Zwanger proberen van de 1e..... SPANNEND

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sanchez, 5 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanchez

Sanchez Lid

5 sep 2011
    17
    0
    0
    zeeland
    Ik heb net mn testen gehaald! Heb ze uit het zicht gelegd anders word ik zenuwachtig ... Ik hou je uiteraard op de hoogt :) counting down the day's!

2. Delta

Delta Niet meer actief

ohw echt heeel spannend ! ik duim voor je !!

3. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    Spannend, veel geluk en succes. Hoop dat het snel raak is.

4. kimsenna

kimsenna Actief lid

15 feb 2011
    153
    0
    0
    Hey
    Hier ook eerste wondertje, idd zo spannend, zit nu te wachten op nod, zou volgens berekening 15 sept moeten zijn, echter heb ik op maandag 1 sept volgens mij mijn eisprong gevoeld, dus zou maandag 12 sept al kunnen testen.
    Goed geklust, om de twee dagen en dag voor eisprong, zou vandaag innesteling kunnen zijn, voel me darmen flink tekeer gaan en af en toe wat steekjes, maar of dat is omdat ik het wil voelen;)

Veel succes allemaal dames!

5. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Ook wij gaan voor ons eerste kindje (nu 3de ronde). Erg spannend allemaal.
    Zelf wilde ik al wel langer, maar nu hebben we wat meer zekerheid wat betreft de financiën, en manlief wil nu ook. Erg leuk dat hij nu zelf ook meer aan het idee went misschien papa te worden.
    Ik ben eind juni gestopt met de pil. Vrij regelmatige cyclus. 26 sept testen, ruim gerekend.
    Ik heb m'n ei nog niet gevoeld, wil ook nog geen ovu-testen gebruiken. We zijn nog maar kort bezig. Denk dat als we een half jaar bezig zijn en het lukt dan niet, dat ik aan de testen ga.
    Liefst wil ik er ook niet veel mee bezig zijn, en lekker genieten van elkaar. (maar goed, loslaten lukt ook niet :))

Ben wel benieuwd hoe oud jullie zijn. Zelf ben ik 24.

6. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ik ben ook pas deze week begonnen met ovutestjes en ik ben in januari gestopt met de pil! Wel mooie cycli van precies 26 dagen, dus dat is perfect! Ik ben 30 jaar...

Veel succes verder met zwanger worden! Groetjes

7. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Hallo Dames,

Ik kom lekker mee lezen en schrijven hier...
    Wij zijn ook bezig voor ons eerste wondertje maar helaas wil het nog niet echt lukken...
    Zijn al vanaf november 2010 bezig...
    Heb wel heel veel last gehad van ontpillen etc...
    En soms nog een onregelmatige cyclus...
    Mijn NOD zou eigenlijk as vrijdag zijn maar de vraag is maar wat mijn cyclus deze keer doet...

8. Bibi24

Bibi24 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.244
    4
    38
    HoiHoi dames,

Wij gaan ook voor ons 1e kindje, erg spannend allemaal! Dit is de 2e ronde. Ik zit nu in de periode van mn eisprong, en ben nu met ovutesten bezig. Als het goed is kan ik de 24e testen.

Succes dames:D

9. wuppie86

wuppie86 Actief lid

29 aug 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik sluit mij erbij aan! Ook wij gaan voor de eerste!
    Echt super spannend allemaal!
    Ik heb een cyclus van 24 dagen morgen is dag 24. Wij wachten tot zondag.
    Blij om te lezen dat iedereen er onbewust zo mee bezig is. Ik wil het heel graag loslaten maar dat is best moeilijk!
    Hoe oud zijn jullie allemaal?? Ik ben 25, naar mijn idee een vruchtbare leeftijd! :)

Succes dames!!

10. Sanchez

Sanchez Lid

5 sep 2011
    17
    0
    0
    zeeland
    @kimsenna, SPANNEND zeg! zeker omdat je vanalles in je lichaam voelt en uiteraard hoopt dat het raak is , ik ga duimen voor je!..

Ik had vanochtend mijn NOD .. helaas , dus ik ga vrolijk verder :D had ook wel een btje te mooi om waar te zijn geweest gelijk de 1e keer!

@ wuppie : ik ben 27 .. Wilde niet ouder zijn dan 27 om te beginnen, stel het duurt nog een jaar dan ben ik alsnog 28 en wil voor mn 30e mama zijn...
    @ BIBI : jij ook heel veel succes he, t is echt zo spannend allemaal :)

11. Sanchez

Sanchez Lid

5 sep 2011
    17
    0
    0
    zeeland
    ik bedoelde natuurlijk dat ik vandaag ongesteld ben geworden... :( .... op naar Ronde 2 !!

12. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Hoi dames!

Succes allemaal met zwanger worden!
    Wij gaan ook voor de 1e maar gaan vanaf okt er weer voor (als het aan mij lag deze maand al!)

Ik ben ook 27. Ben al pilvrij sinds aug 2009. En m'n cyclus is sinds 2010 wel aardig regelmatig. Weet nu zo ongeveer wanneer ik m'n eisprong heb. Vorige maand al begonnen met foliumzuur. Ik ben er helemaal klaar voor voor volgende maand hahaha

13. kimsenna

kimsenna Actief lid

15 feb 2011
    153
    0
    0
    @Sanchez, balen zeg! Veel succes volgende ronde en geniet ervan!

Ik ben 26 jaar oud en mijn man is 27 jaar.

14. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    @Sanchez oh wat erg... Nu weer een maand wachten...

Ik ben 28 en mijn vriend is 30...
    Had gehoopt op mn 28ste moeder te worden maar helaas zal dat niet meer lukken...

15. Lila1978

Lila1978 Niet meer actief

He dames!

Mag ik me ook aansluiten? Wij gaan sinds mei ook voor een eerste kindje. Ik ben wel wat ouder dan jullie (wat ik tot nu toe zag), namelijk 32. Zit nu in ronde 4, maar eigenlijk ronde 2: de eerste 2 rondes voornamelijk ontpillen en niet gericht, zelfs niet op goede momenten, geklust.

Vorige maand ineens vrij lange cyclus en deze maand denk ik ook iets langer. Volgens mij vorige week vrijdag/zaterdag eisprong gehad en rond die dagen goed geklust. Dit weekend dus NOD. Elke keer weer spannend, ook al had ook ik me voorgenomen er NIET zo ontzettend mee bezig te zijn!

Voel niet heel erg veel deze maand, vorige maand wel, maar kreeg alleen maar een heftige menstruatie :x Dus reken nu helemaal nergens op en wacht het af.

Succes met wachten (en klussen!)

16. Mara84

Mara84 Lid

29 mrt 2011
    28
    0
    0
    Ben momenteel werkzaam als uitzendkracht!
    Hallo iedereen!!

Wij zijn ook voor de eerste bezig sinds januari 2011, we zijn inmiddels beland in ronde 9. Ik had gelijk een vrij regelmatig cyclus tussen de 28 en 31 dagen, met èèn uitschieter ( ik was toen 10 dagen overtijd!)

Ik voel elke maand zeer duidelijk mij eisprong en gebruik daarom geen ovulatietesten. We klussen eingelijk om de dag om het een beetje leuk te houden.

Toen we net begonnen wouden we het wat te graag en deden we het elke dag en dan is de teleurstelling alleen maar groter als het niet gelukt is!

Loslaten is helaas nog niet gelukt, ik vind het gewoon veel te spannend!

17. helma85

helma85 Niet meer actief

ook wij zijn bezich voor onze eerste.
    Ben vandaag ongi geworden na een hele lange cyclus, dat rot ontpillen:(.
    Ach ja, hoort er allemaal bij.
    Heb net de Etos zwanger worden capsules gekocht. Hoor daar best positieve verhalen over.

18. wuppie86

wuppie86 Actief lid

29 aug 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een grote club zeg! Welkom allemaal! Vind het echt fijn zo'n forum. Kun je af en toe je hart luchten!
    @sanchez wat jammer zeg! Het was natuurlijk bijzonder geweest als het gelijk raak was maar omdat je het wel eens hoort hoop je het toch een beetje natuurlijk!! Wie weet volgende maand.
    Ik zit op dag 24 officieel mijn eerste nod. Nog niets aan de hand. Wel een enorm zwaar gevoel in mijn onderbuik. Dat kan dus 2 kanten op!! Ik vind het zoo spannend allemaal.
    Wij zitten in ronde 3. Ik ben er gelukkig steeds nog nuchter onder als ik weer ongesteld wordt. Maar toch hoop ik deze maan niet!

19. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Leuk zeg, alle reacties!
    Iedereen is dus tussen de 20 en 30 zo'n beetje die hier mee schrijft..
    Ik voel vandaag van alles.. Heb het gevoel alsof vandaag of morgen m'n menstruatie weer begint. Trekkende buik, lage rugpijn.. Wel apart, zou pas eind sept moeten zijn, dus misschien toch m'n ei. Als t mn ei is zal mn menstruatie ook wel eerder zijn..
    Eerste ronde voelde ik van alles, tweede niks, en nu dit.. ben benieuwd!

20. Lize86

Lize86 Lid

30 aug 2011
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    Ik ben sinds afgelopen weekend gestopt met de pil en dus nu afwachten wanneer mijn eerst volgende ongi komt...Lees dat het bij iedereen weer anders is, sommige hebben meteen een redelijk regelmatige cyclus, andere duurt het lang voor ze natuurlijk ongi worden..?
    Ik ben 25 en mn man 26..ik slik nu van kruidvat vitaal zwanger..hopen dat ontpillen goed gaat en snel regelmatige cyclus heb..SPANNEND!!!

Deel Deze Pagina