Hallo allemaal,ik zit met een dilemma.Mijn partner wil heel graag op vakantie in de maand december maar ik ben zwanger en zie er echt heel erg op tegen om zwanger op vakantie te gaan.Stel dat er wat gebeurd in het vliegtuig? Of op plaats van bestemming zelf? hoe moet het dan verder Ik ben benieuwd wie er zwanger op vakantie is geweest groetjes
wie niet denk ik Ben weekendjes weg geweest, naar thailand geweest, naar spanje geweest , naar ... zo vaak.De laatste keer was met 32 weken zwanger.
Maar als jij je er niet prettig bij voelt, is het gewooon jouw keus toch, dan maakt het niet uit wat andere doen of hebben gedaan.
ik weet niet hoelang je zwanger bent? er staat -24 hihi maar zolang je nog niet bijna moet bevallen, en je voelt je goed waarom niet toch? nu kan je nog even lekker met zn 2tjes genieten!
ikke met 14 weken. ging wel goed hoor. was alleen met het landen kotsmiselijk en von het soms een beetje lastig met het eten. omdat je niet altijd weet wat er allemaal inzit. maar verder prima gehad
ik ben ook nog weg geweest met 17 weken, een busreis van 13 uur heen en 13 uur terug dat was echt teveel voor mijn rug maar ons kindje heeft nergens last van gehad, als je geen complicates hebt dan kan het gewoon, ga je ver weg?