Hallo Allemaal, Ik ben nieuw hier en heb jullie berichtjes gelezen. Wij proberen sinds januari zwanger te worden en dat is helaas nog niet gelukt. Elke maand is het weer spannend, vooral omdat ik nooit precies weet wanneer mijn nod is. Mijn cycles is onregelmatig. Wat betreft het eten let ik niet heel bewust op wat ik allemaal eet. Maar eet ik wel bewuster mijn fruit en verse groenten en let ik op hoeveel ik drink.
Dag meiden, Vannacht toch ongi geworden.... helaas!! Op naar ronde nummer 9!! Vanmiddag bruiloft van mn vriendin, dus ik ga aan de bubbels!! Prettig weekend allemaal!!!
@Beertje1986: Van harte meid, zo mogen we het graag zien!!!! Geniet ervan!!! Ook ik let wel iets op mijn eten, maar houd het wel normaal. Drink iets minder, maar ben nog geen geheel onthouder, haal nog maar zelden filet american, en rauw vlees at ik al niet vaak, maar als het er een keer is, dan eet ik het wel.
He wat balen! verdorie.... veel succes in de volgende ronde! Veel plezier vanmiddag op de bruiloft van je vriendin! Geniet lekker van de bubbels zou ik zeggen!
Het is gelukt!, ik ben weer bijgelezen Heb even een weekje niet gelezen en mag gelijk een cursus snellezen aanvragen. Voor de gelukkige zwangeren tussen ons; Gefeliciteerd!!!! Dat ze goed mogen blijven plakken! In de tussentijd maak ik er mooi gebruik van door wat hcg van jullie op te snuiven Afgelopen week was een slechte klusweek. Door de late dienst van mijn vriend kwam het er niet veel van. Ik heb wel voor het eerst wat ovu testjes geprobeerd. Netjes op dag 14 een piek. 14 uur na het testje kwam eindelijk mijn vriend thuis, dus even geklust midden in de nacht en de volgende dag was ik dood moe op het werk. Ja, voor kindjes maken moet je wat over hebben
Oef. balen Jufaman! hopelijk is het de volgende ronde raak! Hier een aparte menstruatie. Gisterochtend eerst een heel klein beetje bloedverlies, halverwege de ochtend in 1 keer goed aan t vloeien (zowel rood als bruin). Voor de rest van de dag ongeveer t zelfde.. Vanochtend veel bruinverlies met beetje rood,.. en net nog geen tampon vol met veel bruin. Snap er niks van. Heb t idee dat ik al tegen t eind van mn ongi zit, terwijl ik tot nu toe echt 4 dagen was..
Nog een vraagje.. weet iemand of ik de bloedingen die ik nu heb als menstruatie mag rekenen? Dacht dat je dan op z'n minst 2 dagen helder bloedverlies moest hebben...
@Jufaman; Spijtig seg meid!! Ik ga morgen of zondag toch maar is testen.. Spannend.. Gaat zooo balen zijn als ie negatief is.. Pff.. Heb zo veel schrik.. Ik ga proberen men ochtendurine morgen in te houden tot k testje ben gaan halen hihi.. Ik duim voor jullie meiden Grts Kiana^^
Balen jufamans!! Hoop dat je genoten hebt van de bubbeltjes!! En Bedankt allemaal dames..! Maandag ben ik vrij dus denk dak dan maar huisarts ga bellen! Zo spannend allemaal..! pfff...
Hallo allemaal !! Allereerst wil ik de dames die zwanger zijn feliciteren !! Gefeliciteerd !! Wij hebben pas besloten dat wij zwanger willen worden. Ik ben pas iets van een week geleden gestopt met de pil. Allemaal erg spannend. Mijn man wilde al veel eerder beginnen maar ik had diverse angsten en twijfels. Hier voor hebben wij een afspraak gemaakt bij een verloskundige voor een afspraak tijdens het kinderwens spreekuur. Dit is ons erg goed bevallen. Veel dingen besproken. Angsten, twijfels maar ook veel andere belangrijke dingen. Echt een aanrader. Ik wil eerst weer ongesteld worden zonder pil en daarna is het klussen geblazen. Vinden jullie dit raar of hebben jullie het ook zo gedaan? Ik ben er ook bijna 24/7 mee bezig ! Soms om gek van te worden.....nu al Ow, misschien ook leuk om te weten. Ik ben 25 en manlief 29.
@Sitalita; ik heb geen idee, tijd niet te hard mee bezig geweest.. maar omdat ik week geleden al t gevoel had dat ongi ging aankomen, al n week véél last heb van onderrug en de allereerste keer in m'n leven last heb van maagzuur.. Ik heb vorige week zondag ook getest.. negatief.. hmmm.. vndg gewoon ff terug testen voor zekerheid.. en hopelijk een posi testje .. K probeer er niet TE hard op te hopen.. (stiekem wel) want iik ben bang voor teleurstelling.. ik ga subiet testen.. laat vandaag nog iets weten Succes meiden! Grts Kiana^^
@sir=talita; ik denk dat je het wel als menstruatie kunt rekenen, ik ben ook altijd vrij kort ongesteld. 2 a 3 dagen.... maar jij natuurlijk nu 1,5 dag. Maar als je twijfelt kun je natuurlijk na je ongi nog een testje doen...
ja,als t vandaag weer zo weinig is ga ik denk ik testen over een paar dagen.. (of niet, dan ben ik misschien wel verder de volgende maand ). Vind t gewoon apart omdat ik normaal echt wel 4 dagen mn ongi heb, waarvan 2 dagen rood bloed verlies.. Nu is het meer bruin dan rood. Op donderdagochtend na dan. (toen meer rood) We zien t wel..
Zo, ik ben weer bijgelezen. Leuk om alle verhalen te horen. Ik blijf (sinds mijn ovu) last houden van gevoelige tepels. niet constant, maar wel regelmatig. Weet niet of dat wat kan betekenen. Is de periode na de eisprong tot het ongesteld zijn altijd 2 weken of kan dat ook nog langer zijn? Als ik hier de calculator gebruik zegt die dat mijn NOD op 5 oktober ligt. 5 september ongesteld geworden, ovu op 21 septmber, dus heb ik een cyclus van 30 dagen. Kan dat zo makkelijk gezegd worden?
Heb testje gedaan.. Negatief.. mah ik blijf toch nog denken dat het kan.. .gek eh.. mss heb ik een week geleden ovu gehad.. en raak.. dan zou het nog steeds mogelijk zijn dat ie nega is.. maar eigenlijk toch.. Pff.. We mogen er niet zo hard mee bezig zijn.. frustrerend ... Ik ga gewoon verwachten dat ik ongi word een van de.. wachten wachten wachten.. Succes dames! grts Kiana^^
Goedemorgen dames, @Kiana: Ik hoop voor je dat ie toch nog positief wordt. Waarschijnlijk denk je ook bij alles wat je voelt. Ja, zal het? Hier stevige buikkrampen op zn tijd. Waar dat nou weer vandaan komt geen idee, want ik moet pas over een week ofzo ongesteld worden, nou ja, liever niet eerlijk gezegd. Succes weer allemaal vandaag!
Spannend allemaal he.. ik ga ervan uit dat ik een 'normale' menstruatie heb, maar snap er niks van. Eerst veel bruinverlies met wat rood, gister weinig, vandaag af en toe. echt een vage ongi... heb de neiging om toch een testje binnenkort te doen, t is zo anders! En ik voel me ook anders.. Af en toe beroerd, duizelig, dan t idee dat je moet overgeven, hoofdpijn.. wel wat symptomen. Misschien dan toch testen.. Wat zouden jullie doen?