Hey meiden, Wat is het rustig hier op dit moment zeg. Hoe is het met iedereen? Sterre82 hoe staat het met de verkoop van het huis en bevalt je nieuwe baan??? Liesjeexx hoe is het nu met je? Hier goed nieuws! Heb vandaag een test gedaan nou ja eigenlijk 2 en ik ben zwanger. Het is zo onwerkelijk nog maar heb toch 2 testen die posi zijn. Heb ook sinds dien geen sigaret meer aangeraakt.
Girly: aahhh meid je bent zwanger wat goed! Gefeliciteerd Wauw, ben echt blij voor je! Hoe voel je je? Goed dat je niet meer gerookt hebt! Hier gaat het goed. Na mijn laatste berichtje dacht ik het rustig aan te kunnen doen maar toch nog heel druk geweest met het huis. Maar nu is echt bijna alles klaar wat ik wilde doen. Alleen de voortuin nog. Die is wel netjes maar kan naar mijn menig beter Wij zitten nu officieel in onze eerste de-natuur-haar-gang-laten-gaan-maand maar ik vind het wel spannend. Van de ene kant zou ik natuurlijk graag zo snel mogelijk zwanger willen zijn maar van de andere kant is het ook niet erg als het wat langer duurt. Ik heb het goed naar mijn zin bij mijn nieuwe baan en vind het zo ook nog wel goed.
Hey Sterre82 Dank je wel, Ja ik voel me eerlijk gezegd prima. Heb in mijn rechterlies steekjes en merk dat ik wat sneller moe ben maar verder nee gelukkig nog niets. Ik vermoede dat het wel eens raak kon zijn omdat ik geen totaal geen symptomen had terwijl ik de vorige keren allerlei dingen had waardoor ik dacht dat ik zwanger was. Wat fijn zeg dat alles nu klaar is met het huis (behalve de voortuin dan). En wat fijn dat je het zo naar je zin hebt op je nieuwe baan. Super om te horen zeg. Spannend inderdaad zeg de natuur te volgen ik hoop dan dat het snel raak is voor jullie maar dan weer niet zo snel dat jullie niet lekker kunnen genieten van alles.
Girly: fijn zeg dat je je goed voelt. Bij de 2e was ik gelijk behoorlijk misselijk maar nooit overgegeven gelukkig .. Daar ben ik niet zo'n held in hihi Daarom dacht ik in eerste instantie dat het een meid was maar bij de 20 weken echo maakte hij er geen geheim van dat het een jongen was Spannend hoor voor je. Ga je wel een banner maken?
Hey sterre. Nee gelukkig nog niet veel last van kwaaltjes. Mijn borsten beginnen wat op te spelen nu en mijn darmen schuiven duidelijk naar boven. Krijg nu al buikje. Dus als het hier bij blijft dan teken ik ervoor. Ja ik wil wel een banner doen maar weet niet goed hoe. Ik heb het wel geprobeerd hoor maar snap niet helemaal hoe ik dat dan onderin mijn tekst krijg. Misschien kan jij me dat vertellen?
Je moet de BBCode kopiëren, naar gebruikersinstellingen gaan en het dan bij handtekening wijzigen weer plakken. Hoop dat het lukt Wat schattig dat je nu al een buikje krijgt Ik dacht toen dat het bij mij wel mee viel maar 1 vriendin had het toch al gezien voor we het bekend maakten Wanneer willen jullie het gaan vertellen? Wanneer ben je ongeveer uitgerekend, maart/april?
Hey Sterre ja ik rookte op mijn werk ook. Had gedacht als ik zwanger ben Stop ik `gewoon` maar moet heel eerlijk bekennen het valt me vies tegen. Het is zwaar maar ik houd vol al heb ik maandag 2 keer gezondigd. Voelde me gelijk zo schuldig. Ik ben als het goed is op 24 maart uitgerrekend. De huisarts en vk zullen uitgaan van de laatste dag van ongi maar ik moet zeggen dat ik de innesteling ook gevoeld heb. Dat is een dag die ik ook nooit zou vergeten want die was bijzonder. Zo heb je het gezegde toch van voor ieder leven dat genomen wordt komt er een ander voor terug. Of zoiets. Nou dat klopt op de dag dat mijn man zijn oma overleed heb ik mijn innesteling gehad. Vandaar dat hij zo bijzonder is. Ik ga het proberen met die banner. Laat weten of het gelukt is. We hebben het mijn ouders al verteld omdat ik het toch aan iemand kwijt moest en mijn moeder en ik hebben een hele close band met elkaar en ik wil niet alleen maar met manlief erover praten want ik praat er het liefst de hele dag over en hij niet. Verder zijn wij allebei in september jarig en ik ben 12 weken. Dus we vertellen het mijn schoonouders 1 of 2 weken voor we onze verjaardag vieren en de rest komt er achter op het feest. Onze zoon krijgt namelijk dan een shirt aan met: Nu ben ik 1000 keer zo stoer want ik wordt een grote broer. We zijn dan benieuwd wie het allemaal opvalt. Althans dit is de planning. Als mijn buik zo doorgaat moeten we het wel eerder vertellen haha. Op mijn werk probeer ik het zo lang mogelijk voor me te houden maar aangezien ik opeens gestopt ben met roken en ik ben een koffiejunk en drink nu nog maar 1 kopje koffie op een dag. Dus ja dat valt ook op. Ach we gaan het wel zien. Hoe is het verder met jou??? Al kijkers gehad?
Ook hier een nog wel roker.. .Ik en mijn mannetje hebben 1 gezonde dochter die bij haar geboorte 3650 woog en 52 cm was terwijl ik de hele zwangerschap 6 peukjes per dag rookte.. . Nu hebben we zonder erg op vrijdag 12 juli onveilig geklust en later. Berekend dat het mijn vruchtbaarste dag bleek te zijn. Nu zou ik 27 juli een test kunnen doen dus ook erg spannend en als ik wel zwanger ben dan stop ik ook helemaal met roken. Ik zeg maar zo.. .. die 6 per dag kan ik dan ook wel missen voor een super goed doel.. . Suc6 dames.
Girly: yay tis gelukt Fijn he zo'n banner Begrijpelijk dat je je schuldig voelt maar je doet het hartstikke goed hoor! Bij de 2e had ik het ook ontzettend moeilijk de eerste weken. Toen ik in de 5e week bloedingen kreeg dacht ik echt, als het mis is ren ik gelijk naar de winkel voor een pakje sigaretten Gelukkig was het allemaal goed maar my god, wat snakte ik naar een peukie. Inderdaad bijzonder dat je de innesteling gevoeld hebt op de dag dat de oma van je vriend overleed. Verdrietig en mooi tegelijk. Ik weet het van mij beide keren ook nog precies. Meestal vertel ik het niet want mensen kijken me altijd een beetje stom aan haha Bij de tweede voelde ik het en kwam er gelijk een tweeling in me op. Die bloedingen later waren volgens de gyn hoogstwaarschijnlijk omdat er eentje niet is gebleven. Ook de kraamhulp zei iets dat mijn jongste wat had (ik weet helaas niet meer wat, balen) dat veel tweelingen hadden. Vond ik zo bijzonder. Hier rustig aan. Lekker veel wandelen met de jongens en badderen in het zwembadje in de tuin. De oudste kon net al niet slapen van de warmte, best sneu. Jongste ligt ook langer te snurken 's middags. Al is dat sowieso wel een slaapkopje Helaas nog geen kijkers gehad. Hopelijk ligt dat aan de vakantieperiode hier. Op funda wordt het wel goed bekeken dus dat geeft wel een positief gevoel. Nu alleen nog komen kijken natuurlijk Hopelijk kan je het verbergen tot jullie verjaardag. Ben ook benieuwd of het shirt op gaat vallen Stefanie: spannend bij jou! Hopelijk is het raak
hallo allemaal.. Ben op vakantie in duitsland, vandaar m'n late reactie.. girly: ontzettend gefeliciteerd! Wat bijzonder... Ik ben op vakantie met schoonouders en aanhang en natuurlijk nu 2 dagen overtijd en geen mogelijkheid om een test te halen.. Hoop morgen even weg te kunnen sneaken, mocht ik nog geen rood zien! Hoe is t verder met iedereen?
Liesje: ohhh wat spannend! Hopelijk kan je er even tussenuit piepen. Verder fijne vakantie, geniet ervan!
Sterre balen dat qua het aantal kijkers maar inderdaad wel hoopgevend dat jullie huis op Funda al zo vaak bekeken is. Hoop dat je snel kijkers hebt. Fijn om te weten dat ik niet de enige ben die zoveel moeite heeft met stoppen (ook al weet ik dat wel maar mijn gevoel ja das een ander verhaal). Lekker he dat lekkere warme weer. Heerlijk die zomer. Hier ook lekker veel in het badje. Sinds kort ook de fiets aan de praat gekregen dus gaan we er ook regelmatig met de fiets op uit ipv de auto. Ja hoop ook dat we het tijdens onze verjaardag op die manier kunnen doen. Maar om eerlijk te zijn hoop ik ook weer van niet, ik bedoel zolang mijn houden ik weet niet of ik dat wel kan. en of mijn buikje tot die klein/onopvallend wil blijven. aangezien ik nu al 2 broeken niet meer aan kan weet ik het zo net nog niet haha Liesjeexx Lekker zeg vakantie maar wat spannend en vervelend zeg dat je juist nu 3 dagen overtijd bent en geen kans ziet om te testen. Hoop wel dat het snel lukt voor je. En op een positieve uitslag. En dank je wel. Hier gaat het dus super goed. Wonderbaarlijk weinig symptomen eigenlijk. Ik eet alleen heel veel in de vorm van avondeten. Hadden vanavond wok gehaald en normaal doe ik daar 2 avonden mee en nu ging het in 1 keer op haha. Verder begin ik al een buikje te krijgen van mijn darmen en zijn mijn borsten al wat groter maar echt pijn doen ze (nog) niet.Maar waar ik wel heel blij mee ben is dat ik (nog) niet zo moe ben en ben ook (nog) niet misselijk. We gaan het wel zien. Veel succes en ik duim voor je qua testen.
Zoo ook weer berichtje van mij, helaas wel erg vroeg, kleine meid vond het noodzakelijk om niet meer te gaan slapen door enge droom. Dus nu al vanaf half 5 beneden gaaaaaaaap... net beetje last van misselijkheid..... en mijn darmen draaien overuren qua geluid en bewegingen. Nog 9 daagjes dan kan ik testen hoop er zo op.. . Ook heb ik het idee van een hele opgezette buik, dat ie bol staat zeg maar.. . Verder nergens last van. Die misselijkheid kan ik echter niet verklaren.. .. ben echt nooit misselijk. Al 11 jaar niet geweest en heb het ook niet gemist zo te voelen hahaha.. @sterre. ... hoop snel op veel kijkers.. .. @liesje...hele fijne vakantie en spannend al 3 dagen, houd je ons op de hoogte. . @girly goed te horen dat je zwangerschap zo goed gaat hopelijk blijven die kwaaltjes ook weg hihihihi.. . En ja ben benieuwd hoe lang je je buikje kan verbergen.. . Ik zal hier toch weer even een kleine meid op bedje leggen en nog wat slaap pakken.. ben nog erg moe. ... goedenmorgen dus en slaap wel gewenst van mij hihihihi.
Stefanie912 Wat vervelend zeg dat je kleine meid een enge droom gehad heeft. Hoop dat je inmiddels wel nog even hebt kunnen slapen of nog slaapt. Spannend zeg al die kwaaltjes. Hoop dat het raak is voor je. Ik zit hier lekker aan mijn eerste en laatste kopje koffie van de dag. Ik hoop ook dat alles verder wegblijft. Vandaag ga ik met mijn zoontje en mijn beste vriendin naar een buitenzwembad dus ben benieuwd of zij wat doorheeft.
Hey girly nee heb niet meer geslapen en kan ook niet mede slapen hahaha. Kleine meid ligt wel weer lekker te slapen. Oeh lekker zwemmen vandaag heerlijk vooral met deze tempraturen hahaha. Wij vandaag helaas minder leuks te doen. Kleine meid gaat naar mijn vriendin en wij vanmiddag mijn oma naar haar laatste rustplaats brengen. Ook weer zo dubbel.. . Vrijdag 12 juli geklust, oma die dag overleden. 14 juli eisprong gehad, de dag dat die oma jarig was.. als het goed gaat rond 6 april uitgerekend, opa is im 2008 op 19 april overleden. ...zit zo dicht bij elkaar. .. zou het toeval zijn??? Fijne dag in ieder geval gewenst voor jullie en geniet van dit overheerlijke weertj. Liefs mij.
Liesje: ik ben erg benieuwd of je vandaag kans ziet om te testen. Wel even komen melden he Girly: oeps nu al 2 broeken die niet meer passen hihi. Wel fijn dat je (nog) weinig klachten hebt. Hopelijk blijft het ook zo. Ja dat roken, pff blijft toch moeilijk. Maar als je straks een goede echo hebt gehad geeft dat ook weer extra stimulans. Heb je al een afspraak staan of wacht je nog even met bellen? Stefanie: oef half 5 *gaap* Dat is wel erg vroeg! De reden is ook niet leuk. Balen dat je ook niet verder hebt kunnen slapen. Hoe oud is je dochter? Gecondoleerd met je oma Zou wel bijzonder zijn als je nu zwanger bent met al die datums die overeen komen. All: hier dadelijk al boodschapjes doen. Hebben we dat maar gehad. Voor de rest maar rustig aan doen met die warmte. Oja getver...ik moet nog strijken Nou ja, alles op het gemakje dan maar. Morgen werken maar ik heb vroege dienst dus dat s dan wel fijn als het warm is. Heb je her grootste gedeelte al gehad als het warm wordt