Stefanie als eerste gecondoleerd. Ja ik ken dat bijzondere maar ook rare dingen ik heb mijn innesteling gevoeld en die is op de dag geweest dat de oma van mijn man is overleden. Dus ja herken dat dubbele gevoel veel sterkte vandaag. Balen dat je niet meer hebt kunnen slapen. Sterre ja die 2 broeken ben er eigenlijk wel een soort van trots op. Heel krom misschien maar ja dat is wel vaker zo met zwanger zijn. Ja hoop ook echt dat het makkelijker wordt na de echo. Nee ik he nog niet gebeld. Denk dat ik dat doe met 6 weken. Hoef ik niet zo lang te wachten misschien. Succes met strijken en doe lekkrr rustig aan. Ik ben al lekker van mijn weekend aan het genieten.
hier nog steeds geen rood, maar ook geen mogelijkheid om ertussenuit te piepen... Nou ja, als het niet lukt, test ik dinsdag gewoon thuis..als ik zwanger zou zijn, ben ik het dan ook nog...
Fijn nog geen rood maar vervelend zeg dat je er niet tussenuit kan piepen. Maar je hebt helemaal gelijk. Als je het nu bent ben je het dan ook nog. Al lijkt het me niet fijn om in die onzekerheid te zitten. Succes met wachten.
Nog steeds geen rood.. Word erg ongeduldig.. Maar geen mogelijkheid om ongezien een test te halen... Ze doen alles met elkaar... Wel gezellig maar nu even heel vervelend Haha... Vind het wel bijzondere verhalen over die innesteling... Wel ergens een mooie gedachte dat het op die dag is gebeurd en dat je het ook gevoeld hebt!
Girly: zeker ben je trots op broeken die je niet meer past, zo moet het ook Heerlijk gevoel Met hoeveel weken kwam je erachter dat je zwanger was van je zoontje? Ja wachten op zo'n echo duurt altijd lang pff. Ik moet met maximaal 6 weken een echo gehad hebben omdat ik een verhoogde kans op buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb. Van de ene kant fijn maar bij de 2e had ik daar eigenlijk geen zin in. Dan duurt het zo enorm lang voordat je bij de 12 weken bent. Ik had toen de afspraak op het uiterste gemaakt maar ja, toen die bloedingen en moest ik alsnog eerder Liesje: spannend, nog steeds geen bloed! Wel balen dat je net nu niet kan testen. Maar je hebt gelijk, als je nu zwanger bent, ben je dat dinsdag ook nog. Maar je moet nu wel even over engelengeduld beschikken... All: ik hou het al een paar maanden in de gaten maar volgens mij voel ik m'n eisprong. Meestal voel ik me dan niet helemaal lekker en heb ik krampen. Vandaag dus ook... Kijken of we vandaag nog aan de klus gaan dus
Hey Sterre Ja Ben ik ook best trots op alleen het nadeel met dit weer is is dat ik nog maar 1 korte broek heb die ik aan kan. Maar ja als ik hem was is hij die volgende ochtend droog met dit weer. Gisteravond toch maar het aanmeld formulier bij vk ingevuld en werd vanmorgen gebeld. Ik heb op 2 september mijn termijnecho en met week 15 mijn eerste controle. Spannend hopen dat de tijd snel gaat. Met mijn zoontje kwamen we erachter dat ik zwanger was met iets meer dan 6 weken. Balen dat je eerder moest vanwege de bloedingen. Wat super dat je je ei inmiddels kan voelen. Veel klusplezier dan. Laat je het huis wel heel aangezien jullie net klaar zijn? (sorry flauw grapje kon het niet laten) @ Liesjeexx wat spannend zeg nog geen rood en snap het helemaal leuk hoor alles samen doen maar op dit moment kun je ze waarschijnlijk wel schieten en wil je privacy om testen te halen en te doen. En ja was een heel bijzondere ervaring.
Pfffff ben opeens zo moe. denk dat ik tukkie ga doen en hopen dat de kleine man nog ff een uurtje of anderhalf slaapt.
Liesje: he bah nee he Ook ik denk aan je! Wat ontzettend kl*te zeg. Girly: haha ja ik vind klussen eigenlijk ook een beetje stom woord Maar het is wel gelukt Ben benieuwd of ik inderdaad mijn eisprong goed voel dus nu is het afwachten. Heb je nog kunnen slapen vanmiddag? Poeh 2 september pas eerste echo.. Das nog best lang hihi.
Hey Sterre, ja heb nog een uurtje kunnen slapen ongeveer. Daar was ik ook heel blij mee. Ik ga straks ook weer. Was nog niet moe maar dat komt nu wel weer. Ja klussen is op zich wel een apart woord ervoor. Moeten we misschien toch een ander woord voor gaan verzinnen. Ja 2 september duurt nog heel lang maar hoop dat de tijd snel gaat.
Girly: fijn dat je hebt kunnen slapen nog. Is toch wel erg lekker. Ik doe het nu nog steeds weleens Gaat het trouwens al iets beter met niet roken? Hier zitten m'n vruchtbare dagen er wel op volgens mij. Nu afwachten. Ben benieuwd. Als ik ongesteld word weet ik in ieder geval zeker dat ik mijn ei goed voel. En als ik zwanger ben natuurlijk ook
Hoe issie hier? Hier weinig nieuws. Vandaag gewerkt, pfff heet! Ik ben nu wel over mijn ei heen Geen kwaaltjes en klachten. Ook geen pling het is raak moment gehad... Alleen de welbekende druk in mijn onderbuik maar dat heb ik altijd wel. Denk ook dat het niks wordt deze maand. Maar goed, 2 augustus pas nod dus we wachten gewoon af
Hey hier gaat het goed hoor. Wel een paar dipjes gehad qua roken dus heb een paar keer 1 of 2 sigaretjes gerookt op een dag. Is wel maar 3 keer gebeurd. Voelde me wel even schuldig maar het hielp wel om ff op dat moment rustig te worden. Verder ben ik af en toe wel wat moe en heb al een aardig buikje. heb nog maar 1 lange broek die ik comfortabel aan kan hahaha. Verder vandaag lekker een dagje vrij geweest. Morgen weer werken. Ja geloof best dat het heet was. Het was gewoon vies benauwd vandaag. Balen dat je denkt dat het niets wordt. Succes met wachten Zal ik maar zeggen.
Girly: hoe issie? Voel je over dat roken niet schuldig. Ja het is niet goed (voor ik iemand over me heen krijg ) maar goed, je lichaam schreeuwt er gewoon om, dat weet ik. Het is gewoon hartstikke moeilijk maar je doet het goed! Willen jullie trouwens weten wat het wordt? Of denk je daar nog niet aan? Hier nog 5 dagen voor mijn nod. Ik heb eerlijk gezegd totaal geen testdrang maar dat zal in de loop van de week wel veranderen denk ik
Thnx voor de bemoedigende woorden. Helpt wel een beetje. Begin nu toch wel echt symptomen te krijgen. Ben heel erg moe. Dat is het voornamelijk. Ja we willen weten wat het wordt. Hebben we bij zoontje ook gedaan. Spannend 5 dagen voor nod maar totaal geen testdrang. Hopen dat dat zo blijft maar wel positief. Hoe is het verder met je? En het huis al kijkers gehad? Hoe is het met de rest???
Girly: graag gedaan! Denk dat als ik zwanger raak ik het ook moeilijk ga krijgen.. ik zat er gister over na te denken maar oef, ik zie er stiekem ook wel een beetje tegenop hoor. Uiteraard stop ik wel gewoon maar ik weet nu al dat het moeilijk gaat worden. Daar had ik eigenlijk nog helemaal niet bij stil gestaan. Maar goed, het is me al 2 keer gelukt dus nu moet het ook lukken. Ik hoop alleen wel dat het me ook na de zwangerschap lukt om er vanaf te blijven. Als ik nu stop is het ook voor altijd .. zeg ik nu heel dapper Vervelend dat je zo moe bent. Lukt het wel om even plat te gaan als je zoontje ook slaapt? Leuk dat jullie het willen weten. Bij de eerste wisten we het niet al was mijn gevoel zo sterk dat het een jongen was dat ik ook totaal niet rekende op een meid. Heb ook een keer tegen mijn s.moeder gezegd ( die heel erg op een meid hoopte ) Hier komt echt geen meid uit. Bij de tweede wist alleen ik het. Mijn vriend wilde het niet weten. Ik vond het heel bijzonder om te weten dat er een jongetje in mijn buik zat. Als ik nu weer zwanger word wil ik het denk ik ook wel weer weten We hebben nog geen kijkers gehad. Denk dat het een beetje lastige periode is v.w. vakanties e.d. Maar goed, we hebben geen haast en we moeten ook niet perse weg om de een of andere reden dus dan is het voor ons niet zo erg.
Hoe issie hier? Girly: jeetje ruim 6 weken al Gaat het goed? All: hier op dag 34 en nog niet ongesteld. Ik had het eigenlijk gister of vandaag wel verwacht. Denk wel dat ik gewoon ongesteld ga worden hoor maar baal wel dat ik weer zo'n lange cyclus heb
Hoi Sterre Heb een tijdje niet gereageerd ten eerste omdat al mijn zp berichten opeens naar mijn spambox verplaats werden en ik heb het gewoon heel erg druk gehad. Ja ja inmiddels alweer bijna 7 weken zwanger. Ondanks dat soms de tijd voorbij kruipt gaat de tijd toch nog wel heel erg snel hoor. Toen ik het net wist had ik echt zoiets van pfffff nog zolang wachten op de echo en nog zo pril zwanger pffff dat wordt een hele lange zit. Maar ik moet zeggen komende maandag nog maar 4 weken wachten voor de echo en dan ben ik alweer 11 weken dus tijd gaat nog best wel snel. Heb het ook wel heel erg druk en ik werk gewoon 4 dagen dus dan gaan de dagen wel snel. Symptomen komen hier nu langzaam om de hoek kijken soms. Mijn auto is van de week stuk gegaan dus heb de hele week al de bus naar mijn werk moeten nemen. Helaas was ik gister vergeten crackers mee te nemen dus werd ik vet misselijk in de bus. Moest zelfs eerder uitstappen om over me nek te kunnen gaan. Verder nog steeds heel erg moe. Helaas lukt het me 8 van de tien keer niet om te gaan slapen wanneer de kleine man slaapt. Kan niet slapen of dat is juist mijn kans om ff flink in huis wat te doen. Gisteravond heb ik voor het eerst echt toegegeven aan mijn vermoeidheid. Lag er om half 10 in en werd om half 8 vanmorgen wakker. (1 keer wakker geweest voor de wc vannacht). Dus had dat blijkbaar echt even nodig. Verder zijn mijn darmen onrustig de laatste paar dagen en lijkt het of ik steeds vaker mijn banden en baarmoeder voel rekken. Ook al een paar dagen last gehad van mijn borsten maar dat is 1 of 2 dagen en dan zakt dat ook weer af. Qua roken ben ik een beetje terug bij af. Heb bij een aantal dingen behoorlijk wat stress gehad dus heb de afgelopen week 2 sigaretjes op een dag gerookt. Helpt me enorm tegen het stressen. Zodra er hier rustigere tijden zijn stop ik ook weer met die laatste 2. Ik heb voor me zelf gezegt. Tuurlijk het is heel slecht maar stress is ook heel slecht dus dan maar liever 2 op een dag wat ook mag van de vk (weet ik nog van vorige zwangerschap). Dan stress. Wetend dat de stress voorbij gaat en dan stoppen we ook weer met die laatste 2. Spannend zeg voor je nog steeds geen ongi. Heb je al wel een datum eventueel dat je wilt gaan testen of heb je zoiets van moet toch ongi worden dus ik wacht braaf af? Balen dat er nog geen kijkers zijn geweest misschien ligt het idd aan de vakantietijd. Daar gaan we gewoon lekker van uit. @ allemaal: Hoe is het met jullie? Zo dit is echt een mega verhaal geworden. Oeps
Girly: owh jakkes zeg dat je de bus uit moest springen om te spugen Had je dat bij je zoontje ook dat je moest spugen? Oef al bandenpijn. Had ik zo ontzettend last van, is niet leuk. Maar betekent wel dat je groeit Jammer dat je nog op die 2 zit maar eerst even die stress kwijt raken. Hopelijk is dat snel opgelost. Hier al 4 dagen alleen bruinverlies Wordt er gek van Gister een testje gedaan maar negatief. Ik heb ( sorry voor de details trouwens ) alleen wat rose/rood erbij als ik gehoest heb ( na een sigaret hihi ) Soms heb ik helemaal niks... Heb ook al 3 dagen spontane bloedneuzen. Lekker als je net bij het cb zit Ik weet niet wat het is maar het is niet leuk i.i.g