@ Sitalita; Wat ik zou doen.. Testen.. dan ben je van die onzekerheid vanaf maar met een kv 2v5 ofzo.. dat je niet te veel geld kwijt bent Groetjes Kiana^^
Onzekerheid is weg. heb vanochtend een kv testje gedaan en toch echt maar 1 streepje. Weten we dat ook weer. Mn lichaam houdt me dus niet helemaal voor de gek!
Ah... toch wel balen Sitalita!! Ik heb vanmorgen nogmaals getest.. nog steeds positief.. dus VK gebeld..! En eerste afspraak voor intake en echo staat!! 20oktober..!! Duurt nog zoo lang..! Ik duimdraai echt ontzettend hard voor jullie allemaal!!!
He Beertje1986 wat leuk, ik mag ook 20 oktober voor de intake bij de verloskundige! Duurt nog lang he? Kunnen we samen aftellen....
@sitalita: Balen joh. Volgende eonde meer geluk! @ beertje en cupcake: 20 oktober duurt zeker nog lang. Ik vind 5 oktober nog lang duren, dan is mijn NOD. Ik vind deze periode echt niet leuk. Heb pijnlijke borsten, moet veel plassen, tja, komt dat door het ontpillen of is er meer. Voorlopig ga ik er maar vanuit dat het ontpillen is. Ik heb vandaag namelijk vrij weinig klachten.
Zie ook net pas dat ik 1 dagje verder ben dan jij volgens onze banners dan heh! Real life weet je het toch nooit! Jah... nog maar 24 dagen te gaan! Hoe laat moet jij?
Super zeg Beertje, dat je test nog steeds goed is! Ach.. voor mij komt er ook een tijd hoor.. Ik geef de moed niet op, nog niet zo lang bezig he. t lijkt alleen soms een eeuwigheid te duren.. hihi! (vooral de komende 3 weken)
Zelfs weer een ienimiene klein beetje donkerder dan gisteravond..! en CB zei ook nog steeds zwanger..! Dus pfff.. pak van mn hart! Tuurlijk komt er voor jou ook een tijd! Lekker klussen weer komende periode...! En voor je het weet heb je ook 2 streepjes! Duim heel erg voor jullie allemaal!!
ik moet om 9.00 uur 's ochtends. Lekker vroeg En jij? Ik heb ook nog 2 dagen door getest hoor Laatste keer was zaterdagochtend. Streepje was toen echt al donkerder
Haha.. ik om 9.15 uur! Had je echt een streep die bijna even positief was als de controle? Zag zopas 1 test ergens en die was wel zooo knalpositief.. zo is de mijne helemaal (nog) niet!! Probeer nu niet meer te gaan testen..! Bedoel ik ben verdorie zwanger waar maak ik me zorgen over! Maar toch.. waarom heb ik niet zo'n heftige knaltest?
Het zak vast allemaal goed zitten. Al kan ik me heel erg goed voorstellen dat je dan graag die bevestiging wil zien. Krijg je ook de eerste keer direct een echo?
Balen Sher!! *knuf..* hopelijk mag je van de week een mooiere test in handen krijgen!! @Kaatje Jah krijg gelijk ook een echo dan.. gesprek duurt ook meer dan een uur.. dus intake, ziektegeschiedenis enz en een echo! Vandaag te squashen geweest.. vraag me zo af of ik dat nog 'gewoon' ka doen!? weet iemand dat??
Haha wat toevallig! Ik had best een duidelijk test de eerste keer, maar de laatste was meer een knaller. Niet dat de streep er meteen kwam te staan nadat de urine doorliep, maar hij is wel even roze als de controlestreep. Ik zal wel ff een foto van mn testjes plaatsen
Jah... weet niet of je mijn testen hebt gezien? Maar ik heb dat dus helemaal niet..! Zie wel een dikke streep waar je niet omheen kunt.. maar niet zo knal als jouwe! Kan zijn .. want mijn ei is volgens mij precies vandaag 2 weken geleden gesprongen.. dat ik te vroeg ben? Maar dan had ik toch niet vorige week donderdag positief kunnen testen? Snap dr niks van.. word gek van mezelf en de twijfels!!
He meiden, wel leuk dat jullie zo dicht bij elkaar zitten. Ook leuk om die foto te zien. Nou de rest van het forum nog. Ik probeer niet te vaak langs te komen, omdat ik me er anders iets te veel op fixeer. Zat van de week te denken: wat ben ik nou voor zeurpiet. Ik heb een dak boven mijn hoofd, een lieve vriend, een leuke baan, lieve familie. Een baby zou leuk zijn, maar ik heb het zo ook al een stuk beter dan heel veel mensen. Ik moet gewoon geduld hebben...
Super gaaf die foto !! @ liefjoyce: ik begrijp helemaal wat je bedoelt. Je mag niet klagen want je hebt het goed maar wil wel meer Ik heb absoluut geen geduld en ik moet/wil nog wachten op m'n pilvrije menstruatie...moeilijk hoor. Wel grappig normaal wil ik nooit ongi. worden maar nu eenmalig wel zodat we van start kunnen gaan. Hebben jullie ook gewacht op je eerste pilvrije ongi?