Ik ben 24 jaar en mijn man is 25 jaar. We waren net begonnen en binnen een paar maanden was ik zwanger
hoi hoi. Ik ben 22 en word volgende week 23. Mijn vriend is 24 maar word ook bijna 25. Dus we zijn 23 en 25 als de kleine word geboren.
ik ben nu nog 25 en word 1dec 26j mijn vriend is 17juni 27 geworden en ja hier is t ook gepland! succes iedereen groetjes krulliewullie
ik ben 22 en m'n man 24, het was zeker gepland, we waren 14 maand bezig met zwanger worden. Ik zal 23 zijn als ons kleintje er is!
Ik ben 28, 21 januari word ik 29 Mijn man is 31 en wordt op 18 april 32 Ons kindje is gepland en welkom... Nu maar hopen dat het snel raak is
Nog net 25 toen ik gepland zwanger raakte, 26 toen Milan geboren werd en inmiddels 27. Mijn mannetje is bijna 30.
ik was 25 en 25 en de 1e gepland, en direct zwanger, de 2e in die zin niet gepland dat we van plan waren na de bouwvak (vakantie) de pil in de prullebak te gooien maar achteraf gezien heb ik een weekje gehad waarin ik me niet je van het voelde ziek etc. en toen moet het dus raak zijn geweest, maar net zo blij als met de 1e.. en nu op mijn 34e hoop ik het nog 1 keer mee te mogen maken...