Zwanger proberen van de 1e..... SPANNEND

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sanchez, 5 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje1985

Kaatje1985 Actief lid

11 sep 2011
    144
    0
    0
    @ Kiana: Wanneer is jouw NOD ook alweer?

Gisterenavond wezen paardrijden. Ik dacht echt dat mijn (.)(.) eraf zouden komen, zo'n pijn. Nu zal het ook wel een beetje aan het gehobbel liggen hoor.

Vannacht eindelijk weer eens lekker door geslapen. Dat was de afgelopen nachten wel anders. Maar o wat had ik een honger toen ik wakker werd.

Succes vandaag weer,

2. Mariek24

Mariek24 Nieuw lid

28 sep 2011
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen iedereen .. :)
    pff,, h0nger ... ... Vreet gewoon tegen de klippen omhoog..:eek:
    deed dit toch anders echt nooit...

Gebruiken jullie allemaal foliumzuur ?
    Ik gebruik nu zo'n beetje 2 weken foliumzuur van de kruidvat...
    Iemand ervaring mee ? Naar mijn gevoel wordt ik er helemaal hyper de pyper van ..:)
    Vooral 's avonds... Doe 's nachts echt geen oog dicht ..:S
    Vannacht ook weer tot 02.30u wakker geweest...
    Zwaar vermoeiend...

Maar voor iedereen weer succes vandaag ..:)

3. Wondertjes

Wondertjes Bekend lid

19 sep 2011
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmorgen getest...negatief.....en nog steeds geen ongie...alleen af en toe wat trekkerige krampjes verder geen ongi klachten....ben nooit overtijd...altijd max 26 dagen en nu op dag 28...ik begrijp er niets meer van....maar wachten tot de ongi komt denk ik maar

4. Kiana

Kiana Lid

14 mrt 2011
    65
    0
    0
    @wondertjes: Kan natuurlijk ook zijn dat je te weinig HCG hebt en dat je morgen wel posi test.
    Nog even afwachten.. ik duim voor je!

Grtjs
    Kiana^^

5. cvo1986

cvo1986 Bekend lid

30 aug 2011
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend wondertje !! Hopelijk test je snel positief!
    @ marieke Yeps ik gebruik ook al vanaf eind augustus foliumzuur van de kruidvat. Ik slik nu de volledige vitamine pillen met folium zuur

6. joja81

joja81 Lid

6 sep 2011
    69
    0
    0
    @ Marieke ik ben zowat door mijn 1e doosje foliumzuur heen (90 stuks).
    Ik moet je bekennen dat ik helemaal niks merk van enige bijwerkingen.

Momenteel druk met de eisprong bezig en met ovulatie testen.
    Heb al een mooi rijtje liggen en elke dag weer donkerder en ik denk die vandaag het donkerst.
    We zijn goed aan het klussen geweest:D maar niet bewust met een kindje maken in ons hoofd.
    Op een of andere manier is het rond deze periode gewoon heel lekker:D!

7. Kiana

Kiana Lid

14 mrt 2011
    65
    0
    0
    @Kaatje; Ik en mijn vriend zijn er een tijdje niet zo bewust mee bezig geweest.; en gezien wat kwam.. maar nu voel ik me zooo anders dat ik er weer veel mee bezig ben.. dus met gevolg dat ik niet weet wnn NOD is.. als ik nu maar eens mijn laatste regels kon herinneren.. ik weet dat ik een cyclus van 40 dagen heb.. maar ik heb echt al lang nagedacht en geen idee.. ik gok vorige week, deze week of volgende week :D

Ik heb op 18/09 en op 24/09 getest en toen beide negatief.. dus ik ga gewoon tandjes bijten en wachten tot ongeveer 8/9 om nog eens te testen.. als ik ze dan niet heb :D

Grtjs

Kiana^^

8. Behappy

Behappy Niet meer actief

Wat duurt wachten toch lang he !
    Dit is ronde twee voor ons !
    Als het goed is heb ik as zodag mn ei maar k heb nu afscheiding dat duid op een eisprong?

9. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Ik ben helemaal groen. Nog niet echt bezig, maar mocht t zo komen. Is t fijn. heb vannacht wel verhoging gehad, na t hobbyen.....kweet niet wat ik ervan moet denken...volgens mij loopt mij cyli wel ok. Maar vermoed mijn ticker nog niet

10. Kaatje1985

Kaatje1985 Actief lid

11 sep 2011
    144
    0
    0
    @Kiana: Ik had me ook voorgenomen om te wachten met testen tot 8 oktober. Maar ik rijd nu al iedere dag heel hard het kv voorbij. En dat terwijl ik er nog twee heb liggen. Maar heb aan mijn man beloofd niet voor woensdag te testen..... (zo zo zo moeilijk)

11. Kiana

Kiana Lid

14 mrt 2011
    65
    0
    0
    @Kaatje.. hihi.. ja moeilijk eh.. :D ik wil gewoon geen nega testjes meer :D :p als ik nu zeker was dat ik posi zou testen deed ik het DIRECT :D maar dat kunnen we alleen maar hopen eh ;)

Succes meid!

Grts Kiana^^

12. ninii01

ninii01 Bekend lid

26 sep 2011
    758
    250
    63
    NULL
    @sitalita hahah ja het duurt nog even.. was het maar eerder hahah geduld en vrouwen gaat niet samen
    Ben erg benieuwd !! Voor mij is het pas ronde 1 ... Ben 2 maanden pas gestopt met de pil dus kan nog niet veel zeggen over mijn menstruatie maar hoe die nu loopt moet ik 21 oktober ongesteld worden... (liever niet natuurlijk!!!!!)

13. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    Mijn menstruatie duurt maar 2 a 3 dagen en stelt eigenlijk niet zo veel voor, het is meer bruinverlies dan rood... Herkent iemand van jullie dit? Weet eigenlijk niet of dit wel normaal is!

14. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    @Sher, ja had dit de vorige menstruatie ook. Weinig roodverlies, ,veel bruin, maar toch zeker 2 dagen wel rood erbij. Denk dat ons lichaam alles gewoon rustig aan probeert over te nemen...

15. Mariek24

Mariek24 Nieuw lid

28 sep 2011
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee allemaal ...
    Ook ik vanmorgen ongi geworden :(

Dus ook op naar de volgende ronde...

Succes iedereen ..:D

16. Vlootje25

Vlootje25 Actief lid

30 sep 2011
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey meiden,

ben begin augustus gestopt met de pil en had meteen een regelmatige cyclus. Mijn NOD is 5 oktober.... maar hoop natuurlijk dat deze uitblijft :)

17. malu2023

malu2023 Lid

20 sep 2011
    21
    0
    0
    NULL
    Friesland
    hey meiden,
    Ik ben nieuw op de site en vind het leuk om in contact te komen met mensen van de site, om zo over dingetjes te kunnen praten en te reageren.

ik ben sinds mei gestopt met de pil.
    zijn nu sinds 3 maandjes bewust gaan klussen:), ben nu net weer ong.. geworden en heb over aantal dagen mijn ovu weer ;)
    dan dus weer aan de winkel dus:p

groetjes malu

18. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    @Mariek balen... De hoeveelste ronde zit je nu dan?

19. cupcake85

cupcake85 Actief lid

16 jul 2011
    457
    0
    16
    Zuid-Holland
    hey meiden!!!:)

Daar ben ik weer!
    Paar daagjes afwezig geweest door omstandigheden....
    ik had misschien wel eerder verteld dat we lekkage hadden thuis.... afgelopen woensdag erachter gekomen dat deze lekkage veel erger is dan we al dachten. Er zat flinke schimmel onder het laminaat en in de muur... zo erg dat het niet gezond is om thuis te "wonen". Zeker nu niet!:(
    Mijn swager en schoonzusje zijn zo lief om ons en de hond een logeerplek aan te bieden voor zolang het duurt. Zij vonden niet dat ik daar nog mocht komen tot de schimmel weg is.
    Flink balen dus! (en dat is nog heeeeeel zacht uitgedrukt!):x

Met mij gaat het ondertussen ondanks alles wel goed! Begin zelfs wat meer klachtjes te krijgen...moe.... en sinds vandaag hou ik zelfs vocht vast!!!:$ Mijn enkels zien er niet uit!!! beter nog...ik heb niet eens enkels meer....:)

Ben heel benieuwd hoe het met jullie allemaal is, dus ik ga ff flink bijlezen!!!:D

20. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.274
    2.976
    113
    Ik verplaats jullie topic naar 'zwanger worden clubs'.

Lotte

Deel Deze Pagina