Line, gefeliciteerd. Wij hebben nog samen geschreven in het juli/augustus-clubje❤. Heel veel geluk gewenst!
Ja! Judith heeft nog een lijstje doorgestuurd met wie, wanneer was bevallen. Gefeliciteerd nog. En dank voor je berichtje. Hopelijk wordt 2019 wel een positief jaar voor mij
O wat zal dat spannend zijn. Hebben ze enig idee waardoor je zoontje zo opeens geboren werd? Gaan ze je nu extra in de gaten houden? Gefeliciteerd en ik duim mee!
Nee, helaas. Er is niets uit de onderzoeken gekomen. Ook voor Boaz en na Boaz heb ik een miskraam gehad. De eerste keer was het hartje gestopt bij 9 weken en de laatste keer een vroege miskraam (5 weken). Alle drie de zwangerschappen enorme bloedingen. Ook bij de zwangerschap van Boaz tot 12 weken. Het kan zijn dat ik daardoor te vroeg ben bevallen. Maar dat is niet achteraf te bepalen. Mn vliezen waren nog heel maar ik had volledige ontsluiting en dat was niet meer terug te draaien. Zodra ik de 12 weken ben gepasseerd gaan ze me goed in de gaten houden en krijg ik ook progesteron injecties. Dus ik hoop dit keer dat ik geen bloedingen krijg