Julia: ik heb het boek ook gelezen maar toen ik halverwege het boek zat te lezen met een sigaret in m'n hand ben ik gestopt.. Met lezen dan Hopelijk werkt het voor jou wel! Ik wil eigenlijk ook gaan hardlopen maar weet niet zo goed hoe ik moet beginnen. Heb jij een plan/schema?
Hey aan iedereen die tips geven dank je wel. Van die uitgemaakte peuk is misschien wel een idee ja. Ga ik over na denken. @ Sterre82. Ja echt wel genoten van die zon. Heb er een half uurtje ingezeten maar toch al een aardig kleurtje gekregen. Fijn dat je niet meer ongi bent. Ik ben als ik ongi ben altijd 7 dagen dus ik weet helemaal hoe je je voelt. @ all Potverdrie is het eindelijk vet mooi weer wordt ik dus snot en snot verkouden. Mijn neus zit helemaal dicht. Geen gaatje lucht. Helaas wordt ik daardoor ook de hele tijd wakker van. Maar ja morgen even het stoomapparaat bij mijn schoonouders meenemen als ik me zoontje daar op haal want die heeft een lekkere opa dag.
Ok, niet druk maken dan Ik wéét inderdaad niet hoe ik ga reageren.. maar het houdt me wel bezig.. Ik hoop voor je dat het boek je helpt, Julia. Ik vond het een vet irritant boek, pompeus, zelf-verheerlijkend... (ben ik sowieso wel gevoelig voor - ik ben meer van het 'doe maar normaal..') ik kon er op een gegeven moment niet meer tegen en heb het linea recta van mijn e-reader afgegooid. Maar er zijn je vele mensen voorgegaan die er wel mee zijn gestopt, dus ik hoop voor jou dat je tot het eind komt! Sterre, bij mij duurt het ongesteld zijn ook minstens zo lang - ben soms echt jaloers op dames die er met 4 dagen vanaf zijn.. grrrr.. maar met een beetje geluk hoeven we ons daar binnenkort 9 maanden lang geen zorgen over te maken..
Girly: he bah verkouden Ik ben er net vanaf gelukkig. Wat gezellig dat je zoontje opa-dag heeft Gaat hij daar iedere week heen? Koffiekoekje: logisch dat het je bezig houdt. En van de ene kant natuurlijk ook niet slecht om er nu al over na te denken. All: ah jullie dus ook zo lang ongie. Niet leuk maar goed, doe je toch niks aan. Toen ik de pil nog slikte was ik er ook met een paar dagen vanaf. Was echt peanuts. Kon ook niet geloven dat er meiden waren die van die halve matrassen nodig hadden omdat ze anders doorlekten.. Nu dus wel haha Ben vandaag op sollicitatiegesprek geweest. Ging goed dus ik ben benieuwd. Deze week hoor ik nog iets dus even voor me duimen graag
Wat spannend en leuk! Fijn dat je gesprek goed is gegaan! Wanneer zou je eventueel, mocht je de baan krijgen, beginnen?
Ik ben vanmiddag al gebeld dat ik ben aangenomen Joepie Ik ga morgen even het papierwerk regelen en dan hoor ik ook wanneer ik mag beginnen. Ik denk volgende week of de week erop al. Ben wel blij zeg. Het is financieel eigenlijk niet nodig en ik dacht dat het wel lekker was om met de kids lekker thuis te zitten. Het is ook fijn hoor ( en luxe natuurlijk ) maar na 2 jaar vind ik het eigenlijk wel goed geweest. Ik wil echt weer iets voor mezelf
Jeetje wat een veranderingen allemaal sterre82. Van harte gefeliciteerdet je nieuwe baan. Nee hij gaat niet iedere week naar die opa en oma meestal naar de andere en alleen als die niet kunnen gaat hij meestal naar hun toe. Gelukkig was ik ook met de pil gewoon 5 tot 7 dagen ongi en moet zeggen heb de eerste dagen altijd het zwaarste van het zwaarste nodig hoor om te voorkomen dat ...... en zelfs dan gaat het nog wel eens fout. En de verkoudheid neemt gelukkig wel iets af nu. Morgen lekker vrij en van mijn mannetje genieten. Als het lukt want zoals gewoonlijk is mijn vrije dag weer mega druk haha puf puf
Girly: ja het gaat ineens hard hier Maar we hebben ook een hele tijd stil gestaan v.w. het ontslag en de depressie van mijn vriend. Ik ben dus zelf eigenlijk heel blij met deze nieuwe dingen. Eindelijk weer vooruit Liesje: heb je vandaag je collega nog gesproken? Koffiekoekje: hoe is het bij jou? All: vandaag alles geregeld voor m'n nieuwe job Volgende week donderdag mijn eerste dag Zaterdag wat aan het huis doen voor de verkoop. In het halletje moet even een nieuw behangetje want onze lieve zoon had hier en daar wat behang losgepeuterd Vandaag al even het speelgoed uitgezocht en een deel richting de zolder gedaan. Ziet dat er ook weer wat beter uit. Plus dat ze met de helft toch niet speelden haha
Hey! Wat goed! Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Is toch wel lekker lijkt me, iets van jezelf. Ik ben zelf al een tijdje op zoek naar werk, en heb dinsdag een gesprek staan - hopelijk met zelfde resultaat! Ik heb momenteel trouwens last van allerlei kwaaltjes - ben bang dat ze vooral in mijn hoofd zitten, maar goed. Gisteren naar de huisarts geweest vanwege pijn in mijn buikstreek sinds zaterdag (broeken gaan niet meer fatsoenlijk dicht en zitten gaat bijna niet zonder pijn), heb ook verteld over wat bloedverlies dat ik vrijdag had - maar volgens hem 'voelt' het niet als zwangerschap gerelateerd, maar als obstipatie. Ik wist niet wat ik hoorde.. als iemand een regelmatige stoelgang heeft ben ik het wel. Dus nu aan de laxeer (wel baby-proof, je weet maar nooit) maar doet nog niet echt iets wat betreft verlichting. En vanavond ontdekte ik een licht bruine streep over mijn buik onder m'n navel. Misschien dom van me, maar ik wist niet eens dat dat ook voor kan komen bij zwangerschappen. Zolang ben ik er eigenlijk helemaal niet mee bezig. Dus na googelen tot de volgende conclusie gekomen: Volgens mij neemt mijn lichaam me in het ootje met allerlei kwaaltjes die normaal gesproken pas veel verderop 'kunnen'.. Stom lijf. [/rant]
Koffiekoekje: spannend dat je volgende week ook een gesprek hebt! Welke functie? Ik ben eigenlijk secretaresse maar kom gewoon niet aan de bak. Dat wat ik nu ga doen is orderpicker. Maar goed, ik ben 10 jaar bedrijfsleidster geweest in een verpakkinsbedrijf dus niet geheel onbekend voor mij Spannend van je klachten, ik hoop voor je dat het wat betekent Wanneer is je nod? Zo'n bruinige streep heb ik zelf noot gehad. Een vriendin van mij wel ( wel later in de zwangerschap ) maar ik vind het wel apart haha.
Hoi Sterre, Leuk joh! Volgens mij zal die baan in ieder geval meer dan genoeg afleiding geven! Ik heb gesolliciteerd op een baan als wiskunde docent. Ben nog met de studie bezig (heb altijd in de ICT gewerkt) dus wel spannend! Is mijn eerste gesprek voor deze functie, maar 1 keer moet de eerste zijn! Ja joh.. ik word niet goed van die kwaaltjes. Heb vandaag ook getest - ik kon het niet meer uitstaan. Helaas was die negatief, dus heb niet heel veel hoop meer - maar je weet het maar nooit natuurlijk. Even wat langer wachten dus!
Hoi Koffiekoekje, Wat vervelend zeg dat je lichaam trucjes met je uithaalt. En natuurlijk ook dat de test negatief is. Wel allemaal heel erg herkenbaar moet ik zeggen. Had vorige maand heel veel kwaaltjes die bij de eerste symptomen horen van een zwangerschap. Je gaat dan zo twijfelen aan jezelf. Spannend dat je een nieuwe carriere begint en dapper zeg dat je tijdens je studie al aan het solliciteren bent. Hoop voor je dat het een goed gesprek wordt. @ sterre82. Jeetje dat gaat echt snel. Binnen een week alles sollicitatie, aangenomen en beginnen. Gefeliciteerd nogmaals. @ all. Hier gaat alles rustig zijn gangetje. Heb een heel erg druk weekend. Als ik eraan denk wordt ik al moe. Maar ja dat soort weekenden heb je er tussen zitten. Verder lekker van het mooie weer genieten. Fijn weekend alvast.
Koffiekoekje: oewh dat is helemaal spannend Vond ik ook toen ik voor de eerste keer ging voor een secretaresse-functie. Succes alvast, ik zal voor je duimen! Balen van die negatieve test Maar goed, kan nog anders worden natuurlijk. Girly: dank je wel Dat is ook wel een voordeel van een uitzendbureau denk ik. Gaat lekker snel maar je ligt er ook snel weer uit als ze je niet meer nodig hebben Ik heb zelf weinig voor een uitzendbureau gewerkt ( ja vroeger met wat vakantiebaantjes ) maar ik zag het wel bij dat ene bedrijf waar ik zolang gewerkt heb. Was iemand niet goed genoeg dan was het inpakken en wegwezen en een uur later stond er al een ander op de stoep. Ik ken dat soort weekenden. Best vermoeiend ook al zijn ze nog zo gezellig. Sinds de depressie van mijn vriend hebben we ook afgesproken om het wat rustiger aan te doen en te proberen om sowieso 1 dag in het weekend niks te plannen. Hij heeft ook best een behoorlijke baan dus die rust heeft hij gewoon nodig. Morgen gaan we hier de trappengang behangen, gewoon neutraal. Daarna bbq met vriend's collega's. Zondag niks, lekker van het weer genieten Fijn weekend iedereen!
Hoi meiden, Nou ben net thuis. Na een lange reis vanuit het zuiden des lands zit ik nu ff achter de laptop. Heb een druk (zoals ik al voorspeld had) maar ook een super gezellig weekend gehad. Ons mannetje is een beetje van slag. Ligt net een 20 minuten op bed. Met maar 45 minuten over de hele dag slapen is dat ook niet zo gek. Meestal slaapt hij wel in de auto maar net toen hij sliep ontstond er een file waardoor hij jammerig wakker werd en niet meer geslapen heeft. Arm ventje. Hoe was jullie weekend?
Fijn dat je zo'n gezellig weekend hebt gehad! En inderdaad wel sneu dat hij niet goed kon slapen in de auto (voor hem EN voor jullie .. ) Hier is het weekend rustig verlopen - hard gestudeerd, beetje in de zon gelegen en dat soort dingen. En wachten. Heel veel wachten. Maar het lijkt er nu op dat mijn menstruatie gaat doorbreken, dus we mogen het deze maand weer gezellig maken
Koffiekoekje ook lekker zo'n rustig weekend. Fijn dat je menstruatie nu lijkt door te zetten. Heb je zekerheid en kun je het van idd weer gezellig maken.
Nou hier is het zenuwpezen weer begonnen hoor moet 21 juni weer ongi worden en heb sinds afgelopen dagen echt vreetbuien vooral s avonds en nu sinds gister af en toe gevoelige borsten. Als ik er in druk zijn ze nog gevoeliger. Hoop dat ik me sterk genoeg kan houden en niet te snel ga testen of me net als de vorige keer gek laat maken door me eigen lichaam. Hoe is het met jullie? Sterre82 je moest vandaag toch met je nieuwe baan beginnen? Hoe ging het? Was het leuk?
Heb al even niet meer gereageerd.. had even een dipje.. @girly1985: hier ook spanning.. mijn nod is 22 juni.. ondanks dat we het even een halt hebben toe geroepen, hebben we wel nog onveilig geklust..dus alles is nog mogelijk.. nog maar 6 dagen meis! je kan het! @sterre: hoe bevalt je baan?
@Liesjeexx wat vervelend voor je dat dipje. Ja dan kan ik best begrijpen dat je een tijdje niet meer reageert dan heb je aan jezelf vaak genoeg. Grappig dat je zo dicht bij mijn nod zit. En thnx. Is wel heel erg moeilijk hoor. Morgen weer een dag werken en tussen andermans baby s zitten. Dat maakt het er soms niet makkelijker op helemaal nu niet. maar ja gaat goed komen (zeg ik heel dapper haha). Voor jou dus ook spannend ondanks de pauze die jullie hebben ingelast.