Ik was 27 toen ik zwanger werd en ben nu 28 ! (mijn leeftijd naast de berichten klopt niet ... ) Groetjes, Nikki F
Ik ben verrast dat er nog zoveel meiden tot 25 aan 'het zwangeren' zijn. Komt omdat ik in mijn omgeving niemand ken/ zie die op die leeftijd kinderen heeft of wil. Grappig.
Mijn eerste is geboren toen ik 29 jaar was. Mijn tweede is geboren toen ik 31 jaar was. Als mijn derde wordt geboren ben ik 35 jaar.
Bij mijn 1e zwangerschap was ik 20, en 21 toen mijn dochter geboren werd. Bij het begin van deze zwangerschap was ik 29, en inmiddels 30... ons zoontje wordt over een maand of 4 geboren. Gr Otje
ik ben 27 en ook dit was gepland!!! (vragen mensen mij ook hoor! 'En je werk dan? Dan moet je zeker wel stoppen, wat erg he....')
23 en 24 als de kleine geboren is (als alles goed gaat). Mijn man is gister 27 geworden. Bij de 1e waren we 19 en 22 toen ze geboren was.
Oeps ik hoor ook al bij de 'ouderen'onder jullie..Ik ben 35 wordt bijna 36.. na 1 jaar dan eindelijk raak??!! Dus 36,5 als de kleine komt!
Ik ben 24 en het zal er om gaan spannen hoe oud ik ben als de kleine komt! De kleine wordt 13 april verwacht en ik ben 9 april jarig.... Gaat straks nog een leuke weddenschap worden
1ste ongepland op mijn 21ste (22 toen ik beviel) 2de gepland op mijn 23ste (23 toen ik beviel) 3de ongepland op mijn 24ste (25 toen ik beviel) 4de gepland op mijn 27ste (28 als ik beval) O even voor de duidelijkheid haha de 1ste en 3de waren wel gepland hoor... voor een jaartje later Eigenwijze kids hahahaha
ooohhhch, wat voel ik me oud als ik al die 20-ers zie.... ik was bij de eerste 30, bij de tweede 32 en als is straks beval dan ben ik 34! Jasses, als ik er naar kijk, wat lijkt het dan een keurig lijstje, allemaal om de 2 jaar..... We kunnen gewoon goed plannen Groetjes Marian
Ik ben nu 28 (27 toen ik zwanger raakte) en mijn vriend is nu 30 (over 2 weken 31). We hebben 7 maanden geprobeerd met uiteindelijk een positief resultaat! Dus meer dan welkom!