Zwanger proberen van de 1e..... SPANNEND

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sanchez, 5 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Mijn libido ligt ook veel hoger nu ik gestopt ben met de pil! Ik ben daar zelf erg blij mee, ik was soms echt een saaie mus op sexgebied en vaak geen zin, gelukkig is het nu beter!

Woensdag is mn NOD maaf helaas ben ik net ongesteld geworden na een cyclus van 35 dagen. Ik had goede hoop deze maand, dacht dat mn borsten groter waren en soms last van misselijkheid, maar nee , allemaal ontpilverschijnselen!

Nu maar op naar de volgende ronde! Ik hoop een kortere ......

2. Lila1978

Lila1978 Niet meer actief

Hai dames,

Kleine update: had vandaag een positieve test!! Licht, maar duidelijk. Wrs dan toch langere cyclus en morgen pas NOD. Woensdag testen met clearblue indicator voor zekerheid, maar voel me wel beetje zwanger, denk ik... Kan het niet geloven!

Enne: dat hogere libido zonder pil heeft zeker meegewerkt aan dit resultaat. Ongeacht tijdstip :D

3. cupcake85

cupcake85 Actief lid

16 jul 2011
    457
    0
    16
    Zuid-Holland
    Wat gaaafff!!:D Ik ga duimen voor je dat het een mooie plakbeeb is!!!
    Heb je een foto vd test???;)

4. cupcake85

cupcake85 Actief lid

16 jul 2011
    457
    0
    16
    Zuid-Holland
    @ Lila; heb net een foto van je test in een ander topic gezien! wauw!:D vind hem echt wel positief hoor!
    Voorzichtig gefeliciteerd!

5. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    @Lila1978
    Voorzichtig gefeliciteerd ook van mij!!!!

Geweldig voor jullie!!

Ga zo ook even zoeken naar de foto..!;) Ben hier nog niet zo bekend dus heb nog geen 1 foto gezien van een positieve test!!

En inderdaad.. rare rotzooi is dat eigenlijk heh.. de pil!
    Gelukkig maar dat one libido zoveel hoger is nu.. anders konden we vast allemaal nog veel langer wachten op een beebje!;)

6. Lisa1

Lisa1 Actief lid

15 aug 2011
    296
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lila: gefeliciteerd meid! Hartstikke mooi voor je! Ik hoop dat ik eind deze week/begin volgende week ook zo'n uitslag krijg!

Hier nog niks, nog een paar dagen wachten!

7. Alrin

Alrin Lid

1 jun 2011
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lila; gefeliciteerd ik duim voor je dat alles goed gaat.

Wat betreft de pil, ik was er al veel eerder mee gestopt (3 jaar) omdat mijn lichaam op een gegeven moment was gewend en ik tussendoor gewoon ongesteld werd. Het plan was, er even van af en later weer opnieuw beginnen maar mijn libido werd dus zo hoog dat mijn vriend dat wel leuk vond dus zijn we naar andere voorbehoedsmiddelen overgestapt. Het leuke is dat mijn vriend soms moe van mij wordt inplaats van andersom :p

8. Isa28

Isa28 Bekend lid

1 sep 2011
    725
    0
    0
    Utrecht
    @lila: gefeliciteerd! supergaaf!!

Ik ben denk ik net ongesteld geworden... Echt twee druppeltjes bloed :(
    Heb dus wel een iets kortere cyclus gehad deze maand, 27 dagen. Maar eerst maar even kijken of de ongesteldheid ook echt doorzet :(

9. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Friesland
    Hier dus precies hetzelfde... ik wil het liefst nooit meer aan de pil! Zei ook al tegen vriendlief dat we wat anders moesten zoeken!
    Nu ik weet hoe het ook kan... wil ik niet meer anders hoor! :D

10. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    @Lila, gefeliciteerd! Snel hoor, in ronde 4. ;)
    Lekker van gaan genieten!

Het gaat trouwens echt wel snel met die berichten hier... is maar goed dat ik tussendoor af en toe wat lees, anders ben ik er gewoon een half uur mee kwijt. haha!

11. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

@lila Gefeliciteerd, super zg!! Lekker genieten

12. Behappy

Behappy Niet meer actief

Hey dames hier nog niks....
    Wek water dunne afscheiding , k voel t echt lopen zegmaar ! Telkens denk oneeeeee !
    Ook last van lage rugpijn maar weer niet van zere boobs...

Ik wil nog niet testen omdat mn cyclus miss langer is

13. Lila1978

Hai ladies!

Dank voor alle felicitaties! Kan het nog steeds niet geloven, maar vanmorgen een cb test gedaan en die zei het ook, al heel snel! Zal kijken of ik alle 3 de testen bij dit bericht krijg: 2 van gisteren en dus de cb van vandaag.

Morgen nog samen met vriend een cb indicator doen en dan de ha maar eens bellen! (en mijn handtekening aanpassen enzo :D).

Voelt nog heel erg onwerkelijk. Maar tegelijkertijd voel ik van alles dat zegt: je bent zwanger!

Had nooit verwacht dat het zo snel zou zijn, ronde 4 is snel, maar eigenlijk is het ronde 2 gezien de 'klusmomenten' in de eerste rondes... Nu maar hopen dat alles goed gaat. merk nu al dat ik dat HEEEEEL eng vind!

Ik duim ook voor jullie en strooi vast wat hCG !

14. Lila1978

Ok, en dus die van vandaag (mogen er maar 2 per bericht blijkbaar)

15. Delta

Delta Niet meer actief

lila ! wauuww mooi zeg :D gefeliciteerd ! heeeerlijk genieten nu !

16. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Friesland
    Echt... super gefeliciteerd Lila!!
    Geweldig.. vooral de cb test... daar staat gewoon echt.. je kan er niet meer om heen.. ZWANGER!!

GEFELICITEERD!!!

17. joja81

joja81 Lid

6 sep 2011
    69
    0
    0
    @Lila super hoor gefeliciteerd!!

Helaas voor mij.... vanochtend ongi geworden.
    Nieuwe ronde nieuwe kansen zeg ik dan maar.
    Wil nu een gaan expirimenteren met ovulatie testen, iemand sugesties welke ik het beste kan nemen qua kwaliteit en prijs?

18. princess1989

13 sep 2011
    14
    0
    0
    sittard
    ovulatietest... ik heb al van een paar meiden gehoord dat de ovulatie test van ClearBlue heel goed moet zijn! kost rond de 30 euro.

19. cupcake85

cupcake85 Actief lid

16 jul 2011
    457
    0
    16
    Zuid-Holland
    @ Lila; wauw!!! die cb test is gaaf! dan staat het er echt en kun je er idd niet meer om heen!

@Joja81; ik hoor ook veel meiden over sensitest ovu testen...die kun je geloof ik online bestellen. (en ook goedkoper dan cb volgens mij)
    Anders moet je ff kijken in het ovu en zw.schapstesten gedeelte vh forum!

20. helma85

helma85 Niet meer actief

netjes Lila!!!

Deel Deze Pagina