Ik ben nu 24 en m'n vriend is 35. Een heel verschil, maar niet iets waar wij last van hebben. Over een goeie 2 weken ben ik uitegrekend en deze maand (sept) zijn we ook 5 jaar samen. Wordt een feest maand! \/ En ja dit is een absoluut een geplande zwangerschap. Greetz Ingrid
Geweldig! Zo veel verschillende vrouwen, verschillende leeftijden en omstandigheden en toch allemaal met 1 gemeenschappelijk mooi iets bezig! Leuk dat we er zo voor elkaar kunnen zijn met adviezen en raad!!
Ik was 33 bij conceptie en ben inmiddels 34. Mijn vrouw is 42. Zelfs ons is gevraagd of het wel gepland was
Ik ben 30 en als de bevalling op de juiste datum is ben ik een week 31, mijn vriend is nu 25 en tegen die tijd 26, En wel gepland..
bij de eerste:24 bij de tweede:26 en nu wil ik graag een derde en ben 32. mijn man is nu 35. groetjes drieske
ik ben nu nog 25 en 26 als ik ben bevallen! Het was voor ons een bewuste keuze mijn vriend is 28 en hij wilde sowieso ook altijd al graag voor zijn 30e vader worden. De natuur heeft meegeholpen en nu is het dan dus zover!
ben nog niet zwanger maar zo'n leuk topic... We gaan dus voor de eerste, ik ben 22 en mijn vriend is 33.... en het is gepland, dus... hopen dat het snel raak is want we zijn er helemaal klaar voor!! Liefs female
Hallo, Ik was 28 toen ik zwanger werd (kwam er 1 dag voor mijn verjaardag achter) en 29 als het geboren wordt. Mijn man is 33 als de kleine geboren wordt. Groetjes Karin
ik ben 21 en zwanger van ons 1e kindje ,mijn vriend is 27 en we zijn dol gelukkig.. eigenlijk als je er goed over na denk is gepland een raar woord. (kun je je zwangerschap plannen) : daar zou iedereen wel weer anders over denken groetjes
Ik was nog 25 toen ik (ongepland na 1x onveilig vrijen) zwanger werd, 2 weken erna werd ik 26, dus mijn kleine knappie wordt geboren op mijn 26ste! Liefs, Daphne
Ik ben 26 en zwanger van de eerste. Leeftijd van mijn hubby zet ik maar niet neer Hij's nl. best wel wat ouder dan ik hahaha! Onze zwangerschap is overigens gepland.