hoi hoi ik was 16 toen ik zwanger was van me zoontje 17 toen ie kwam nu zwanger van me 2de als die er is ben ik 22 groetjes chantal
Hoi Ik ben 19, mijn vriend 34. We hebben er 11 maanden over gedaan (met nog een miskraam tussendoor) om zwanger te raken. Ben uitgeteld op 21 april, en ik wordt op 16 april 20. Als het op tijd komt ben ik dus 20, en mijn vriend 35. Deze zwangerschap was zeker gepland! Liefs xxx, Debby
Ik ben 18 en zwanger,19 als het kindje komt. Vriend is 22,en bijna 23 als het komt. Het was ongeplant,maar zeker niet ongewenst!!! We wilden vroeg kinderen,dus dit komt voor ons heel goed uit
Hallo allemaal, Wij zijn beiden 25, en voor zover je het kan plannen was dit zeker het geval! Ben samen met twee schoonzusjes zwanger, de een is 27 en de ander 23, en beide zwangerschappen waren gepland.
ik was 19 toen ik zwanger raakte ben nu 20 en jaaaaaaaaaahaaaaaaaaa het kindje is gepland man is trouwens 21
Hoi..ik ben gister 26 geworden en ook gepland zwanger van de eerste. Hoe vaak mij wel niet gevragen wordt of het wel gepland was... Ik heb heel vaak het gevoel dat ik me moet verdedigen omdat ik zo "jong"ben. Maar de laatste week kan ik het goed hebben waarschijnlijk waren het toch een beetje hormonen 8)
ik ben nu 25 en ik kreeg de eerste toen ik 23 was en 24 kreeg ik de tweede en nu de derde op mijn 25ste, mijn man is nu 27
Eerste zwangerschap was ik 26 werd ik 4 weken voor de bevalling 27. Nu ben ik zwanger van de tweede en ben nu 31 jaar beide zwangerschappen waren gepland! Groetjes
Ik ben 31, wil al een paar jaar heel graag mama worden, maar de situatie was er niet naar. Nu ben ik heerlijk zwanger en ben er zo vreselijk blij mee. Ik heb 2 neefjes en 2 nichtjes en die waren zo blij toen ik ze vertelde dat ik een kindje krijg. Kreeg van mijn jongste nichtje de meest moeilijke vragen, maar dat is zo leuk. Mijn andere nichtje zei " Oh dan krijgen we er een broertje bij!!" Zo leuk hè die reacties, ben stapel met kinderen en nu eindelijk krijg ik, als alles goed blijft gaan ook een kindje. Heerlijk gewoon!!! Iedereen een fijne zwangerschap toegewenst.
28 jaar, gepland zwanger! En behoorlijk snel gelukt trouwens, binnen 2 maanden! Mijn man is ook 28 en het is ons eerste kindje.