Ik heb op zaterdag 19 januari een IUI behandeling gehad. Ik mag a.s. zaterdag officieel testen. Nu ben ik 3x eerder zwanger geweest en alle drie de keren teste ik twee dagen voor de dag dat ik offcieel mocht testen positief. Nu heb ik alleen dure CB testen hier thuis liggen en ik wilde echt wachten tot zaterdag (echt niet gelukt dus) dus dacht ik: ach ik gooi er wel een Kruidvat Ovulatietest tegen aan. In eerdere zwangerschappen gebruikte ik die extra als ik 5 weken of langer zwanger was, om te testen of ze nog helderder werden. (Heb 2 miskramen gehad..) Dus nu gebruikt omdat ik nog geen dure CB test wilde gebruiken. En wat blijkt.... twee dikke strepen.... Kan het dus kloppen dat ik nu zwanger ben? Iemand ervaring met positieve ovulatietesten zo vroeg in de zwangerschap? Ik kan de CB test niet meer doen omdat ik de urine heb weggegooid... Dus moet tot morgen wachten. Ben helemaal van de leg... haha.
Maar wat bedoel je met 2 streepjes? Gewoon twee streepjes of een positieve ovulatietest (dus even donker als de controlestreep). Ik heb het eens geprobeerd toen ik zwanger was maar bij mij knalde hij niet gelijk. Pas toen de zwangerschapstest knalde..
De test onder die ronde testen is een ovulatietest. Negatief zoals je ziet. De rest zijn zwangerschapstesten. Wel positief. Vanaf om en nabij NOD knalde de ovulatietest wél hoor. Maar zeker niet eerder dan wat een zwangerschapstest oppikte. En ja ik weet dat ik idioot veel heb getest geloof me.
Oh, dat maakt het dan weer spannend maar uit ervaring weet ik ook dat je steeds anders kunt testen. Ben nu dus benieuwd naar wat de zwangerschaptest aangeeft, maar die moet ik morgen dan maar doen met ochtendurine want dat is een CB (niet digitaal), en eigenlijk doen die het pas als je genoeg zwangerschapshormoon hebt... is mijn ervaring. Vandaag is het namelijk 12 dpo voor mij...
Als een ovulatietest zo dik positief wordt door een zwangerschap, dan likt een zwangerschapstest dit ook op met middagurine hoor. Dus hup, plassen en testen jongedame.
Nu plassen, twee uur niks drinken en dan weer plassen Of: je niks aantrekken van ons ongeduld en gewoon doen wat je zelf wil
Bij mij was de ovulatietest op nod dik positief! Spannend. Even 2 uur niet drinken, over 1 uur gaan plassen en dan een uur daarna testen
Ik had een ovulatietest van Clearblue gedaan en die was positief. Een dag voor mijn NOD. Die zelfde middag, dag daarna en dag daarna zwangerschapstesten gedaan en die waren ook positief.
Als je ovulatietest zo dik positief wordt vanwege een zwangerschap dan kan je die CB ook al wel doen. Ik heb er zelf geen ervaring mee. Zit er niet een drogist in de buurt zodat je een predictor kan halen?
Als je echt een positieve ovulatietest hebt zou ik wel even met een zwangerschapstest gaan testen! Want dan zou het me inderdaad niet verbazen als die ook postief is. Spannend!
Ik heb ook eerst getest met een ovulatietest, die was positief. Een dag later had ik een positieve zwangerschapstest. Dus het kan zeker. Succes
Vanochtend een testje gedaan en op de CB test een licht positief plusje.. dus ik denk dat het weer gelukt is en nu hopen dat deze blijft plakken tot in ieder geval 28 weken...
Haha sorry, maar wilde toch nog even tot vanmorgen wachten... die testen van CB zijn vaak bij mij heel licht als je te vroeg test. En dan ga ik weer twijfelen