Welke ervaring hebben jullie met welke luchthaven? Wij denken zelf om vanaf Eindhoven te vertrekken. Iemand ervaring met deze luchthaven? Liefs Marjo
Heb je een nieuwe hobby muus? Ik heb helaas geen ervaring, in nederland alleen gevlogen van Amsterdam.
die van Singapore is top...kan je nog even het zwembad in als het heet is **maar deze info zocht je weker niet?**
Zou je niet eerst eens kiezen waar je heen gaat en wanneer? Je kunt niet altijd overal vandaan vliegen namelijk :-D Enne..anders blijf je lekker thuis en hobby je lekker op het forum
Ga niet vanaf Amsterdam. Is me veel tever! En Maastricht heeft niet zo'n groot aanbod, dus.... Wil na alle narigheid gewoon ff 8 dagen naar de zon! Liefs Marjo
eindhoven vertrekken niet zoveel vluchten, voor de rest is het een vluchthaven als elke andere, alleen wat kleiner. Wij vliegen zelf meestal vanaf Brussel of Dusseldorf.
Hoe bevalt dat? Je hoort wel eens dat dat goedkoper is. Is dat ook zo? Met welke organisatie gaan jullie dan? Liefs Marjo
Portugal via Eindhoven gedaan. Prima! En Dusseldorf. Dichtbij en gaat overal naartoe! Kun je gewoon aangeven bij je reisbureau. Dusseldorf is vaak optie. Moeten ze even uitzoeken, maar is geen probleem.
Eindhoven, prima; is vorig jaar verbouwd. Alleen als je op de wc zit, kun je in de weerspiegeling van de tegels je buurman/vrouw (vaag) zien zitten Je kan lekker dichtbij parkeren.
Ik vond Eindhoven heel prettig, maar ze moeten maar net op jouw locatie vliegen. Schiphol vind ik verschrikkelijk, overvol en chaotisch Frankfurt is erg prettig, heel kleinschalig (voor zo'n belangrijk vliegveld) en je kunt er rustig op je gemak een aantal uren doorbrengen. Sydney is erg groot maar overzichtelijk Taipei was verschrikkelijk! aan die laatste 2 heb je denk ik niets, maar de eerste 3 hopelijk wel. groetjes Marieke
Hou er wel rekening mee dat als je regionaal gaat vliegen je meestal wel 2 dagen van je vakantie kwijt bent ivm middag heen en s'ochtends terug. Tuurlijk dit kan natuurlijk van A'dam,maar regionaal is de kans groter.