Zwanger proberen van de 1e..... SPANNEND

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sanchez, 5 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Nou, dat turen valt mee hoor!
    Zie t streepje gelijk... ;)

2. cupcake85

cupcake85 Actief lid

16 jul 2011
    457
    0
    16
    Zuid-Holland
    @calice; Gefeliciteerd! Geniet ervan! hoop dat je snel een knaltest hebt, en kom je die ook nog ff showen dan?

@Sitalita; hopelijk hebben wij straks ook goed nieuws:) Hier vooralsnog niet ongi geworden...

3. Kiana

Kiana Lid

14 mrt 2011
    65
    0
    0
    Proficiat beide!!

Hopelijk verloopt alles naar wens!

Groetjes
    Kiana ^^

4. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    @cupcake, hier ook nog niks wat er op wijst. Voel echt niks (behalve een zere rug). Hopelijk is dit een goed teken!

5. noukie89

noukie89 Niet meer actief

helaas ben ik vanmorgen ongesteld geworden

6. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Aah.. balen! Op naar de volgende ronde.. ;)

7. Elle84

Elle84 Lid

14 sep 2011
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen nouki!! op naar een volgende ronde met meer succes!!

@Sitalita, heb ook last van mijn (onder)rug! Hoop hele erg dat het een goed teken is, maar kan bij mij ook gewoon van ons slechte matras komen :)

8. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Elle, hier op 1 plek. wel wat onderin de rug, maar t lijkt alsof er gewoon een spier verrekt is. haha! Dus misschien stelt t niks voor, en heb ik een onbenullige beweging gemaakt. Verder echt nog niks te merken.. ja vandaag een wat rommeligere buik als anders, maar kan ook een voorbode zijn van de ongi. We merken t vanzelf.
    Ik ga zo mn huis maar eens doen en sporten, ipv hier de hele tijd te kijken. haha! Krijg gewoon nog meer kriebels door hier te kijken...

9. Elle84

Elle84 Lid

14 sep 2011
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sitalita heb ook al zo'n rommelige buik! En dan in combinatie met die rug, daar kunnen je gedachten aardig van op hol slaan he ;)

Zit nog een beetje met een dilemma, ben benieuwd wat jullie er van vinden. Ik ga as zaterdag op stap met een vriendin die ik nog van mijn studie ken; dat is altijd erg gezellig maar standaard met alcohol. Hoeft niet overdreven veel hoor, toch zeker een paar glazen en het valt op als ik niet drink. Wil eigenlijk nog niet zeggen dat we aan het proberen zijn, wil het nog even voor manlief en mezelf houden. En heb trouwens ook geen idee, de kans is groter dat het helemaal niet raak is deze ronde en dan is een smoes ophangen ook 'voor niks'..
    Mijn NOD is ook pas de dinsdag erna..

Wat zouden jullie doen? XX!

10. Kiana

Kiana Lid

14 mrt 2011
    65
    0
    0
    Jammer Noukie! volgende ronde beter...
    @Elle; ik heb echt geen idee.. je kan altijd iets alcoholisch drinken maar weinig alcohol in.. Of zeggen dat je op dieet bent ;) alcohol verdikt ;)

Succes dames!

Grts Kiana ^^

11. Hommel82

Hommel82 Niet meer actief

@Elle84 - Wat ontzettend herkenbaar! Eigenlijk is het beter om niet te drinken wanneer je een kinderwens hebt, maar zeg nu eerlijk, wanneer je al een half jaar aan het proberen ben dan denk je op een gegeven moment ook 'ja dag, ik stop wel wanneer ik zwanger ben.'. Het is namelijk zo dat je nog geen navelstreng hebt de eerste twee weken van je zwangerschap dus kan het kindje niet op die manier alcohol binnen krijgen. maar het is natuurlijk nooit goed eigenlijk.. Ik drink meestal een paar glaasjes wanneer ik ongesteld ben. Wanneer het nu over een paar maanden nog steeds niet raak is stop ik denk ik helemaal.. Maar dan moet je idd wel smoezen gaan verzinnen. Ik gebruik vaak de migraine troef: Alcohol = Migraine

12. Kaatje1985

Kaatje1985 Actief lid

11 sep 2011
    144
    0
    0
    @ Noukie: Balen. Volgende ronde hopen op meer geluk!

@ Elle: Ik geloof dat ik één of twee glaasjes zou drinken en verder maar zeggen dat ik niet erg lekker ben ofzo ;)

13. Elle84

Elle84 Lid

14 sep 2011
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt voor jullie reacties ladies!!

Soms weet ik even niet meer of ik nu doorsla of niet, heerlijk dat er meer meiden mee bezig zijn/over na denken (ook over alle andere klachtjes etc :)

14. Kaatje1985

Kaatje1985 Actief lid

11 sep 2011
    144
    0
    0
    Ik heb weer eens een vraagje en misschien weten jullie hier meer van.
    Gisteren hebben we geklust. Vandaag wilde ik mijn slijm controleren. Maar hoe weet ik nu of het cervixslijm of sperma is. Ik had (sorry voor alle gore details) een klontje beet wat ik denk zo'n 2 á 3 cm kon uitrekken. Ik heb geen idee wat dit nu is. Ik hoop natuurlijk vruchtbaar slijm.

Iemand die mij kan helpen?

15. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Kaatje, ik dacht dat sperma niet rekbaar was. Dus denk dat je goed vruchtbaar bent nu! ;)

16. Wondertjes

Wondertjes Bekend lid

19 sep 2011
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier. Ook wij proberen zwanger te worden van ons 1ste kindje. Ik ben in mei 2011 gestopt met de pil. Sindsdien 4 cyclussen gehad 24-26-25-26. Zit nu in mijn 5 de cyclus sinds ik gestopt ben met de pil.
    Dit is de 3 de cyclus dat we proberen zwanger te worden.
    Vandaag zit ik op dag 19 van mijn cyclus. Er vanuitgaande dat mijn cyclus 26 dagen is is mijn nod op 28 september.
    Wat vreemd is is dat ik nog steeds iedere dag slijmerige afscheiding bij het afvegen waar ik draadjes van kan trekken. Ik heb dit nu al 10 dagen...kan dit nog steeds een aankondiging van een ei-sprong zijn...gezien de duur ervan en de dag in mijn cyclus????
    Ik heb dit in mijn vorige cyclussen nooit langer gehad als een paar dagen en dan tot max. dag 16 van mijn cyclus.
    Heeft iemand hier ervaring mee???? Of een idee hoe dit kan komen???? Heb er ook een apparte topic van gemaakt!!!

17. liefjoyce

liefjoyce Actief lid

20 sep 2011
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    He dames,

Nog een nieuwe hier...:)
    Ik ben 28 jaar en ruim een maand geleden gestopt met de pil. Zwaar aan het ontpillen geweest. Hoop klachten gehad en was er helemaal van in de war. Gelukkig is dat nu veel minder. Heb nog wel veel lage, zeurende rugpijn. Ben helaas (of niet helaas natuurlijk) nog niet ongesteld geweest. Behalve direct na het stoppen. Kan niet zo goed tegen al die onzekerheid. Denk er toch wel over om even een testje te doen, ook al weet ik dat de klein heel kans is dat het een positief resultaat oplevert.
    Ik lees in ieder geval al een paar dagen met veel plezier mee met jullie beslommeringen en dacht ik ga ze ook maar eens delen.

Groetjes van mij

18. Kiana

Kiana Lid

14 mrt 2011
    65
    0
    0
    Welkom dames :)

Hoop dat jullie ook posi mogen testen!

grts Kiana^^

19. Kaatje1985

Kaatje1985 Actief lid

11 sep 2011
    144
    0
    0
    Welkom.
    Laten we hopen dat oktober een roze maand zal worden....

20. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Misschien september ook nog wel.... Ik heb mijn NOD over 2 dagen!! Spannend hoor.....

Deel Deze Pagina