Zwanger proberen van de 1e..... SPANNEND

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sanchez, 5 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Ja, zien Calice! ;)

2. cupcake85

cupcake85 Actief lid

16 jul 2011
    457
    0
    16
    Zuid-Holland
    Tuurlijk! laat zien!:D

Heb jij meteen de huisarts gebeld toen je erachter kwam dat je zwanger was? ik heb zoiets van ik wacht nog een paar dagen...
    Wat gaat de huisarts nu bij je doen?

3. Calice

Calice Bekend lid

10 jun 2011
    686
    0
    0
    Hardinxveld
    Tadaa :D

Ik heb vanochtend de assistente even gebeld en gevraagd wat ik moet doen.
    Ben toevallig vandaag vrij en kan anders op zijn vroegst volgende week donderdag pas langs gaan.
    Maar ze advisseerde me om even langs te komen zodat ik het een en ander door kan spreken met de ha en wat adressen/telefoonnummers van vk praktijken kan krijgen.

4. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Nice hoor zo'n test!
    Enneh.. bezoekje aan de ha kan nooit kwaad.. ;)

5. cupcake85

cupcake85 Actief lid

16 jul 2011
    457
    0
    16
    Zuid-Holland
    Supermooie test!!! Hoop straks ook zo'n test in mn handen te hebben!

Wat netjes dat je huisarts dat doet zeg! Misschien bel ik morgen wel even...

6. Calice

Calice Bekend lid

10 jun 2011
    686
    0
    0
    Hardinxveld
    Als iemand voor de eerste keer zwanger is doen ze het altijd zo vertelde ze.
    Dan kunnen ze ook aan de apotheek doorgeven dat je zwanger bent en eventueel medicijngebruik/erfelijke aandoeningen in de familie doorspreken.
    Als je voor de tweede keer zwanger bent dan mag je gewoon meteen de vk bellen.

Daar ga ik wel vanuit hoor dat jij ook zo'n test in handen zal hebben :D , jou KV test is namelijk nog duidelijker dan die van mij :p .

7. cupcake85

cupcake85 Actief lid

16 jul 2011
    457
    0
    16
    Zuid-Holland
    Hier mijn digi test:D

8. Kaatje1985

Kaatje1985 Actief lid

11 sep 2011
    144
    0
    0
    Van harte gefeliciteerd. Erg leuk.
    Natuurlijk hopen we op nog meer goed nieuws komend weekend!

Geniet!

9. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Wauw Cupcake, echt super zeg!
    ik kan echt niet wachten tot zondag.. haha!

10. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    Super meiden :) ben blij voor jullie!
    Hoop dat er nog vele mogen volgen :D

11. Kaatje1985

Kaatje1985 Actief lid

11 sep 2011
    144
    0
    0
    Tussen alle blijdschap heen heb ik een vraag. Vanmiddag waren wij aan het klussen. Helaas kwam mijn man te vroeg klaar, buiten mij. En dit nu mijn ovu test positief was. Nu willen we het vanavond nog een keer proberen. Heeft dit zin?
    We hebben maandag geklust, en dan vandaag (vanavond) nog een keer. Maar zijn er dan wel genoeg zaadjes?

Graag jullie mening...

12. liefjoyce

liefjoyce Actief lid

20 sep 2011
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje wat wordt hier veel geschreven zeg... Zwangere dames gefeliciteerd! Onwijs leuk voor jullie!
    Ik heb een test gekocht vandaag, maar ik durf niet zo goed. Ben bang dat het toch negatief is. De klein is toch heel klein dat je meteen na het stoppen zwanger wordt? Maar ik word een beetje gek van die stomme klachten die ik heb. Niet dat het ernstig is, maar voel me raar en blijf maar zo'n stom zeurend gevoel in mijn onderrug houden en af en toe vlagen misselijkheid. Het zal wel door het ontpillen komen, maar toch blijft er zo'n stemmetje in je hoofd zeggen: "Maar het kan wel." Als je nou zwanger bent, dan weet je ten minste waarvoor je die stomme pijn verdraagt. Maar aan de andere kant: kan toch ook niks tegen de klachten doen als ik niet zwanger ben, dan hou ik ze natuurlijk ook...

Mmmm ik ratel maar door... Maar kortom. ik weet dus niet zo goed of ik de test nu wel ga doen, of toch nog even ga wachten...;)

13. liefjoyce

liefjoyce Actief lid

20 sep 2011
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ummm ik zou het gewoon doen omdat klussen leuk is, of het nou zin heeft of niet... Ik heb begrepen dat om de dag of met twee dagen ertussen het beste werkt. Het schijnt dat als mannen teveel klaarkomen de kwaliteit van de zaadjes slechter wordt. Maar ik weet het niet zeker... Ik zou het gewoon doen...:)

14. Kaatje1985

Kaatje1985 Actief lid

11 sep 2011
    144
    0
    0
    Als ik logisch nadenk weet ik dat we t maandagavond ook hebben gedaan, dus dat zie zaadjes ook nog meetellen. Ik was zo teleurgesteld. Maar wil de hoop eigenlijk niet opgeven.
    Ik weet ook wel dat het pas onze 1e ronde is, maar ik wil wel alles benutten wat er te benutten valt....

15. Wondertjes

Wondertjes Bekend lid

19 sep 2011
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kaatje....of het normaal is dat je na je eisprong pijnlijke borsten hebt is denk ik per persoon verschillend, de een heeft dit altijd, de anders juist alleen bij zwangerschap en de ander juist niet bij zwangerschap...dat maak ik op uit het hier een beetje rondlezen!!!! Hoop natuurlijk voor je dat het een symptoom is, ik zal voor je duimen!!!! Wanneer is je nod???

16. joja81

joja81 Lid

6 sep 2011
    69
    0
    0
    @cupcake gefeliciteerd!!!!

Hier gaat verder z'n gangetje. Het tempen verloopt me goed en dit weekend gaan er ook een aantal ovu testjes er doorheen. Moeten toch wel genoeg klussen op het juiste moment.

17. cupcake85

cupcake85 Actief lid

16 jul 2011
    457
    0
    16
    Zuid-Holland
    Bedankt iedereen!:D

@kaatje; ik zou vanavond gewoon lekker nog een keer klussen! baadt t niet dan schaadt t niet!;)

18. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Heeeeeeeeeeeeeeej wat lees ik nu????
    PROFICIAT cupcake!!! Wat geweldig nieuws!! Dat geeft ons weer hoop!!!

Hier nog helemaal niks.... geen ongi-kwaaltjes,maar ook geen evt. zwangerschapskwaaltjes!! Gewoon afwachten dan maar. Pfffffffffffff wat duurt dat toch altijd lang dat wachten!

19. cupcake85

cupcake85 Actief lid

16 jul 2011
    457
    0
    16
    Zuid-Holland
    @Jufaman; Jaaaa hihi, zelf ook totaal niet verwacht!!! ik viel zowat van de wc-pot af toen er een streep kwam!:D

Ik ga duimen voor je!!!! Zie dat je volgens je banner morgen mag testen! spannend!
    Ik mocht volgens de banner ook morgen pas testen, maar hield het niet meer haha:)
    Toen mn vriend ff weg was, stiekem getest, en hem bij thuiskomst verrast! Hij is ook blij, maar beseft het nog niet helemaal merk ik.
    De digitale hebben we samen gedaan, toen begon het wel wat meer te dagen bij hem....

20. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Gefeliciteerd cupcake!
    En zo snel al. Geweldig!

Deel Deze Pagina