Zwanger proberen van de 1e..... SPANNEND

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sanchez, 5 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje1985

Kaatje1985 Actief lid

11 sep 2011
    144
    0
    0
    Ik ben vandaag ongesteld geworden. Wat heb ik een pijn gehad vandaag zeg. Ik ben blij dat ik vrij was, ik had niet normaal les kunnen geven!

Nu staat mijn NOD op 31 oktober.... Ronde 2.

Ik vind het niet heel erg dat ik ongesteld ben. Het was tenslotte pas de eerste ronde. Jammer is het wel, maar ach, volgende keer beter!

@ iedereen: Succes

2. Isa28

Isa28 Bekend lid

1 sep 2011
    725
    0
    0
    Utrecht
    Ben gisteren voor het eerst begonnen met ovulatietesten. Kreeg een heel licht streepje. Vandaag een veeeel donkere streep, net zo donker als de controle streep. Dus vanavond maar even goed oefenen ;)

3. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Kaatje, volgende maand beter. ;)
    Isa, idd gewoon lekker genieten van elkaar.

Wij gebruiken geen ovutesten, wil er nog niet aan beginnen. Mijn cyclus is aardig regelmatig. En aan mn afscheiding te merken komt er weer een eitje aan. Als ik van 14 dagen voor mn nod uit ga, zou mn eitje er woensdag of donderdag zijn.. Ik wil vooral genieten van elkaar, denk dat dit t beste werkt.
    En moet zeggen dat mn libido wel veranderd is sinds het stoppen met de pil. ;)

4. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Ow ja,.. fantaseren jullie er ook al over hoe je het aan familie/vrienden verteld? *ik stiekem wel*

5. Isa28

Isa28 Bekend lid

1 sep 2011
    725
    0
    0
    Utrecht
    Zat ook te twijfelen of ik nu wel of geen ovulatietesten wil gebruiken, maar dacht: wil wel eens kijken of ik ook echt een ei heb. Dit is ook pas ronde drie, dus geen stress hier. Volgende maand weer zonder hoor, want mijn ei komt precies op de dag die ik berekend had :)

6. Isa28

Isa28 Bekend lid

1 sep 2011
    725
    0
    0
    Utrecht
    Ik ook hoor ;)

7. Kiana

Kiana Lid

14 mrt 2011
    65
    0
    0
    @ Sitalita: good luck! Ja ik vraag het met ook soms af, daar mijn ouders niet weten dat we bezig zijn en me waarschijnlijk ook te jong vinden.. :s
    @ isa28: ik ga misschien deze maand ook ovu testen gebruiken.. al is het maar om te weten dat ik een ei heb :D
    @cupcake; schattig seg :D
    @Kaatje; jammer meid.. hoop dat we volgende ronde meer geluk hebben!
    @Jufaman; hier naar de volgende ronde, succes meid!

Hoop dat ik niemand vergeten ben :D

Grts Kiana^^

8. Kiana

Kiana Lid

14 mrt 2011
    65
    0
    0
    @Maddie.. Dit zou wel innestellingsbloed kunnen zijn meid! Ik duim voor jou!

Grts Kiana^^

9. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Denk dat er hier wel meer mensen hun vermoedens hebben.. Zou t super vinden als t deze maand raak is. Komt ook goed uit, kunnen we t met mn verjaardag vertellen. Dan zouden we 9 weken zijn.. Ach eerst deze weekjes maar weer afwachten voordat we kunnen testen.

10. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    Ik heb het nog niet verteld.. vriendlief wil heel graag wachten tot ongeveer 12 weken.. en tjah hoe moeilijk ik dat vind! Ik respecteer het maar..!

Maar ik zoek inderdaad ook nog een leuke manier... dus als iemand leuke ideeën heeft...!? Ik hoor het echt supergraag.. vind echt mooie leuke ideeën wat sommige mensen het in hun hoofd hebben!

11. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Ik heb zelf het idee om van die cupcakes te gaan versieren met roze/blauw glazuur (nog niet eerder gedaan) en deze dan als gebakje aan te bieden tijdens mn verjaardag. Mn (schoon)ouders komen waarschijnlijk die middag en s avonds alle vrienden. Dus dan weten ze t niet te gelijk, maar wel op dezelfde dag. Verder nog maar wat uitbreiden om erover na te denken..

12. cupcake85

cupcake85 Actief lid

16 jul 2011
    457
    0
    16
    Zuid-Holland
    Je kunt ook cupcakes bedekken met roze/blauwe muisjes! staat ook superleuk!
    Beetje botercreme op de cupcakes smeren en dan in de muisjes dopen, of er over heen strooien.

13. cupcake85

cupcake85 Actief lid

16 jul 2011
    457
    0
    16
    Zuid-Holland
    Aan mn eigen moeder heb ik een heel leuk boekje gegeven; Mam, je wordt oma!
    Ze belde de dag erna dat ze het al bijna uit had!:D

Aan schoonfamilie allemaal ene fotolijstje gegeven met een gedichtje erin;
    Je kunt me nog niet horen,
    Je kunt me nog niet zien.
    Maar als ik over 9 maanden wordt geboren,
    Mag ik dan in dit lijstje misschien?
    En onderaan een plaatje van ene ooievaartje gedaan. Was ook superleuk!

Nu moet ik het nog aan mn broertje vertellen.... ik twijfel tussen cupcakes, of een ehbo (eerste hulp bij oppassen) koffer, met speentje/flesje/luier erin enz.

14. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Ow, zo'n ehbo-koffertje is ook wel een erg leuk idee! Ach, er zijn genoeg ideetjes.. die cupcakes zou ik wel erg leuk vinden om te kunnen doen met mn verjaardag. Wat zal iedereen staan te kijken, haha! (en anders maybe met kerst of zo..)
    eerst maar zwanger zien te worden, hihi!
    Denk trouwens dat ik vandaag m'n eisprong heb, afscheiding is anders en net wat steekjes links onder in mn buik. ;)

15. liefjoyce

liefjoyce Actief lid

20 sep 2011
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Beertje: Wat knap van jou, ik weet niet of ik zo lang zou kunnen wachten om het aan mijn ouders te vertellen. Ik zou het wel van de daken willen schreeuwen als het zover is.

Wat lees ik hier leuke ideeën om het nieuws te vertellen aan familie/vrienden. Leuk hoor! Maar goed, eerst maar eens voor de eerste keer ongesteld worden...:):)

16. ninii01

ninii01 Bekend lid

26 sep 2011
    758
    250
    63
    NULL
    @sitalita .. toevallig ik denk dat ik gister mijn eisprong heb gehad hahah mijn nod was ook 21 oktober ;) .. dus inderdaad maar ff aan de slag haha !! Hoop dat het bij jou ook raak is, zal super leuk zijn !! Ik zit stiekem ook al te fantaseren hoe ik het iedereen ga vertellen... zooooooo zin in ...
    Maar inderdaad, eerst maar zwanger zien te worden..

17. helma85

helma85 Niet meer actief

Ik ben zwanger!!!! Maar zo voel k me niet, maar de test (kruidvat) kruis was even donker als de controlelijst

18. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Helma85, gefeliciteerd met je zwangerschap! Spannend zeg!

Ninii, ja erg he.. hoe je jezelf het hoofd gek kunt maken. ;) Ik ga nu even mn vaatwasser uitpakken, weer wat afleiding. Straks komt een vriendin langs die ervan weet, kunnen we er mooi over babbelen! Ik kan de laatste tijd ook slecht in slaap komen, ben gewoon te druk met al die gedachten. Erg irritant!

19. Kiana

Kiana Lid

14 mrt 2011
    65
    0
    0
    @helma85: Proficiat!!

20. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0