Ik weet het even niet meer. Ik word helemaal gestoort van mijn lichaam. Ik weet niet eens meer wanneer je nu van een ongesteldheid kunt spreken. Is het nu wel of niet zo dat wanneer je last hebt van bruin bloed dat je niet ongesteld bent? Ik heb het een week later weer gekregen en toen was het zeker een dag. En ook nog rood. ](*,) Wie kan mij op weg helpen? Ik was het wel een week eerder dan normaal of is het een aanloop geweest naar mijn ongi, wie kan mij helpen? :bounce: Alvast bedankt, groetjes lucky :safe:
Ha, ha, je bent volgens mij niet enigste die gek aan het worden is. Ik lees het hier zo vaak. 'Ontpillen' noemen ze dat. Ik slik donderdag mijn laatste pil dus heb er zelf nog geen ervaring mee maar het is heel normaal. Weet niet hoe lang je al van de pil af bent maar het kan wel een poosje duren voordat je cyclus weer op orde is (zie de stickies in dit forum.) Pas als je echt rood bloed hebt schijn je van een ongesteldheid te kunnen spreken. Een beetje bruine afscheiding telt dus niet. Het enigste wat je kunt doen is geduld hebben en afwachten, helaas. Sterkte en niet gek worden he? Groetjes, Kweenie