Hoi meiden Ik kom even mijn hart luchten vandaag was de testdag van onze 5 icsi poging die weeral mislukt is Van al de pogingen hebben we nooit emmys kunnen invriezen dus telkens alles opnieuw en nooit ben ik van een poging zwanger geweest steeds andwoord helaas negatief mevrouw We hadden 4 pogingen gedaan toen waren we op aanraden naar jette geweest waar ze zelfs op de 5 dag 2 emmys hebben terug geplaats en ik deed deze poging zelfs acupentuur maar zonder resultaat we weten nu niet meer wat we nog als optie hebben we hebben alles al gedaan trug tp op dag 5 embryoglue en nooit geen zwangerschap wat is er mis ???? zou eicel donatie iets voor ons zijn ? omdat we toch nooit een inessteling hebben we zijn te einde raad waarom toch moet het zo lopen en dan nog nooit cryos hebben gehad wat kan het leven toch zwaar zijn sorry voor me geklaag maar moest er even uit alvast veel succes aan de damens hier Liefs marleen
Wat vervelend dat deze poging weer mislukt is Ik heb er verder geen verstand van, maar wil je even heel veel sterkte wensen. Hopelijk gaat het in de toekomst beter!
Wat een rotsituatie zeg, al 5 pogingen achter de rug en nog steeds met lege handen Wat zeggen de artsen ervan? Weten zij waar het aan ligt? Ik denk dat, als je voor ECD in aanmerking wilt komen (hier in NL dan in ieder geval, in landen als Spanje e.d. volgens mij niet), wel vast moet staan dat het inderdaad aan jouw eitjes ligt. Je zou gewoon eens een gesprek aan kunnen gaan met een arts over dit onderwerp? Desnoods met 3 verschillende artsen, want ze zeggen lang niet allemaal hetzelfde Misschien dat ICSI met extra handelingen nog een optie voor jullie is? Hebben jullie IMSI en Assisted Hatching al eens overwogen?
hoi meiden Dank jullie wel we hebben imsi nog niet aangekaart weet niet of het voor ons zou zijn ik denk bij ons de inestelling is nog nooit zwanger geweest dus iets is er mis We moeten op 4 feb op gesprek komen we hopen wat meer uitleg te krijgen Die hatching is ons ook niet bekent maar we gaan zeker achter horen het is onze laatste kans die willen we nog nemen maar wat is het toch enorm zwaar Liefs marleen