We hebben geboekt Eind mei vertrekken we naar Spanje voor ruim 2 weken. Als we gaan ben ik zo'n 22 weken zwanger en eerlijk gezegd vind ik het best spannend om zwanger te gaan vliegen. Het is maar 2,5 uur vliegen maar daarna nog 2 uur in de auto. En dan is het alweer 11u 's avonds als we aankomen in het appartement. Heeft iemand tips voor tijdens de reis ?? Ook zijn er nu nieuwe bagage regels (transavia) en hebben we voor onszelf 15kg per persoon geboekt en voor de kids niks. Dit omdat ze 10kg handbagage mee mogen nemen. Dus ik dacht een kleine trolley voor ze te kopen, die mee mag als handbagage en waar hun eigen kleertjes in kunnen. Iemand tips waar deze te vinden zijn?
ik ben toen ik 26 weken zwanger was, naar curacao gevlogen. Ikzelf heb wat steunkousen gekocht, aangezien ik al heel snel vochtophoping in mijn enkels had (zelfs als ik niet zwanger ben). Verder is het misschien handig om aan het gangpad te zitten, zodat je benen wat meer kunt strekken. Verder zou ikzelf niet zo bang zijn voor jouw reis. Bij mij viel het reuze mee en na een nachtje slapen (inclusief jetlag) ging het snel een stuk beter met de vermoeidheid. Trolley durf ik je niet te zeggen. VD zal er zeker hebben.
Zolang je regelmatig een stukje loopt, is het volgens mij best te doen? Trolleys kun je bijna overal kopen. Inderdaad bij de V&D, Bijenkorf, tassenwinkels als Duifhuizen, enz.