Zwanger! Ouders wel vertellen schoonouders niet?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Juni83, 30 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rums

rums Niet meer actief

Zolang je man hier mee instemt kun je het best doen. Had ze haar klep maar moeten houden :S

2. Juni83

Juni83 Actief lid

6 nov 2011
    431
    1
    16
    NULL
    NULL
    We hebben het er eens goed over gehad. We wachten nog even met het vertellen en als we het gaan vertellen is schoonmoeder als laatste aan de beurt van de directe familie :)
    Bedankt voor het meedenken allemaal

3. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Heel verstandig ;)

4. Jo86

Jo86 Bekend lid

16 apr 2009
    658
    0
    0
    Hier weten me schoonouders het ook, maar voor de rest niemand. Ik zou het vriendinnen ook wel willen vertellen en me man vind dat prima, zelfs als z'n opa en oma het niet weten. Me vader en z'n vriendin weten het ook nog niet. Ik wil het eerst aan mensen die zo en zo leuk reageren en met wie ik het ook wil delen als het misgaat. Doe waar je je goed bijvoelt!

5. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Bij ons zat er ook een paar dagen tussen omdat dat gewoon zo uitkwam, schoonma wilde het ook direct op facebook zetten. We zijn toen heel duidelijk geweest dat we dat niet wilde hebben. We willen het iedereen zelf zeggen en de kans dat iemand het leest voordat we het konden zeggen was te groot, ze heeft toen heel netjes gewacht. Had ze dat niet gedaan zou ik haar de volgende keer ook als laatste doen hoor. Heeft ze dan toch aan zichzelf te danken..

6. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

mijn schoonmoeder vertelde het ook aan iedereen, ondanks dat ik dat per se niet wilde en dat wist ze! maar goed, het was uit pure enthousiasme (ze wilde zo graag oma worden) dus ik heb het er maar bij gelaten. ze is zo lief voor mijn mannen.

7. Trinity

Trinity Fanatiek lid

7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    Misschien bij deze echt aangeven dat jullie het niet leuk vonden de vorige keer dat het tegen zoveel werd gezegd? Om het echt voor zich te houden deze keer. En dan ook echt duidelijk maken om het niet te vertellen, dat jullie dit graag willen doen.

Deel Deze Pagina