Hallo Dames, Als ik van mn langste cyclus uitga was gister mijn NOD. Ik heb gister en vandaag een testje gedaan (2v5 kruidvat.) maar helaas allebei negatief. Al leek het bij de test van vandaag er wel op dat na de afleestijd een heeeeeel licht streepje te zien was, want in het testvak aan de rechter kant bleef er een stukje paars/roze (hoe je het ook wilt noemen) leek er een beetje op dat de test door was gelopen ofzo, kan het niet zo goed uitleggen! Betekend dit dat ik niet zwanger ben? of zou het nog kunnen dat ik aan het eind van aankomende week wel een positieve zwangerschapstest in haden heb? Heb nu soms wel beetje last van van buikkrampjes en beetje dikke afscheiding en zie op 1 borst echt 2 duidelijke aders lopen. Heb nog nooit gehad dat ik zo overtijd ben! Wat denken jullie??
Het kan zijn dat je pas wat later positief test. Dat lees ik wel vaker. Spannend!! Weet je wanneer je je ei hebt gehad? Het kan ook zijn dat die wat later was? En dat je cyclus dus dit keer langer is?
op 18 april, dus dat was mijn 19de cyclus dag heb ik smorgens een paar druppels oud bloed verloren, ik dacht zelf dat dat de innesteling weleens zou kunnen zijn?! Maar dan had ik nu toch al wel positief moeten testen?! Heb nog nooit een langere cyclus gehad dan 30 dagen...
Ik heb hetzelfde hoor! Ben nu 7 dagen overtijd en zaterdag mijn vierde test gedaan, toen ook nog negatief. Morgen nog een testje en dan ga ik even de HA bellen! Maar ik hoor het dus wel vaker, zou me nog niet druk maken..
Maar je weet dus je eisprong niet precies? Het is namelijk zo dat de innesteling tot wel 2 weken kan duren, en pas 10-14 dagen na de innesteling kun je doorgaans goed testen.... Als ik je bericht zo lees en uitga van je ei op de 19e, is het nog niet zo gek dat je nog niet positief test... Daarbij gebeurt het ook nogal eens dat vrouwen minder HCG aanmaken en om die reden dus pas later positief kunnen testen, want zwangerschapstesten zijn gemaakt op gemiddelde waardes aan HCG... Ik testte bij Thirza 19 dagen overtijd positief, 4 en een halve week na mijn eisprong. Ik had mijn eisprong getempt, dus die kon niet later zijn geweest dan normaal, maar hier heeft de innesteling waarschijnlijk lang geduurd, in combinatie met een laag HCG, (vorige zwangerschap testte ik pas 4 dagen overtijd positief).
hoi hoi amlie ik ben nu ook 6 dagen overtijd. heb al 2 testen gedaan en nog steeds negatief. je weet niet wanneer dat jij je ei hebt gehad? ik weet het ook niet precies. ik denk 2 1/2 week geleden. voelde rechts onder iets en had toen draderig slijm, maar niet helder? had een week last van vage klachten. die zijn nu zo goed als weg. heb je de ha al gebeld? groetjes