Zwanger op vakantie

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door TheMansion, 28 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TheMansion

15 sep 2008
    8
    0
    0
    Hallo allemaal,ik zit met een dilemma.Mijn partner wil heel graag op vakantie in de maand december maar ik ben zwanger en zie er echt heel erg op tegen om zwanger op vakantie te gaan.Stel dat er wat gebeurd in het vliegtuig? Of op plaats van bestemming zelf? hoe moet het dan verder :(

Ik ben benieuwd wie er zwanger op vakantie is geweest

groetjes

2. joepies

joepies Bekend lid

9 okt 2007
    579
    0
    0
    wie niet denk ik:)

Ben weekendjes weg geweest, naar thailand geweest, naar spanje geweest , naar ... zo vaak.De laatste keer was met 32 weken zwanger.

3. joepies

joepies Bekend lid

9 okt 2007
    579
    0
    0
    Maar als jij je er niet prettig bij voelt, is het gewooon jouw keus toch, dan maakt het niet uit wat andere doen of hebben gedaan.

4. mamasuusje

mamasuusje Bekend lid

24 sep 2008
    586
    0
    0
    ik weet niet hoelang je zwanger bent? er staat -24 hihi maar zolang je nog niet bijna moet bevallen, en je voelt je goed waarom niet toch? nu kan je nog even lekker met zn 2tjes genieten!

5. henkie24

henkie24 Niet meer actief

ikke met 14 weken. ging wel goed hoor. was alleen met het landen kotsmiselijk en von het soms een beetje lastig met het eten. omdat je niet altijd weet wat er allemaal inzit. maar verder prima gehad

6. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ik ben ook nog weg geweest met 17 weken, een busreis van 13 uur heen en 13 uur terug :confused: dat was echt teveel voor mijn rug maar ons kindje heeft nergens last van gehad, als je geen complicates hebt dan kan het gewoon, ga je ver weg?

Deel Deze Pagina