Hallo Heb even een snel vraagje: Wij krijgen 30-01 een echo om te kijken of er een hartje klopt. Krijgen we hier ook een echo van mee? Wie heeft hier ervaring mee. Gaat om umcg! Gr Patries
Trouwens: spannend joh, je eerste echo. Veel succes en plezier. En gefeliciteerd dat je eindelijk zwanger bent!
20 week snap ik idd wel. Maar ben benieuwd naar 7 week natuurlijk. Zou zo graag mn oma een echo willen laten zien. Hihi. Maar Dank je wel. Na 3 jaar eindelijk zwanger. En nog best onwerkelijk!
Volgens mij is het redelijk gebruikelijk om bij deze echo's een foto'tje mee te geven. En als ze het niet uit zichzelf doen, zou ik er zeker naar vragen als ik jou was. Ik had mijn 6-wekenecho in een ander ziekenhuis, en daar kregen we ook een foto mee. Waar je trouwens heel weinig op ziet, want wat er zit is zo groot als een rijstkorrel
Oooh oke dan zal ik er zeker naar vragen. Ach gaat om het idee dat mijn oma wat ziet. Ze 'wacht' op haar laatste achterkleinkind. Dus dan heeft ze bewijs dat ze het nog tot september vol moet houden
Ja alles. Alle onderzoeken. En dat waren er nog al wat. Het eerste jaar trouwens in martini. Werden overgeplaatst omdat martini geen icsi kon uitvoeren!
O ja, snap ik. Wij hebben alle onderzoeken, de iui's, de kijkoperatie en de icsi in het UMCG gehad. Toen overgestapt naar Düsseldorf en toen met ivf zwanger geworden.
Hoi patries Ik heb bij 6 en 8 wk bij beide echo's fotootjes mee gekregen! Dat is nu dan al wel 3jr geleden maar denk niet dat het nu anders is Gefeliciteerd met jullie zwangerschap en hopelijk en mooie echo strakjes! Liefs visje
Heb in december 6 en 8 weken echo gehad on UMCG en beide keren hebben we de echo's (beide keren meerdere foto's) meegekregen. 10 weken echo op de gewone afdeling van UMCG gehad en ook daar een van meegekregen.
Dus als ik het goed begrijp, krijgen we meerdere echo's daar? Ik dacht 1 echo, en dat je daarna naar je eigen verloskundige kan. Maar we zullen het zien. Bedankt voor jullie reacties. Als ik eventueel niks krijg, zal ik er naar vragen!
Nog even een antwoord op jouw vraag: ik vond dat het UMCG te veel protocolgericht was en te weinig patiëntgericht. Ik had goede verhalen gehoord over Düsseldorf, dat ze daar wel meer per patiënt de behandeling bepalen, dus zijn we daar naartoe gegaan. En met goed resultaat Ik denk dat je als je in de medische molen zit, in het begin wat meer echo's krijgt dan 'normaal'. Ik heb ook met 6 en 8 weken een echo gehad (en met 12 weken de nekplooimeting). Maar daarna ben ik gewoon naar de verloskundige geweest tot aan het eind.
Oke, duidelijk! Gelukkig is bij ons alles goed gegaan. Met wel wat dingen waar ik ook niet over te spreken was. Maar hoop binnenkort van het zh af te zijn
Ja, lekker 'gewoon' zwanger zijn. Daarom vond ik het ook zo leuk om voor controles naar de verloskundige te gaan.
Dat lijkt mij ook een stuk leuker hoor. En dat ligt bij ons een straat naast ons! Dus ook handig. Moeten nu 20 km rijden voor het zh! Hahaha
Heel erg bedankt stiertje! Stiekem denk ik te weten wat het wordt. Maar goed dat duurt nog wel ff voor we het weten