Wanneer hcg voldoende na (eventuele) innesteling?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Marlee16, 30 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marlee16

Marlee16 Actief lid

17 mrt 2016
    473
    67
    28
    Hallo meiden..
    Ik ben mezelf suf aan het rekenen en Googlen. Ik kom er niet uit...🙈
    ik heb 27 jan. Een lightning crotch gehad.( steek in baarmoeder van binnen) Wat ik voorgaande zwangerschappen ook had en zwanger bleek later. Nu vraag ik me af wanneer je na een innesteling genoeg hcg in je urine hebt om positief te testen. Hoeveel dagen na je innesteling testen dus?(En hoelang duurt een innesteling???) Ik heb gewoon echt geen geduld merk ik om te wachten tot nod hoe meer maanden er voorbij gaan😃

2. MeFlower

MeFlower Niet meer actief

Dat kan heel wisselend zijn.op z'n vroegste testen 6 dagen voor nod

3. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Meestal testen meiden zo'n 7 dagen na een innestelings loeding positief volgens mij. Dus dan zou je 7 dagen ma die steek (nooit geweten dat het zo heet trouwens haha) kunnen testen?

4. Marlee16

Marlee16 Actief lid

17 mrt 2016
    473
    67
    28
    Jaaa leuk hè! Ik kwam op een engels forum! Moest er zo om lachen: lightning crotch!!😉bliksem in je kruis!!! staat er vol mee hahaha! Je kan daar op Nederlandse sites zo weinig over vinden!! Was zo een herkenning voor mij!

Even on topic 😉 7 dagen na de steek dus dan moet ik nog even geduld hebben met testen. Ga het "proberen" 😊
    Mijn cyclus was afgelopen maand ineens 22 dagen ipv 25 dus weet ook even niet zo zeker wanneer mijn nod is precies. Als ik van die 22 uitga is 7 dagen na de steek 2 dagen voor nod

5. MariamZ

MariamZ Niet meer actief

Mijn innesteling was 7 dpo en testte dik positief met 9 dpo

6. Marlee16

Marlee16 Actief lid

17 mrt 2016
    473
    67
    28
    Zo das wel heel snel...! Hoeveel dagen zat je toen voor nod?

7. manaolana

manaolana Niet meer actief

Nee hoor, wat ik begreep kun je twee dagen na een innesteling op zn vroegst licht positief testen. En innesteling is gemiddeld tussen 5 en 10 DPO. Als je een week zou moeten wachten kan het niet dat hier al dames op 8DPO positief testen want dan zouden ze een innesteling op 1DPO moeten hebben en das echt onmogelijk :p.

8. Marlee16

Marlee16 Actief lid

17 mrt 2016
    473
    67
    28
    Oké dus dan kan je eigenlijk vrij snel na de innesteling testen....vond 7 dagen ook wel lang omdat ik dan 2 dagen voor mijn nod al zou zitten en sommigen meiden hier testen volgens mij al veel eerder voor nod positief!

9. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Klopt. Bij Aiden ook de innesteling gevoeld. Was totaal niet vergelijkbaar met een steek trouwens. Was meer het gevoel alsof er iets aan mijn linkereierstok trok. En dat heeft een nacht en halve ochtend geduurd. Zeer pijnlijk drukkend gevoel in dat gebied.
    Twee dagen daarna een licht tweede streepje op een zwangerschapstest.

Deel Deze Pagina