Als jullie naar mijn ovulatietesten en temperatuur kijken, dan kan ik nu toch stoppen met testen? Vinden jullie dat FF gelijk heeft met de datum van de eisprong? Hoe lang zouden jullie nog door klussen?
Ik zou zeggen mooie knaller en tempratuur en gister je ei gehad aan je test en tempratuur te zien Je zou eventueel vandaag nog kunnen klussen maar als je genoeg heb geklust en gister zou het infeitte genoeg moeten zijn succes op de eeuwige wachtbankje
Je rijtje is heel duidelijk, op dag 16 een mooie positieve ovu-test, maar daar op volgend een oplopende temp. Je ei is denk ik ook echt gesprongen op dag 16, omdat je temp een dag later al omhoog is gegaan. Je hoeft niet meer door te gaan met je ovu-testen nu. En ik denk dat je voldoende hebt geklust.
Gisteren mijn ei gehad? Hoe lees je dat af? Ik dacht dat ik maandag mijn ei had, omdat ik toen een positieve test had en daarna is mijn temperatuur gestegen. Maar we hebben vanaf zondag elke dag geklust, dus een paar dagen bijtanken is wel fijn. Dat kan ik nu wel doen toch? We hebben de afgelopen maanden vaak op de verkeerde momenten geklust, omdat ik niet wist dat ik een late eisprong heb, dus wil zeker weten dat ik deze maand wel op de goede momenten heb geklust.