Afghanistan.
    @ flowertje, ik ben ook benieuwd of ik mijn mond goed kan houden! Hier ook die gevoelige baarmoeder en steekjes. Het maakt me zoooo onzeker! Verder heb ik last van mn stuit en veel opkomend maagzuur. Dat is eigenlijk alles tot nu toe, dus mag niet klagen :)

17. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Me onderrug is ook gevoelig maar me baarmoeder vooral wou dat ik al op 10 weke. Zit hahahah

En na gestopt met roken en hb het er zwaar mee pff

18. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ flowertje, ja dat zou ik ook wel willen haha. Zeker weten dat de kleine goed blijft zitten... Wat goed dat je bent gestopt met roken! Op moeilijke momenten moet je maar aan het wonder denken wat in je buik groeit :)

19. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen
    #19 typje, 25 aug 2010
    Laatst bewerkt: 25 aug 2010
    Hey Meiden,

Eindelijk mag ik hier krabbelen:D
    Iedereen gefeliciteerd

Ik ben 24 en vriendjelief 25, en het is ons 1e kindje

20. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Jaaa typje daar was je al!! :) Vind het zo gaaf dat het voor ons allebei raak is met de eerste ronde menopur! Idd dus goed spul haha.

Deel Deze Pagina