Heeft iemand zich wel eens laten pendelen? Ik stuur wel eens een bericht naar iemand, maar krijg nooit wat terug! Iemand hier ervaring mee?
@Beertje; ik heb ze al gevonden in een ander topic! Maar meid, die van jou worden toch ook langzaamaan mooi donkerder! En plus dat de cb zegt dat je harstikke zwanger bent! Jij ben echt wel zwanger hoor! Stop met die zorgen....Geniet!
Was gelukkig na 33 dagen goed ongesteld. Heb dus niet echt hoeven wachten. Ik was echt ongelofelijk blij dat ik ongesteld was, niet te geloven!! Als een klein kind hahahaha!!! Te gaaf toch dat je lichaam het weer 'zelf' doet (na 12 jaar!)
Je lichaam is inderdaad een gek ding! Ik heb sinds de late namiddag een felle steek in men onderbuik, rechts... hooop op een innestelling ofzo spannend eh .. maar ik wacht toch nog twee weken met testen als ik niet ongi wordt.. tenzij ik natuurlijk zou overgeven ofzo.. dat doe ik nl nooit (weet niet wnn nod is.) Grts; er mag nog eens goed nieuws komen eh dames Kiana^^
Jah.. dat is zo..! Ik weet ook wel dat ik gewoon aan moet toegeven! Maar het idee dat zo'n klein testje zo je leven kan veranderen zonder ander bewijs te zien nog...! Kan ik me moeilijk aan over geven!! Ben niet voor niets analist geworden! Haha...!
Paar dagen niet hier geweest...even hoofd op wat anders proberen te zetten!!!!! Voor de zwangere meiden.....GEFELICITEERD!!!!! Voor de ongi geworden meiden...balen...kop op!!! Voor de wachtende...ik wacht mee Zondag een testje gedaan....geen streepje....alleen paar uur later keek ik weer en toen wel vaag, maar dat zal wel een indroogstreepje geweest zijn.....morgen is mijn nod, heb sinds gister gevoel dat ik ongi ga worden, maar nog niks, dus nog even afwachten, al ga ik er vanuit dat het deze ronde niet zo is!!!!
Heb gewacht tot mijn 2de ongi na pilstop zodat ik ook wist hoelang die cyclus dan was!!!! Maar wachten is lastig dus begrijp dat je dat niet zou willen!!!
Jippieee ik ben zwanger! Vind het super spannend en ben zo bang dat het mis gaat. Maar probeer daar nu even niet te veel aan te denken!
Hier gelijk begonnen.. (hihi!) ongeduldig als we waren. We wilden beide stoppen met de pil, maar geen gebruik van condooms maken. Heeft m'n vent een hekel aan. Dus zodoende.. we hebben het risico toen maar genomen om onzekerheid over de lengte van de evt. zwangerschap. Nu een paar maand verder en inmiddels is mn cyclus niet veel veranderd..
dankjulliewel! besef me goed dat het niet zo vanzelfsprekend is om direct de 1e ronde zwanger te worden. Wil jullie allemaal heel veel geluk wensen voor een eerste kindje!!
Van harte gefeliciteerd Elle. Erg leuk. Ik mag volgende week testen. Ben erg benieuwd of ik dat vol hou. Ik was vanmorgen zo onwijs misselijk, maar kon niet overgeven. Het is frustrerend dat het zowel ontpillen als een zwangerschap zou kunnen zijn.... frustratie ten top!