Innesteling

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Macy1995, 7 mei 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Macy1995

Macy1995 Nieuw lid

7 mei 2022
    4
    1
    3
    Vrouw
    Hoi allemaal.

Ik ben vandaag 13dpo en heb positief getest.

Op 7 en 9 dpo testte ik nog negatief. 10 dpo voelde ik een soort van kleine speldenprikjes onderin en dacht toen gelijk aan een innesteling. (best laat voor een innesteling?)

Mijn vraag is eigenlijk of deze test overeenkomt met 3 dagen na innesteling of heb ik de innesteling toch eerder gehad, maar nog niet genoeg hcg om positief te testen?

De test is van action (geen early) dus meet vanaf 25mIU.

Alvast bedankt!

Bijgevoegde bestanden:

margarethd vindt dit leuk.
  2. WinMom90

WinMom90 VIP lid

9 jul 2021
    5.514
    4.312
    113
    Vrouw
    Nederland
    Hoi,

Gefeliciteerd. :)
    Je test ziet er goed uit hoor.
    Het is zover ik kan beoordelen alleen geen Actiontest (of ze moeten al heel recent vernieuwd zijn).

3. Macy1995

Macy1995 Nieuw lid

7 mei 2022
    4
    1
    3
    Vrouw
    Bedankt!

Kan het dus zijn ik de innesteling 3 dagen geleden had? Is de test dan niet te donker daarvoor?

Ik ben hier heel nieuwsgierig na, omdat ik op internet lees je met een innesteling vanaf 10 dpo, meer kans heb dat het mis gaat.

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    De innesteling was langer dan 3 dagen geleden.
    Na 3 dagen heb je een tuurstreepje en niet de uitkomst die jij nu hebt :).
    Ik moed dat je innesteling rond 8 dpo had.

Gefeliciteerd!!

5. DBoer

DBoer Bekend lid

4 jan 2022
    823
    803
    93
    Vrouw
    Gefeliciteerd met je positieve test! Dut ziet er uit als een hele prima test voor 13dpo hoor :). En ik sluit me aan bij de reactie hierboven, denk dat de innesteling inderdaad rond 8dpo is geweest bij jou, het duurt dan wel even voor er voldoende hcg in je urine zit om op een test te kunnen zien dus dat je op 9dpo nog negatief testte is niet gek. Daarnaast is het trouwens heel normaal dat je in de weken na je innesteling nog regelmatig krampjes en steekjes voelt, er is daar nu vanalles aan het groeien :)

6. Macy1995

Macy1995 Nieuw lid

7 mei 2022
    4
    1
    3
    Vrouw
    Bedankt voor jullie antwoorden!

Deel Deze Pagina