Wjj zijn sinds juli 2014 gestopt met de pil, in december 2014 zwanger van ons1e kindje maar helaas zijn we het kindje verloren eind januari 2015. Inmiddels de 1e ronde na de miskraam gehad en we hopen binnenkort weer te kunnen zeggen dat we zwanger zijn.. Gezellig om samen erover te kunnen kletsen!
Wat naar! We zitten zowat in het zelfde schuitje .. Wij zijn augustus begonnen, begin februari zwanger ( 5 weken ) en 14 februari miskraam .. Hopen op snel een positieve test! 😄
Nou, net getest en negatief pff ben echt even teleurgesteld.. Nu maar wachten tot de menstruatie aan komt zetten want daar is ook nog geen teken van :s
Inderdaad lang Mijn cyclus is wel aardig regelmatig gelukkig. Altijd tussen de 29 & 31 dagen en een paar keer 33 dagen. Afgelopen maand m.b.v. ovulatietesten ontdekt dat ik bij 33 dagen blijkbaar ook een late eisprong heb, pas op dag 19. Ik dacht dat ik overtijd was, maar bleek wel te begrijpen uiteindelijk. Die testen hou ik erin dus! Kijken wat ze deze maand zeggen.
Wat kan je dan teleurgesteld zijn he?! Herken dat... Je hoopt zo dat die positief is, maar dan gebeurd er gewoon niks. Lees dat je inmiddels ook ongesteld bent geworden. Jammer! Maar dan heb je wel duidelijkheid in elk geval. Ik heb wel eens na een test een dag of meerdere dagen moeten wachten op mijn ongesteldheid, dat is ook slopen. Ga je toch weer hoop houden en denken dat de test onjuist was. Op naar een nieuwe ronde met wel een mooi resultaat!
Nou inderdaad, als je snel ongi word kun je weer wat bezig zijn met de volgende ronde! Als het wat langer uit blijft, blijf je ook weer zo twijfelen.
Jaa precies, nu weet ik waar ik aan toe ben en gaan we gewoon lekker de volgende ronde weer in, alleen een beetje jammer dat mn cyclus ineens een rare sprong heeft gemaakt, van een uitschieter van 37 dagen naar een 'low' schieter van 29, nouja maar even met ovulatietesten gaan zoeken deze maand
Hoi dames, is dat een clubje op het forum? Ik zou ook graag mee kletsen. November 2014 gestopt met de pil, eerste kindje.
Zucht wat is dit lastig als je je cyclus niet kent.. In dec met de pil gestopt. toen 43 dagen, toen ongesteld en vandaag zit ik op dag 28. In principe zou ik nu ongesteld moeten worden maar k heb nog geen krampje gevoeld.. Dat kan dus betekenen dat het nog eens 20 dagen gaat duren :s of in het gunstige geval dat ik zwanger ben. Maar dat geloof ik eigenlijk niet want ik heb vorige week bloed laten prikken om wat dingetjes te onderzoeken en toen hebben ze meteen gekeken naar hgc (?) en er was niets te zien.
kiekeboe ik weet niet hoe ik je moet uitnodigen. Maar als je naar clubs gaat en dan naar "starters zwanger worden 2015" kan een van de meiden je vast lid maken.
Dames ik ben nog niet ongesteld Frusterend dit! Haha ik vraag me af of mij cyclus gewoon zo lang duurt of dat er toch een kans is dat ik zwanger ben? Maar dan hadden ze dat toch in mijn bloed moeten zien? ik ga morgen vroeg wel testen maar wat denken jullie? Hadden ze dat niet in mn bloed moeten zien als het zo was? (Precies een week geleden)