Zwanger, positieve(re) testen en dan verlies je het..

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door Starlady, 31 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Starlady

    Starlady Bekend lid

    24 sep 2005
    892
    0
    0
    GLD (zuid)
    #1 Starlady, 31 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2010
    We hebben een dochtertje van 3.5, vorig jaar september gestopt met de pil.

    Eind oktober een positieve test in handen, op 7 november roze verlies, uiteindelijk 5 december een mk met 11 weken precies en verlies ik hetgeen zo gewenst.

    De feestdagen door, waarna ik 26 januari opnieuw een miskraam krijg met 5 weken. Eind februari menstruatie en 22 maart opnieuw een positieve test in handen. Op 22 maart een positieve test, maar smiddags opnieuw roze verlies wat 3 dagen aanhoudt, maar dit stopt.

    De VK geeft aan dat elke zwangerschap anders is en roze verlies voorkomen, testen worden positiever, dus positief denken.

    De testen worden positiever en langzaamaan geloven we erin.

    Dan komt gisterenochtend, opnieuw roze verlies en uiteindelijk verlies. Ik zou 5w2d zijn. OPnieuw een miskraam.

    Zwanger worden lukt, maar zwanger blijven niet. Waarom niet?!

    Pfff.....
     
  2. Lavendel82

    Lavendel82 Fanatiek lid

    9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    ik kan je helaas geen antwoord geven. Wat moeilijk! Kan alleen maar zeggen dat ik je veel sterkte wens, en dat ik voor je duim
     
  3. Lynnami

    Lynnami Niet meer actief

    Starlady heel veel strekte ermee meid. Ik weet maar al te goed hoe jij je voelt. Ik heb een zoontje van 1 jaar en 8 sterretjes. Ik kan om een of andere reden ook met gemak zwanger raken maar nooit blijven. Ik ben in november vorig jaar zwanger geraakt en in januari curretage gehad. Februari zwanger geraakt en 2 weken geleden met 5w2d weer een mk gehad.
    We weten dat we zwanger kunnen blijven en je mag de hoop noet opgeven! Blijf doorgaan en probeer zo gezond mogelijk te leven. Nogmaals heel veel sterkte met je verlies...
     
  4. Caruli

    Caruli VIP lid

    15 nov 2007
    31.699
    91
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    heel veel sterkte meid! :(
     

Deel Deze Pagina