Haha dan kijken ze me aan en zeggen ze vast: jij ?! Nou ik denk dat ik vanavond maar lekker ga genieten van mijn Hertogje (Hertog jan is lekker bier!) en dan zien we het verder wel. Uh...als ik niet mijn wekelijkse dosis Hertog krijg ben ik ook weer zo gestresst he Ik zag trouwens nu pas dat mijn topic verplaatst was. Vandaar de ietwat late reactie.
Als er iets mis geweest was, had dat niet aan de alcohol gelegen. Maar zou het vruchtje gewoon niet goed geweest zijn. Dit overkomt zoveel Dames ook degene die nooit wat drinken. Ikzelf zou me door nooit schuldig om voelen. Ik ldrink ook graag wijn. En heb dit gedaan totdat ik wist dat ik zwanger was. En volgens mijn berekeningen is mijn beepje gemaakt toen ik de nodige wijntjes op had. (had dag daarna eisprong) Was weer eens een keertje ontspannende sex. i.p.v. kom schat nou moet het gebeuren. Dat legt zo'n druk op een mens. Dus ik zou zeggen drink je niet ladderzat maar genoeg om je lekker te ontspannen en het naar je zin te hebben en daarna . . . . . dat spreekt voor zich! (hihi) Sucses.
Ik drink alleen op t moment dat ik weer ongesteld word en de paar dagen erna. Vanaf een week voor mn nod houd ik me in. Ik heb de smoes antibiotica al eens gebruikt en ook wel eens een hele avond met 1 glas wijn rondgelopen en die steeds bij gevuld met sapje. Niemand die iets doorhad.
Hoi. het is altijd moeilijk om voor zoiets een smoes te verzinnen. maar ik kan me voorstellen dat je nu niet wilt drinken. zelf laat ik niks aan het toeval over hoor! ik ben pas in ronde 2 maar let zeker wel op wat ik eet en drink. de ontwikkeling van een baby begint al heel vroeg! dus als je er achter komt dat je zwanger bent , ben je dit eigenlijk al zo'n 2 weken en is een stuk van de basis al gelegt! het is misschien iets te fanatiek om zoals ik meteen rekening te houden met vanalles maar ja als je het echt wilt kan je die dingen wel laten staan hoor! ik heb er in iedergeval totaal geen moeit mee want ik weet waarvoor ik het doe! ik gebruik vaak als smoes dat meer ben gaan sporten en gezonder gaan eten een biertje kan ik daar niet bij gebruiken en het daarom laat staan. ben je trouwens al aan de foliumzuur of eventuele vitaminen. veel liefs en succes!
Ik drink gewoon lekker mijn wijntje hoor. Drink eigenlijk thuis nooit. Heel af en toe op vrijdagavond samen met mannetje eentje. Alleen als ik een feestje heb drink ik meerdere glazen of als we ergens gezellig op visite zitten of visite bij ons. Het kan nog wel een jaar of langer duren voor ik zwanger ben dus wil in de tussentijd nog wel gewoon lekker wat kunnen drinken zo nu en dan.
gewoon lekker blijven doen wat je altijd gedaan hebt tot je een positieve test in handen hebt... het kan wel 2 jaar duren (of langer) voor je daadwerkelijk zwanger bent, dat weet je helaas nooit van te voren... bij de 1 stopte ik met de pil met die gedachte zoals de ha zei, dat het wel even kon duren voor de pil uit mijn lichaam was, maar direct de 1e maand dat we stopte was ik ook zwanger geworden (bleek achteraf) en ben ik nog tot 2x toe ongesteld geweest inclusief koninginnedag en verschillende verjaardagsfeestjes met de nodige "consumpties" ha en vk vertelde mij toen later dat ik me geen zorgen moest maken, dat je zowieso de 1e paar weken nog geen "bloedband" hebt met de kleine en vanaf het moment dat je die wel hebt, er maar een heel klein gedeelte daadwerkelijk bij de kleine terecht komt omdat je placenta uit 2 delen bestaat .(van jou en de kleine) omdat wat de kleine van jou krijgt loopt via de navelstrengvaten en wat jij binnenkrijgt en onderweg is naar de kleine wordt onderweg afgevoerd waardoor het zeer zeker niet alle schadelijke stoffen e.d. binnen krijgt de vliezen zijn ook nog eens een afscheiding tussen jou en de kleine en ook die laten het ene wel toe en het andere weer niet, dus van wat jij ook eet, drinkt of wat dan ook, is het maar een heel heel klein iets (als het al bij de kleine komt) wat er uiteindelijk daadwerkelijk doorkomt . Dus wat ik al zei, geniet gewoon lekker van het zwanger worden en al het andere is voor straks als je daadwerkelijk zwanger bent, dan is het tijd genoeg om rekening te houden met verkeerde dingen .. Succes en geniet lekker van je feestje(s) smoekie
Ik vind het zo dubbel. Er word gezegd als je zwanger wil worden dat je er niet teveel mee bezig moet zijn. Tegelijkertijd mag je geen koffie, geen alchohol, gezond eten, gezond drinken. Hoe kun je er dan niet mee bezig zijn? Ik dronk ook totdat ik er achter kwam dat ik zwanger was. Dan is het nog vroeg genoeg om te stoppen.