Hoi Meiden, Ik lees hier en daar wel eens wat over Tarwekiemolie capsules, maar kan er niet echt uithalen wat dit nou werkelijk doet? Ik heb op een potje gelezen dat dit voor weerstand goed is, maar doet het ook iets met je cyclus/vruchtbaarheid? Ben hier erg benieuwd naar, kan ik overwegen om hier ook mee te starten !
ik geloof dat het je baarmoederwand of iets dikker maakt zodat eitje beter kan innestelen & blijft hangen..dacht ik hoor haha xx
Ja zoiets lees ik wel eens ja, en dat het de cyclus zou verkorten (?) Ik denk dat ik er maar eens mee ga starten, zou ik er dan nog los foliumzuur bij moeten innemen? Denk het wel he!?
Ik slik al een tijdje tarwekiemolie, 2 eetlepels in de yoghurt s ochtends. Het is goed voor een heleboel dingen, zit veel vitamine e in waar veel mensen een tekort aan hebben en het zorgt voor een betere doorbloeding waardoor inderdaad ook je bmslijmvlies dikker wordt en dit de kans op een goede innesteling verhoogt.. Ik heb een tijdje terug op deze site een poll gehouden of het bij mensen het bij meiden wat in de cyclus veranderde, bij de meeste bleef het gelijk. Zelf was mijn cyclus de eerste maand 5 dagen korter en was ik de 2e maand zwanger, terwijl de artsen zeiden dat dat niet kon (mn vriend slikte ook wat dingen hoor) , dus kan over de lengte niet zoveel over zeggen maar ze zeggen wel dat het vooral gaat dan om de combinatie met teunisbloemolie om je cyclus te stabiliseren. Ik raad het in ieder geval iedereen aan!
Als ik heel brutaal mag zijn...wat slikte je vriend dan? En in combinatie met teunisbloemolie, hoe moet ik die combinatie gebruiken? Gewoon allebei de gehele cyclus, met foliumzuur erbij? Sorry hoor, ben hier echt een leek in ! Zie dat je inmiddels zwanger bent: gefeliciteerd!!
Dank je wel! Teunisbloemolie slik je tot aan je ei en tarwekiemolie je hele cyclus. Ik slikte etos zwanger worden pillen erbij daar zit foliumzuur in en gember capsules.Mijn vriend slikte een boel omdat 'het probleem' bij hem lag. Te weinig goed zaad en amper beweeglijk door chemo. Hij slikte elke dag: - Semenax (via internet te bestellen) - Vitamine a, b, c, d en e - Foliumzuur - Selenium en zink - Maca - Visolie En verder regelmatig: - Gember - Ginseng - Magnesium - Ijzer - Ontbijten met havermout (schijnt heel goed te zijn) - Bakje met nootjes en zaden (zonnebloempitten, lijnzaad bv)