@ Lisa; de een heeft totaal geen last van ontpillen...en de ander heeft maanden (of soms wel een jaar) nodig om te ontpillen....Heel vervelend natuurlijk! Er zijn verschillende topics over ontpillen, als je de zoekfunctie gebruikt kom je denk ik een heel eind.
Ik heb er al wel het een en ander over gelezen, maar ik dacht zelf: 'bij de één kan het een maand duren, bij de ander een jaar', dat dat betekende voor de ongesteldheid terug zou komen. Maar dat kunnen dus ook alleen de klachten zijn. Nou, ik zie het wel, kan er altijd nog een testje aan wagen.
Nee in die maanden of in dat jaar wordt je wel "gewoon" ongesteld, en kun je natuurlijk ook wel gewoon zwanger worden, maar ben je gewoon onregelmatig ongesteld, en met allerlei klachten. Maar natuurlijk hoop ik voor jou dat je er geen last van zult hebben!
@Cupcake, heb jij nog ongewone klachten? Ben zelf ontzettend moe de laatste week, wat last van duizeligheid gehad etc.. ben benieuwd. Nog een weekje wachten voor ons.
Nee, ik heb eigenlijk geen klachten... of ik daar nou blij mee moet zijn Ik hoop dat de week snel voor bij is...dan weten we iig weer meer!
Hoe is het met alle anderen??? Het valt een beetje stil hier Niemand stiekem al getest? Of zit iedereen hollands got talent te kijken hahah
Druk aan het werk in het buitenland en net pas in het hotel. Hier nog niet ongesteld geworden, maar NOD is morgen... Zondag thuis en hoop dat ik dan nog steeds niet ongesteld ben
Heeeeeej!! Op visite geweest vanavond, dus geen tijd gehad om mee te kletsen... Zeker nog niet getest!!!! Ik moet nog tot volgende week wachten! Prettig weekend allemaal!
@Isa28; waar in het buitenland zit je als ik mag vragen? en wat voor werk doe je dan? Moet je veel naar het buitenland? is dat niet lastig met je vruchtbare dagen enzo? (hihi wat een vragen sorry hoor) @Jufaman; gezellig! Ik ben lekker uit eten geweest vanavond met een bevriend stel van ons... was ook erg gezellig, en lekker!
Hoi allemaal, Voor mij is het de 1e ronde en zondag is mijn nod. Tenminste... dat denk ik. Heb 15 jaar de pil geslikt en ben nu voor 't eerst gestopt. Zo spannend én nieuw allemaal! Heb ontzettend veel last van de ontpillings-kwaaltjes! Ben er een beetje van in de war want ze lijken onwijs op zwangerschapssymptomen. Nou ja, 't is afwachten maar. Iedereen veel succes! x
Heej dames! Spannend allemaal seg! Ik ben zelf ook bezig voor het eerst.. ben ongeveer twee jaar gestopt met de pil. en ben nu aan ronde 6 denk ik.. (ben niet zeker omdat we een tijdje geprobeerd hebben gewoon af te wachten en niet te hard na te denken..) nu ja dat pakt niet.. Ik heb wel een lange cyclus 40 dagen.. hm.. Weet momenteel niet precies wanneer m'n NOD is.. afwachten tot de Duvels komen.. (of niet ) Soms ben ik zelfs "bang" dat er iets mis is.. snap je.. Wachten duurt echt lang!.. Succes dames!! Groetjes Kiana.. ^^
Jah.. gemeen heh van ons lichaam! Ik had de eerste maand precies hetzelfde!! @kiana 2 jaar bezig en dan nu pas ronde 6? Is dat niet weinig.. tzal misschien zo kunnen hoor! Maar vroeg het me gewoon af! Ben je al bij een gyn. geweest ofzo? Meeste mensen gaan daar na 1 jaar klussen toch al wel heen voor onderzoeken volgens mij! Of probeer je gewoon nu meer te klussen rond je eisprong? Verder.. good luck lady's!
@ beertje 1986 We zijn nog maar 5 rondes bezig voor n kindje.. ben bewust optijd gestopt met de pil.. en omdat ik ze ook regelmatig vergat . Nu hopen op een posi testje.. Omdat ik niet weet wanneer m'n NOD is ga ik binnen twee weken nog eens proberen.. lange cyclus is echt vervelend.. Hopen dat iemand goed nieuws heeft vandaag ik duim!
Wij zijn niet bewust bezig met zwanger worden maar we zijn wel zonder voorbehoedsdingetjes bezig en als het komt, dan komt het.... het is hartstikke welkom! aangezien me vriend en ik al helemaal klaar ervoor zijn. hoe gaat het met klussen en pregnant worden dames? any luck? greetz pari
Hier nog een weekje wachten tot mn nod.. dus kan nog niet zoveel melden. (buiten dat het erg lang duurt)
@sitalita; ja duurt lang he zo'n laaste cyclus week pff... woensdag is mn nod...ben benieuwd. Nog steeds geen klachtjes ofzo...voel me prima. Af en toe wel steekjes in mn buik, maar ik denk altijd gelijk dat het me darmen maar zijn.
Hoe lang hebben jullie last gehad van het ontpillen? Ik word er echt niet goed van. Ik heb al de hele week kramp, af en toe hoofdpijn, misselijk. Ik ben steeds maar aan het tempen om te kijken of mijn eitje er al is, maar die blijft ook nog uit... pff... balen hoor! Hoe lang duurt dat ontpillen zo?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik geloof ik geen last heb van ontpillen... Ik weet wel dat de duur van het ontpillen bij iedereen anders kan zijn. Bij de een een paar maanden, bij de ander een jaar ofzo.
Ik heb er best veel last van. Buikpijn, zere borsten en af en toe misselijk. Erg verwarrend allemaal.
Ik ben echt de eerste maand heeeeel hevig aan het ontpillen geweest... 2e maand iets minder en deze maand (3e dus..) heb ik nergens last van..! Hoe lang ben jij al gestopt Kaatje? OWwwww en ik haaaaat de weken nadat je ei heeft gesprongen..! Bahbahbah... moet nog zo lang wachten tot ik mag testen!!:x