Hoi dames, Spannend! Veel succes met het wachten, en wachten, en wachten, en ... Sterre, hoe is je nieuwe baan? Hier druk bezig met ongesteld zijn. Tussendoor moet er ook gestudeerd worden (of eigenlijk meer verslagen, verslagen, verslagen schrijven.. heb ik een beetje laten liggen dus nu vol aan de bak) - dus ben op dit moment niet echt online
Hey meiden, sorry ben even niet meer geweest, drukdrukdruk pfff. Koffiekoekje: awh toch ongesteld geworden, jammer. Maar nu vol aan de bak dus. Poeh, moet er niet meer aan denken haha. Ik had het 2 jaar geleden, hartje zomer en studeren voor m'n examens, puf puf. Hoe lang moet je nog? Girly: vorig weekend druk maar gezellig gehad. Kleine man weer helemaal zichzelf? Voor jou weer spannende tijd nu. Ik geloof het graag dat je werk het je nu niet altijd makkelijk maakt. Even volhouden.. (zeg ik, ook zo'n zenuwpees haha ) Liesje: voor jou toch ook weer spannend dus Maar stel dat het nu raak zou zijn, wat zou je vriend er dan van vinden? All: hier drukke week gehad. Makelaar is dinsdag foto's komen maken, woensdag begonnen met alles uitzoeken en opruimen voor als er straks misschien een keer kijkers komen. De trapgang hadden we van het weekend opnieuw behangen maar de leuning moest nog terug, plint, lijm opruimen... En gister eerste werkdag gehad natuurlijk Gelukkig ging het allemaal goed. Gelukkig ben ik wel drukte gewend met de kids dus viel het qua moe zijn wel mee. Nu dit weekend weer verder met het huis. Pff, dat valt me wel een beetje tegen. Vooral met de jongens.. Aan de voorkant ruim je op en aan de achterkant maken zij er weer een troep van .. Nou ja, hoort erbij zullen we maar denken.
Hoi Sterre, Wat fijn dat het goed ging op je werk. En inderdaad dat klinkt heel druk inderdaad. Moeten jullie hierna nog veel doen in huis? En van de voorkant opruimen en de aan de achterkant maken ze er weer een troep van is helemaal herkenbaar. Ik was van de week aan het schoonmaken en mijn zoontje vindt het nu helemaal geweldig om mee te helpen. we waren bijna klaar met de woonkamer en toen ik voor de laatste keer zijn doekje nat maakte onder de kraan is hij op de eetkamer stoel geklommen en heeft de emmer met sop naar beneden van de eettafel laten vallen want hij wilde mijn doekje doen. Pfff was even heel boos maar kan bij deze situatie wel de lol ervan inzien. kosten me wel weer een extra kwartier maar ja. Verder is het hier inderdaad afwachten. Wat ik gister de hele dag had aan gevoelige borsten heb ik vandaag bijna niet. Is alleen een beetje gevoelig aan de onderzijkant. Waardoor ik dus weer heel erg aan mezelf twijfel. Heb wel een hele opgezette buik. Kreeg laatst de opmerking van een ouder op werk dat ik er zo goed uitzag terwijl ik nu alleen maar denk mmmm, ik heb juist een dikkere buik dan vorige week maar dat kan natuurlijk ook door de as ongi komen. Ik heb geen idee meer. En zo modderen we maar weer gezellig door. Ons mannetje is inmiddels weer helemaal opgeknapt hoor. Alleen heeft zo nu en dan even koorts maar zijn laatste vier kiezen komen door beetje voor beetje dus dat zal de oorzaak er wel van zijn.
Hey meiden, Graag jullie adviesIk heb afgelopen week 2 dagen last gehad van mijn borsten nu af en toe lichte vlagen van tintelende borsten vooral rechts. Verder merk ik dat mijn buik opgezet is. Kunnen natuurlijk allemaal klachten zijn van aankomende menstruatie want moet 21ste ongi worden. het viel me nu opeens heel erg op dat mijn rechter borst ook opeens veel groter is dan de ander. Nou zit ik heel erg te twijfelen of ik er een test zal doen of niet. Wat zouden jullie doen? Ik weet het niet zo goed maar mijn borsten waren altijd best gelijk dus vandaar dat het opvalt. ik heb wel een aantal andere dingen zoals heel veel trek hebben in een ceaser salade (dat at ik hiervoor zelden), Bijna iedere avond een vreetbui. What to do. Heel onzeker nu.
@girly1985: Als ik jou was zou ik proberen wachten. je zit 6 dagen voor nod, dus nog erg vroeg om te testen.. Als je nu zwanger bent, ben je dat over 6 dagen ook nog, toch? Denk dat het alleen maar voor teleurstelling zorgt als je test omowit uitslaat, enkel omdat je te vroeg hebt getest...
Thnx Liesjeexx, Ik probeer ook zo sterk mogelijk te blijven en niet te testen. En denk dan ook idd dat de teleurstelling alleen groot is dus i hope i stay strong.
Girly: op zich hoeven we niet veel te doen. Wel rommeltjes opruimen en hier en daar even goed poetsen. Op de muren hebben we een paar van die vegen waar we met iets langs gekomen zijn. Tafel of stoel ofzo. Niet erg goed te zien maar goed, toch maar even weghalen. Oef ja die kiesjes zijn rotzakken. Heel zielig voor de kindjes vind ik het altijd maar goed, helaas niks aan te doen. Oeps emmer omgegooid. Gister kiepte de jongste hier de pot met stroop om in de voorraadlade..... Pff ook zo'n leuk opruimkarweitje Moeilijk van je klachten.. Ik zou toch nog even wachten denk ik. Het is nu toch nog wel best vroeg. Al snap ik helemaal hoe jij je voelt! Ik heb bij de 2e 4 dagen voor nod getest.. Kon het gewoon niet meer uithouden
Hoi Sterre82, Ja Ik vind het ook erg moeilijk en nu helemaal ik die testen in mijn tas heb zitten. Net als chocola of nu in mijn geval tuc en pringels lijken ze mijn naam steeds te roepen met de woorden gebruik me gebruik me. hahaha maar ik geef niet toe (nog niet). Oei stroop in de voorraadlade is nog erger dan een emmer water. Dat van mij was zo opgedweild. Fijn dat jullie niet zo heel veel hoeven te doen in huis. Ja die kiezen maar ach. Gister hadden we weer een mijlpaal met onze kleine man. Hij heeft voor het eerst een plasje gedaan op het potje. Hij was zelf helemaal verbaasd en wist niet wat hem overkwam. hahaha. Echt trots. Dus nu ook maar voor beneden een potje in huis gehaald. We hebben er nu 1 boven staan en 1 beneden.
Girly: oewh ja dan zouden die testen bij mij ook schreeuwen om ze te gebruiken Volhouden meid! Ik leef met je mee Ja die stroop...Pfff wat een plakzooi Ik was ook best een beetje boos maar goed, hij bedoelde het goed. Ik was boterhammen aan het smeren en hij wilde me die pot aangeven maar ja, die kiepte dus om en hij wilde het wel oprapen uit de lade maar maakte het eigenlijk alleen maar erger haha. Awh wat goed van je zoontje Hoe oud was hij ook alweer? Hij is er volgens mij op tijd bij Wij hadden ook 2 potjes, 1 boven en 1 beneden, erg handig
Ik rook al 13 jaar niet meer en ben van het een op andere moment gestopt, omdat ik het zat was afhankelijk te zijn van peuken. Ik rookte op moment van stoppen al 10 jaar..dus ik kan je niet helemaal helpen aan een antwoord. Maar misschien wel aan wat extra motivatie. Je bent al supergoed bezig! En nietroken heeft voordelen: Bij de combinatietest scoort het niet roken op positief uitpakken test. Dus voor het vruchtje is het nietroken erg fijn. Misschien heeft het zelfs wel invloed op het zwanger worden? Je zou dat eens bij je huisarts kunnen informeren.
Hoi sterre82 o das wel lief dat hij wilde helpen. Mijn zoontje wordt over 3 weken 2 jaar dus hij is er volgens mij idd vroeg bij. @ lirial, wauw wat goed zeg dat je in 1 keer gestopt bent. En bedankt voor de bemoedigende woorden
Hey meiden, nou ik hoef niet eens meer te testen hoor ben helaas vannacht al ongi geworden. Dus wij gaan gezellig weer dor naar de volgende ronde.
Girly: ah nee Wat balen zeg. Je klachten klonken zo goed. All: ik denk dat het hier deze maand ook niks wordt, volgens mij heb ik een dezer dagen mijn ei en m'n vriend is ziek.
@ Sterre ja beetje balen maar op een of andere manier had ik gister voor ik naar bed ging al het vermoeden dat het niet raak was. Weet niet waarom. Balen voor jullie zeg. Dat je vriend nu net ziek is. Hier maar goed ook dat ik ongi ben. Hebben helemaal geen tijd onze kleine man heeft een zware oorontsteking aan zijn linkeroor. Schrok me kapot vanmiddag. Ik deed hem naar bed en hij voelde vet warm. Dus voor de zekerheid tempen had hij 40.1 graden koorts. Zat 3 uur later bij de huisarts. Dus antibiotica gekregen en afwachten maar. Zo heeft ieder voordeel een nadeel zullen we maar zeggen. Al had ik liever een vrolijk en gezond mannetje gehad
Girly: awh wat zielig voor je kleine man Slaat de ab al aan? Beterschap i.i.g!!! Koffiekoekje: hoe gaat het bij jou? Liesje: en bij jou? All: vandaag weer gewerkt Toch wel lekker hoor om wat voor jezelf te hebben. Het aller aller leukste is om thuis te komen en 2 hele blije kindjes komen op je af gestormd Wel apart was dat de psz nog nooit gebeld heeft in de tijd dat m'n oudste daar zit en vandaag ben je dan voor je 2e dag en dan bellen ze ineens.. Ik schrok wel even eigenlijk. Gelukkig ging het er alleen om of N (m'n oudste) in een luier mocht poepen want hij wilde niet op de wc Haha, nou ja
Sorry voor de late reactie.. ik ben afgelopen dinsdag al ongi geworden, 2 dagen te vroeg.... heb met m'n vriend afgesproken dat we niet actief meer proberen, maar als het gebeurd, gebeurt het... is voor mijn gemoedsrust ook beter.. @girly: balen dat je ongi bent geworden! op naar de volgende ronde
Hey meiden, hoe gaat het? Fijn weekend gehad? Liesje: awh toch ongesteld geworden. Goed dat je dat nu met je vriend hebt afgesproken! Geeft inderdaad rust en duidelijkheid. Hier hebben we gister ook even besproken wat we doen. Ik bedoel, het is eigenlijk niet echt een ideale tijd om ermee bezig te zijn. Huis verkopen, nieuwe baan.. Maar toch hebben we gezegd dat we de natuur zijn gaan laten gaan. We willen gewoon graag wel een derde kindje en om nu te wachten tot we het huis verkocht hebben e.d. Dat kan misschien nog wel heel lang duren en daar willen we het eigenlijk ook niet vanaf laten hangen. Dus, nu gaan we er gewoon voor Al gaan we niet speciaal gericht klussen, het is toch wel weer spannend
Hey meiden sorry al een tijdje niet meer geweest. @ Sterre dank je wel gelukkig sloeg de ab snel aan het was hij 4 dagen later weer koorts vrij en volgens mij is ook de oorontsteking weg. Ja geloof best dat het heel veel is in 1 keer. Alles waar jullie mee bezig zijn enzo. Is best spannend maar wel leuk dat jullie de natuur zijn gang laten gaan ook al is het niet gericht. Geeft misschien ook wat meer rust nu? @ Liesjeexx Wat jammer dat je toch ongi geworden bent. En ja wat ik zei tegen Sterre geld denk ook voor jou. Geeft misschien wat meer rust nu jullie niet meer gericht gaan klussen maar alles lekker op zijn beloop laten gaan. @ all hier lekker weekend gehad hoor even een rustig weekend voor alle drukte. De stilte voor de storm zeg maar. Hebben volgende week 2 verjaardagen en daarna gaat onze kleine man een paar dagen naar mijn ouders die hebben een eilandje op de Vinkeveense Plassen. (pfff 3 dagen zonder mijn mannetje) daarnaast is hij ook nog dat weekend daarna jarig en beginnen de wendagen bij de gastouder. Al met al veel drukte dus verder rustig aan hier.
Hey meiden! Hoe is het? Hier druk met het huis geweest. Alles opgeruimd, papieren geregeld enzo. Vandaag alles ingeleverd bij de makelaar, was toch best wat werk. Ik dacht hup bord de tuin in en juh bij wijze van haha. Maar ze moeten toch best wat hebben, had ik niet verwacht. Maar goed, dat is nu allemaal geregeld, huis lekker opgeruimd en netjes dus nu weer rustig aan.