@beertje1986 Ik ben pas sinds eind augustus gestopt. En dacht (misschien een beetje naief...) even een weekje of 2 doorbijten en dan zal het wel minder worden. Ik wil ook zeggen tegen mensen dat ik me niet goed voel. Maar ja, dit in combinatie met stoppen met roken enz. Gaan mensen vragen stellen en denken. Daar heb ik allemaal geen zin in. Een beetje nare bijkomstigheid is dat als ik iets wil, ik het direct wil. Maar heb wel door dat me dat hierbij niet gaat lukken. En dat is best lastig.
@kaatje Haha.. ik had dat ook.. wilde iedereen wel vertellen dat ik baalde van al die pukkels en die vette huid ineens..! en alle andere klachten Marjah dan zouden zij natuurlijk vragen hoe dat dan zo opeens kan! Ow... en ik heb precies hetzelfde.. ik wil nooit vaak wat maar als ik iets wil... wil ik het snel! Heb al door ook dat dat zo niet werkt bij deze wens..! Ik heb geduld...!
Geduld hebben is voor mij een nieuwe ervaring. Ik probeer eerst mijn cyclus te ontdekken door het tempen. En ach, we klussen er wat op los! Wie weet schieten we een keer raak Maar ik heb nog nergens gelezen dat je, als je aan het ontpillen bent, niet zwanger kunt worden. Alleen is de vraag wanneer je eitje er is! Toch?
Volgens mij kun je ook wel gewoon zwanger worden wanneer je aan het ontpillen ben hoor... Bedoel zolang je eitje springt... toch?
Hier ook eerste maand veel last van ontpillen gehad, beroerd, misselijk, krampen, hoofdpijn, duizeligheid. Tweede maand al wat minder, en deze maand eigenlijk zo goed als geen last gehad. Mijn cyclus is ook al net zo regelmatig als voor de pil. Hier dus weinig klachten van ontpillen (op de eerste maand na dan). En ik ga ervan uit nu wel van de ontpillingsverschijnselen af te zijn.
@cupcake, laatste week duurt echt lang nu. Zaterdag is mijn nod.. maar we gaan zondag pas testen, hebben we samen besloten. (zaterdag moet mijn man ook werken, vandaar)
Oohh wat herken ik dat, ik vind het nu al een hele oefening in geduld (wachten na ei) terwijl het pas onze eerste ronde is! Dat wordt nog wat Ik zag meer meiden die rond dezelfde datum mogen testen, leuk!
Wat ben ik blij te horen dat jij er ook al de eerste ronde last van hebt. Ik mag op z'n vroegst 3 oktober pas testen. Ik zou dan dit weekend een eisprong moeten hebben. Ik was gisteren wel erg beroerd, maar aan de temperatuur is niet te merken dat ik mijn eitje heb gehad.
Mijn vriend en ik proberen ook zwanger te worden van de eerste . Ik dacht ik word wel snel zwanger maar dus niet. Toen ik net gestopt was met de pil dacht ik dat zwanger was pijn in mijn buik gevoelige borsten maar dat hoort allemaal bij het ontpillen. Nu zijn we al 18 maanden verder en nog steeds niet zwanger. Elke maand weer een teleurstelling pfff. Volgende maand ga ik een afspraak maken bij de dokter ben er nu wel klaar mee. Vooral als iedereen in je omgeving zwanger raakt en jij niet.
Dat lijkt me inderdaad erg frustrerend. Ik zou als ik jou was geen maand meer wachten met een bezoek aan de ha. Veel vrouwen gaan na een jaar naar de ha. Succes meid, hoop dat je snel zwanger mag zijn.
@Kaatje1958 Nee, heb nog niet getest. Ik wacht het nog een paar dagen af. Het is nog maar de 1e ronde en heb gelezen dat het best een tijd kan duren voordat je cyclus weer in orde is dus wacht het nog even af. Als ik woensdag nog geen mens. heb gehad ga ik testen.
Vandaag ontdekt dat iemand die ik ken 4 weken zwanger is.. Grr.. ben blij voor haar maar dan wordt je zo even "jaloers" een andere kennis gaat normaal deze week bevallen.. Ik zal zo blij zijn dat ik ook een posi testje heb.. pff.. wachten duurt zOoo lang.. Grts Succes dames!
Hoi meiden! In Mei/Juni heb ik hier een tijdje meegekletst, vervolgens ben ik even afwezig geweest. Ik merkte dat het elke keer weer een teleurstelling was als ik weer ongesteld werd dus ik heb het even laten rusten allemaal in de hoop dat ik in mijn hoofd iets minder onrustig werd. Inmiddels ben ik lekker op vakantie geweest en ben ik weer vol goede moed . Momenteel ben ik 3 dagen na mijn NOD en al dagen erg misselijk, het word even afwachten dus de komende dagen/weken! Hoe gaat het verder met jullie?
Nou he... mijn nod is woensdag, als ik dan nog niet ongi ben doe ik denk ik donderdag een test...maar als ik het langer kan uithouden doe ik het later. Maar dat zal wel niet haha Ik test alleen...mn vriend heeft helaas niet zoveel met dat testen. Die wil eerst dat ik 2 weken over tijd ben ofzo